public PokazInformacje(id) { id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE; if(!is_user_connected(id)) { remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE); return PLUGIN_CONTINUE; } if(!is_user_alive(id)) { new target = pev(id, pev_iuser2); if(!target) return PLUGIN_CONTINUE; new bool:czyVip = bool:(get_user_flags(target) & FLAGA_VIPA); new hp = get_user_health(target); new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]-1) new Float:fProcent = 0.0; fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0; set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "= |Klasa : %s^n= |Poziom : %i(%0.1f%%)^n= |Perk : %s^n= |Artefakt : %s^n= | VIP: %s | HP: %d^n^n= |www.CsFanta.pl", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], poziom_gracza[target], fProcent, nazwy_perkow[perk_gracza[0][target]], nazwy_perkow[perk_gracza[1][target]], czyVip ? "TAK" : "NIE", hp); return PLUGIN_CONTINUE; } new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = poziom_gracza[id]-1 >= 0 ?PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1) : 0 new Float:fProcent = 0.0; fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0; new hp = get_user_health(id); set_hudmessage(0, 255, 255, 0.0, 0.18, 0, 6.0, 12.0) ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "^n [Zycie : %d | %i%%]^n [Zloto: %i | Mana: %i]^n [Przedmiot : %s]^n [Wytrzymalosc : %i ", hp, floatround(get_user_health(id)/maksymalne_zdrowie_gracza[id]*100), cod_get_user_zloto(id), cod_get_user_mana(id), nazwy_perkow[perk_gracza[0][id]], wytrzymalosc_perku[0][id]); set_hudmessage(0, 255, 255, 0.0, 0.18, 0, 6.0, 12.0) ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2, "^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n Klasa: %s [ %i - %0.1f%%% ] Artefakt: %s", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], poziom_gracza[id], fProcent, nazwy_perkow[perk_gracza[1][id]]); return PLUGIN_CONTINUE; }
Logi:
L 12/25/2014 - 01:49:29: HudSyncObject -1 is invalid L 12/25/2014 - 01:49:29: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "cod_beta.amxx") L 12/25/2014 - 01:49:29: [AMXX] Run time error 10: native error (native "ShowSyncHudMsg") L 12/25/2014 - 01:49:29: [AMXX] [0] float.inc::operator*(Float:,_:) (line 108) L 12/25/2014 - 01:49:29: [AMXX] [1] cod_beta.sma::PokazInformacje (line 1156)