Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[KOSZ] pomoże ktoś edytować plugin ?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 xKubaPL

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:25
  • Imię:Ddada
  • Lokalizacja:1231
Offline

Napisano 28.12.2014 22:31

[~TWÓJ NICK~]: nick gracza Kuba

[~RANK~]: rank gracza. np: 15/2212

[~ILOŚĆ KILLÓW~]: ile dany gracz zabił kill chodzi mi że wszystkie jego fragi z wszystkich map jakich grał od kąd wbił na serwer. np: 2212

[~POZIOM~]: [1/30] poziomy nabijają się według nabijania killi czyl inp 2 poziom od 230 killów.  20/30

[~RANGA~]: NP: Słabiak itd żeby pasowało do poziomu ile rang tyle poziomów. Killer

[~FORUM~]: www.Forum.pl

 

 

Chciałbym aby ktoś edytował plugin żeby nie było: Nick , rank itd żeby to wyglądało jak @wyżej

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <csx>


#define TASK_FUN 672


#define PLUGIN "Info_hud"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Flk"


new sync_hud_obj;
new ranga[30];
new kill[33], hs[33];


new cvar_hud;


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)


RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1);
sync_hud_obj = CreateHudSyncObj();
register_event("DeathMsg", "eDeath", "a");


cvar_hud = register_cvar("hud_wyglad", "1");
}


public client_connect(id)
{
kill[id]= 0;
hs[id]= 0;
}
public client_disconnect(id)
{
kill[id]= 0;
hs[id]= 0;
}


public Odrodzenie(id)
{
if(!task_exists(id+TASK_FUN))
set_task(0.1, "Hud_fun", id+TASK_FUN, _, _, "b");


}


public eDeath() 
{
new headshot,attacker=read_data(1);
headshot=read_data(3);


kill[attacker]++;
if(headshot) hs[attacker]++;




return PLUGIN_CONTINUE;
}




public Hud_fun(id)
{
id -= TASK_FUN;


static stats[8], body[8], rankpos, rankmax;
get_user_stats(id, stats, body);


if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+TASK_FUN);
return PLUGIN_CONTINUE;
}


if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);


rankpos = get_user_stats(target, stats, body);
rankmax = get_statsnum();


new name[32]
get_user_name(target, name, 31)  


if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;


new hud_wyglad = get_pcvar_num(cvar_hud);


switch(hud_wyglad)
{
case 1:
{
set_hudmessage(255, 255, 1, 0.40, 0.30, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, sync_hud_obj, "Nick: %s^nRank: %d/%d^nKill: %d^nHS: %d", name, rankpos, rankmax, kill[target], hs[target]);


}
case 2: 
{
set_hudmessage(166, 102, 38, 0.02, 0.93, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, sync_hud_obj, "Nick: %s | Rank: %d/%d | Kill: %d  | HS: %d", name, rankpos, rankmax, kill[target], hs[target]);
}
case 3: 
{
set_hudmessage(1, 255, 1, 0.40, 0.30, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, sync_hud_obj, "[Nick: %s]^n[Rank: %d/%d]^n[Kill: %d]^n[HS: %d]", name, rankpos, rankmax, kill[target], hs[target]);
}
}


return PLUGIN_CONTINUE;
} 


if ( stats[0] >= 0 && stats[0] <= 29)
format(ranga,29,"Lamus")
else if ( stats[0] >= 30 && stats[0] <= 59)
format(ranga,29,"Poczatkujacy")
else if ( stats[0] >= 60 && stats[0] <= 119)
format(ranga,29,"Wiesniak")
else if ( stats[0] >= 120 && stats[0] <= 209)
format(ranga,29,"Sierota")
else if ( stats[0] >= 210 && stats[0] <= 324)
format(ranga,29,"Kox")
else if ( stats[0] >= 325 && stats[0] <= 499)
format(ranga,29,"Cherlak")
else if ( stats[0] >= 500 && stats[0] <= 729)
format(ranga,29,"Kozak")
else if ( stats[0] >= 730 && stats[0] <= 999)
format(ranga,29,"Snajper")
else if ( stats[0] >= 100 && stats[0] <= 1399)
format(ranga,29,"Macho")
else if ( stats[0] >= 1400 && stats[0] <= 1849)
format(ranga,29,"Rambo")
else if ( stats[0] >= 1850 && stats[0] <= 2299)
format(ranga,29,"Terminator")
else if ( stats[0] >= 2300 && stats[0] <= 2899)
format(ranga,29,"Joker")
else if ( stats[0] >= 2900 && stats[0] <= 3549)
format(ranga,29,"Morfeusz")
else if ( stats[0] >= 4200 && stats[0] <= 4999)
format(ranga,29,"Wybraniec")
else if ( stats[0] >= 5000 && stats[0] <= 5899)
format(ranga,29,"Killer")
else if ( stats[0] >= 5900 && stats[0] <= 6899)
format(ranga,29,"Multi Killer")
else if ( stats[0] >= 6900 && stats[0] <= 7999)
format(ranga,29,"Owner")
else if ( stats[0] >= 8000 && stats[0] <= 9299)
format(ranga,29,"Cziter")
else if ( stats[0] >= 9300 && stats[0] <= 1999)
format(ranga,29,"Vip TeamKielce")
else if ( stats[0] >= 1000 )
format(ranga,29,"GM TeamKielce")


rankpos = get_user_stats(id, stats, body);
rankmax = get_statsnum();


new name[32]
get_user_name(id, name, 31)  
new hud_wyglad = get_pcvar_num(cvar_hud);


switch(hud_wyglad)
{ 
case 1:
{
set_hudmessage(255, 255, 1, 0.02, 0.20, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, sync_hud_obj, "Nick: %s^nRank: %d/%d^nRanga: %s^nKill: %d^nHS: %d", name, rankpos, rankmax, ranga, kill[id], hs[id]);


}
case 2: 
{
set_hudmessage(166, 102, 38, 0.02, 0.93, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, sync_hud_obj, "Nick: %s | Rank: %d/%d | Ranga: %s | Kill: %d | HS: %d", name, rankpos, rankmax, ranga, kill[id], hs[id]);
}
case 3: 
{
set_hudmessage(1, 255, 1, 0.02, 0.20, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, sync_hud_obj, "[Nick: %s]^n[Rank: %d/%d]^n[Ranga: %s]^n[Kill: %d]^n[HS: %d]", name, rankpos, rankmax, ranga, kill[id], hs[id]);
}
}




return PLUGIN_CONTINUE;
} 




/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

  • +
  • -
  • 0

#2 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 29.12.2014 06:57

Nazywaj tematy zgodnie z ich treścią.
Napisz ponownie temat nazywając go tak, aby każdy wiedział o co chodzi.

Jednoznacznie określ problematykę tematu, wyróżniając go spośród reszty.
Nie dodawaj zbędnych informacji, znaków, ani emotikon w nazwie tematu.

Ten temat w ciągu 24 godzin zostanie przeniesiony do kosza.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych