Jakim eventem moge wywołać daną funkcję po zrespieniu się ale tylko za pierwszym razem po podłączeniu sie do serwera przez gracza?
Dokładnie najlepiej by było gdyby ktoś na jakiejś prostej komendzie w konsoli gracza dał przykład ;>
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Jak zrobić z eventu spawna?
Temat rozp.
Change
, 01.09.2009 18:46
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 01.09.2009 18:46
#2
Napisano 01.09.2009 19:40
ufff
#include <amxmodx> #include <amxmisc> new test [33] //wiem, że nie musi być aż tyle ale niech jest public plugin_init() { register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0") } public Nowa_Runda(id) { if(test[id] == 0 ){ client_print(0, print_chat, "Pierwsza runda") test[id] = 1 } else if(test[id] > 0 ){ client_print(0, print_chat, "Druga runda")//druga lub więcej... test[id] = 1 } } public client_connect(id) //tutaj niby przy connect zmieniam, ale nie wiem czy działa bo nie miałem z kim testować test[id] = 0;
#3
Napisano 01.09.2009 20:30
#include <amxmodx> #include <amxmisc> public plugin_init() { register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0") } public Nowa_Runda(){ for(new id; id<33; id++){ if(is_user_connected(id)){ client_cmd(id, "kill"); } } }Taki przyklad na poczatek rundy u kazdego gracza wykonuje sie komenda kill
mozna to tez zrobic tak:
#include <amxmodx> #include <amxmisc> public plugin_init() { register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0") } public Nowa_Runda(){ client_cmd(0, "kill"); // 0 - wykonaj wszystkim }ale w ten sposob nie bedziemy mieli ID gracza
#4
Napisano 01.09.2009 22:37
oj
Najlepsze
Średnio dobre, ale nie sprawi problemów w tym przypadku
Mniej dobre (niedokładne) masz w postach wyżej
Wybór metody zależy od tego co tam ma się wydarzać:
Napis można pokazać byle kiedy, więc masz dowolność.
Zmiana parametrów gracza - wybierz pierwszy lub drugi kod z tego posta
Jeśli chcesz mieć pewność, że kod zostanie wykonany dokładnie po spawnie wybierz pierwszy kod
Najlepsze
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <hamsandwich> #define PLUGIN "Spawn" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "R3X" new bool:gbFirst[33]; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) RegisterHam(Ham_Spawn, "player","fwSpawn",1); } public client_connect(id) gbFirst[id]=true; public fwSpawn(id){ if(gbFirst[id]){ //tutaj zrób coś gbFirst[id]=false; } return HAM_IGNORED; }
Średnio dobre, ale nie sprawi problemów w tym przypadku
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "Spawn2" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "R3X" new bool:gbFirst[33]; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("ResetHUD","fwSpawn","be"); } public client_connect(id) gbFirst[id]=true; public fwSpawn(id){ if(gbFirst[id]){ //tutaj zrób coś gbFirst[id]=false; } return PLUGIN_CONTINUE; }
Mniej dobre (niedokładne) masz w postach wyżej
Wybór metody zależy od tego co tam ma się wydarzać:
Napis można pokazać byle kiedy, więc masz dowolność.
Zmiana parametrów gracza - wybierz pierwszy lub drugi kod z tego posta
Jeśli chcesz mieć pewność, że kod zostanie wykonany dokładnie po spawnie wybierz pierwszy kod
#5
Napisano 02.09.2009 14:13
Tzn. np. w przypadku kill to będzie tak? :
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <hamsandwich> #define PLUGIN "Spawn" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "R3X" new bool:gbFirst[33]; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) RegisterHam(Ham_Spawn, "player","fwSpawn",1); } public client_connect(id) gbFirst[id]=true; public fwSpawn(id){ if(gbFirst[id]){ //tutaj zrób coś client_cmd(id, "kill", kill); gbFirst[id]=false; } return HAM_IGNORED; }
#6
Napisano 02.09.2009 14:22
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <hamsandwich> #define PLUGIN "Spawn" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "R3X" new bool:gbFirst[33]; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) RegisterHam(Ham_Spawn, "player","fwSpawn",1); } public client_connect(id) gbFirst[id]=true; public fwSpawn(id){ if(gbFirst[id]){ //tutaj zrób coś client_cmd(id, "kill"); gbFirst[id]=false; } return HAM_IGNORED; }
#7
Napisano 02.09.2009 15:11
Macie we 2 pomógł Zamknijcie.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych