Witam proszę o wykonanie kilku klas
Raptor
Int 0
Hp 10
Wytrz 5
Kond 15
M4 1/4 NA ZARESPIENIE SIE NA RESPIE WROGA UBRANIE WROGA +10DMG Z M4
Arnold[Premium]
Int 10
Hp 5
Wytrz 5
Kond 20
Famas 5 sekund nieśmiertelności +20 dmg z famasa x2 skok
Admin level G
Gienek
Int 0
Hp 40
Wytrz 10
Kond 10
MAC10 i 1/7 na natychmiastowe zabicie 1/5 na odbicie pocisku
Retry
Int 0
Hp 10
Wytrz 5
Kond 20
AK 47 1/5 NA OŚLEPIENIE WROGA 1/4 Z HE
+ co jest źle zrobione w tej klasie? Chce żeby klasa miała 30 HE 1/3 na zabicie z nich premium adminlevel G
#include <amxmodx> #include <codmod> #include <cstrike> #include <hamsandwich> #include <colorchat> new const nazwa[] = "Granaciarz[Premium]"; new const opis[] = "Dostaje 30 granatow (HE) co runde i ma z nich 1/3 na zabojstwo"; new const bronie = 1<<CSW_HEGRENADE; new const zdrowie = 30; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 20; new const wytrzymalosc = 20; #define DMG_HE (1<<24) new bool:ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe"); } public cod_class_enabled(id) { ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez www.PluginyMody.webd.pl.", nazwa); if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G)) { client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa) return COD_STOP; } ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public ResetHUD(id) set_task(0.1, "ResetHUDx", id); } public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){ if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 3) != 1 ) return HAM_IGNORED; cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE); SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1)); return HAM_HANDLED; } public ResetHUDx(id) { if(!is_user_connected(id)) return; if(!ma_klase[id]) return; cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 30); }