public ZastosujAtrybuty(id)
set_task(60.0, "Regeneracja", id+TASK_REGENERACJA);
public Regeneracja(id)
{
id -= TASK_REGENERACJA;
if(!is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(is_user_alive(id))
{
set_task(60.0, "Regeneracja", id+TASK_REGENERACJA);
new cur_health = get_user_health(id);
new max_health = (PobierzZdrowie(id, 1, 1, 1))+100;
new new_health;
wartosc_regeneracji_gracza[id] = float(PobierzRegeneracje(id, 1, 1, 1));
//floatround(wartosc_regeneracji_gracza[id], floatround_floor)
if(cur_health+(floatround(wartosc_regeneracji_gracza[id], floatround_floor)) < max_health)
{
new_health = cur_health+floatround(wartosc_regeneracji_gracza[id], floatround_floor);
}
else
{
new_health = max_health;
}
set_user_health(id, new_health);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public UstawBonusowaRegeneracje(id, wartosc)
bonusowa_regeneracja_gracza[id] = wartosc;
public PrzydzielRegeneracje(id, wartosc)
{
new max_statystyka = sizeof doswiadczenie_poziomu-1/2;
wartosc = min(min(punkty_gracza[id], wartosc), max_statystyka-regeneracja_gracza[id]);
punkty_gracza[id] -= wartosc;
regeneracja_gracza[id] += wartosc;
}
public PobierzRegeneracje(id, regeneracja_zdobyta, regeneracja_klasy, regeneracja_bonusowa)
{
new regeneracja;
if(regeneracja_zdobyta)
regeneracja += regeneracja_gracza[id];
if(regeneracja_bonusowa)
regeneracja += bonusowa_regeneracja_gracza[id];
if(regeneracja_klasy)
regeneracja += regeneracja_klas[klasa_gracza[id]];
return regeneracja;
}