Witam tak jak w temacie dodałem klase kapitan na serwer
Ogólnie fajnie wszystko testowałem na około 100 zabić 100 było za 1 razem
Jednak gracz mi dziś napisał że nie zawsze mu to wchodzi nie wiem gdzie lezy problem , pewnie w zle napisanej klasie
Moze ktos sprawdzic kod i pomoc ?
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <hamsandwich> #define DMG_BULLET (1<<1) #define DMG_HE (1<<24) new bool:ma_klase[33]; new const nazwa[] = "Kapitan (Klasa premium)"; new const opis[] = "1/1 szansy na natychmiastowe zabicie z Awp i 1/2 szansy z He"; new const bronie = 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_DEAGLE; new const zdrowie = 30; new const kondycja = 20; new const inteligencja = 15; new const wytrzymalosc = 20; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D)) { client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa) return COD_STOP; } ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_BULLET) { new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(weapon == CSW_AWP && !random(1)) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); } if(damagebits & DMG_HE && !random(2)) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }