Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

jak zmienić klawisz odp. za użycie long jumpa ?

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Xeane

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 47
Pomocny

  • Postów:162
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Chorzów
Offline

Napisano 26.12.2014 19:52

y0.

Jak w temacie, jak by się ktoś miał chęci i by zmienił ten klawisz to poprosił bym na "V"

public Prethink_froglegs(id)
{
if(!ma_klase[id])
return PLUGIN_CONTINUE
if (get_user_button(id) & IN_JUMP)
{
if (player_b_froglegs[id] == 1) 
{
player_b_froglegs[id] = floatround(halflife_time())
}
else
{
if (floatround(halflife_time())-player_b_froglegs[id] >= 0.2)
{
new Float:fl_iNewVelocity[3]
VelocityByAim(id, 1000, fl_iNewVelocity)
fl_iNewVelocity[2] = 210.0 + cod_get_user_intelligence(id, 1,1,1)/2
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, fl_iNewVelocity)
player_b_froglegs[id] = 1
}
}
}
else
{
player_b_froglegs[id] = 1
}
}

Użytkownik Xeane edytował ten post 26.12.2014 19:54

  • +
  • -
  • 0

#2 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 549
Wszechwiedzący

  • Postów:1 501
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 28.12.2014 12:12

zarejestruj funkcje

register_clcmd("+useperk", "Prethink_froglegs");

i usun

if (get_user_button(id) & IN_JUMP)

to bedzie dzialac ale kazdy gracz bedzie musial zbindowac np useperk pod V. Inaczej sie nie da bo ten klawisz nie jest przypisany standardowo do zadnej funkcji w cs.

 

A jak chcesz poprostu zmienic guzik to podmieniasz

IN_JUMP

na

#define IN_ATTACK		(1<<0)
#define IN_JUMP			(1<<1)
#define IN_DUCK			(1<<2)
#define IN_FORWARD		(1<<3)
#define IN_BACK			(1<<4)
#define IN_USE			(1<<5)
#define IN_CANCEL		(1<<6)
#define IN_LEFT			(1<<7)
#define IN_RIGHT		(1<<8)
#define IN_MOVELEFT		(1<<9)
#define IN_MOVERIGHT		(1<<10)
#define IN_ATTACK2		(1<<11)
#define IN_RUN			(1<<12)
#define IN_RELOAD		(1<<13)
#define IN_ALT1			(1<<14)
#define IN_SCORE		(1<<15)

  • +
  • -
  • 1

b35020692_qesnxqa.png


#3 Xeane

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 47
Pomocny

  • Postów:162
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Chorzów
Offline

Napisano 28.12.2014 13:19

hmm jeśli usunę ten

 if (get_user_button(id) & IN_JUMP)
to co ja mam tam wstawić bo się nie kompiluje :P
  • +
  • -
  • 0

#4 NEQU#

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 54
Pomocny

  • Postów:363
  • GG:
Offline

Napisano 28.12.2014 22:53

 

hmm jeśli usunę ten

 if (get_user_button(id) & IN_JUMP)
to co ja mam tam wstawić bo się nie kompiluje :P

 

Wczoraj też dodawałem to do klasy, zmien poprostu IN_JUMP na IN_V tylko nie wiem czy zadziała, ja u siebie mam IN_USE czyli na E


  • +
  • -
  • 0

#5 Xeane

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 47
Pomocny

  • Postów:162
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Chorzów
Offline

Napisano 29.12.2014 12:54

NEQU# ja wiem że jesteś tutaj nowy ale takie pisanie to trochę przegięcie nie wiem czy czytasz posty wyżej napisane czy nabijasz posty, ale mi nie chodzi o klawisz przypisany w funkcjach cs jakim jest in_use in_jump itd. chodzi mi o V, ten klawisz nie jest przypisany do niczego wiec trzeba go zarejestrować. Następnym razem proszę Cię poczytaj posty wyżej i nie pisz głupot.


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych