Kolejny problem
Stworzyłem sb o to taką klase
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>#include <codmod>#include <engine>#include <fakemeta>#include <fun>#include <cstrike>#include <hamsandwich>#define DMG_BULLET (1<<1)new const nazwa[] = "Transporter";new const opis[] = "Ostra amunicja i tyle w temacie.";new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE);new const zdrowie = 40;new const kondycja = 40;new const inteligencja = 10;new const wytrzymalosc = 40;new skoki[33];new bool:ma_klase[33];public plugin_init(){register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");register_event("CurWeapon", "ModelBroni_CurWeapon", "be", "1=1");register_forward(FM_SetModel, "ModelBroni_fw_SetModel");RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");}public plugin_precache(){precache_model("models/olesnica/p_m4a4.mdl");precache_model("models/olesnica/v_m4a4.mdl");precache_model("");}public cod_class_enabled(id){if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY)){client_print(id, print_chat, "[Transporter] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")return COD_STOP;}give_item(id, "weapon_hegrenade");cs_set_user_defuse(id, 1);ma_klase[id] = true;return COD_CONTINUE;}public cod_class_disabled(id){set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);ma_klase[id] = false;}public eventKnife_Niewidzialnosc(id){if(!ma_klase[id])return;if( read_data(2) == CSW_KNIFE ){set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 30);}else{set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);}}public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle){if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])return FMRES_IGNORED;new flags = pev(id, pev_flags);if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]){skoki[id]--;new Float:velocity[3];pev(id, pev_velocity,velocity);velocity[2] = random_float(265.0,285.0);set_pev(id, pev_velocity,velocity);}else if(flags & FL_ONGROUND)skoki[id] = 3;return FMRES_IGNORED;}public ModelBroni_CurWeapon(id){new weapon = read_data(2);if(ma_klase[id]){if(weapon == CSW_M4A1){set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/olesnica/v_m4a4.mdl")set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/olesnica/p_m4a4.mdl")}}}public ModelBroni_fw_SetModel(entity, model[]){if(!pev_valid(entity))return FMRES_IGNOREDif(!equali(model, "models/w_m4a1.mdl"))return FMRES_IGNORED;new entityowner = pev(entity, pev_owner);if(!ma_klase[entityowner])return FMRES_IGNORED;engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "")return FMRES_SUPERCEDE}public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits){if(!is_user_connected(idattacker))return HAM_IGNORED;if(!ma_klase[idattacker])return HAM_IGNORED;if(damagebits & DMG_BULLET){new weapon = get_user_weapon(idattacker);if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && damagebits & DMG_BULLET)cod_inflict_damage(idattacker, this, 7.0, 0.15, idinflictor, damagebits);}return HAM_IGNORED;}
I po wgraniu na server nastepuje crash, niestety hosting ma problemy ze stroną i nawet do konsoli nie moge zajrzeć, w logach nic nie ma,a plik z errorami nie zaktualizowal sie i jest ostatni wpis o godzinie 14 Czyli troche niefortunnie na razie. No scieżka do modelu jest taka jak w klasie podałem modele mają taką nazwe nwm co sprawdzić już ;/ Ktoś może powiedzieć co może być przyczyną czytałem na innych (z podobnymi problemami) tematach ale nie pomogło. Może coś przeoczyłem.
Edit: Teraz zauważyłem że plik z errorami sie zatrzymal na 14:19 ale to jest plik z wczoraj, z dzisiaj nie posiadam wg. :c
Użytkownik Kaski8 edytował ten post 26.12.2014 19:29