Witam wiem ,że jest stock który pozwala sprawdzić bronie gracza, ale czy da się sprawdzić masowo po czym wybrać tylko jedną jeżeli ją posiadasz ?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Sprawdzanie broni gracza, wybieranie tylko jedną
Najlepsza odpowiedź Droso, 24.12.2014 21:34
GetUserWeapon(id,&wid=0) { const m_pActiveItem = 373 const m_iId = 43 if(!is_user_alive(id) || pev_valid((wid = get_pdata_cbase(id,m_pActiveItem,5))) != 2) return 0 return get_pdata_int(wid,m_iId,4) }
Podmień ta funkcje sprawdz bron na tą i tak sprawdzaj: GetUserWeapon(id) == CSW_DEAGLE //tutaj zmieniasz model itd itd
I Od razu zmieniasz, ta funkcja nie ma opóźnienia.
Jak dobrze zrozumiałem, bo jak dla mnie dalej jest bez sensu
+ Co za problem zrobić dwa deploye
RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_knife", "ZmianaModeluKnife", 1)
RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_deagle", "ZmianaModeluDeagle", 1)
i juz?
Przejdź do postu#1
Napisano 23.12.2014 14:46
#2
Napisano 24.12.2014 01:38
@Up nie mogę już edytować
Sprecyzuje bardziej swoją wypowiedź, otóż aktualnie mam zrobione tak, chce aby broń się zmieniła po to aby był widoczny model broni od razu, aktualnie zrobiłem sprawdzanie czy gracz ma jakąś broń jeżeli ją posiada to zmieniam na tamtą broń po czym wracam do tej którą miałem, jeżeli natomiast nie ma tej broni to ją dodaje wykonuje ten sam proces zmieniam z 1 na 2 i usuwam tą broń, jakby to powiedzieć "łopatologiczne" rozwiązanie, no ale działa
Może jakieś propozycję jak to można ,że tak powiem "udoskonalić" ?
Użytkownik Petpat edytował ten post 24.12.2014 01:39
#3
Napisano 24.12.2014 04:55
Dalej nie kminie, załącz może kod to będzie łatwiej.
#4
Napisano 24.12.2014 08:54
@Up nie mogę już edytować
Sprecyzuje bardziej swoją wypowiedź, otóż aktualnie mam zrobione tak, chce aby broń się zmieniła po to aby był widoczny model broni od razu, aktualnie zrobiłem sprawdzanie czy gracz ma jakąś broń jeżeli ją posiada to zmieniam na tamtą broń po czym wracam do tej którą miałem, jeżeli natomiast nie ma tej broni to ją dodaje wykonuje ten sam proces zmieniam z 1 na 2 i usuwam tą broń, jakby to powiedzieć "łopatologiczne" rozwiązanie, no ale działa
Może jakieś propozycję jak to można ,że tak powiem "udoskonalić" ?
Rozumiem, o co chodzi, ale dla mnie jest to bez sensu.
Podmiana modelu to podmiana modelu http://amxx.pl/topic...e-modeli-broni/, po co zmieniać z 1 do 2, żeby od razu był widoczny?
I yup podanie kodu to dobry pomysł i wyjaśnij do czego ma to służyć
Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!
Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!
#5
Napisano 24.12.2014 13:50
Albo jeszcze, inaczej, myślę ,że teraz logiczniej to wyjaśnię ...
Chcę aby model się zmienił od razu, aby nie trzeba było samemu robić tej czynności czyli zmiana broni na inną i wrócenie do broni , w której podmieniłem model, bo gdy zmienię model na inny natychmiastowo poprzez serwer, nic sie nie dzieje ,dla tego wykonałem tą czynność, która działa (aczkolwiek chce się dowiedzieć czy jest jeszcze jakaś inna metoda, która pozwoli mi, natychmiastowo wyświetlić model noża, używam
RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "nazwa_broni", "ZmianaModelu", 1)
A co do podmiany to zrobiłem tak )
if(sprawdz_bronie(id, (1<<CSW_DEAGLE))){ engclient_cmd(id, "weapon_deagle") engclient_cmd(id, "weapon_knife") } else { give_item(id, "weapon_deagle") engclient_cmd(id, "weapon_deagle") engclient_cmd(id, "weapon_knife") ham_strip_user_weapon(id, CSW_DEAGLE, _, false) }
sprawdz_bronie używam stocka od sebula
stock bool:sprawdz_bronie(id, disallowed) { new weapons[32], num; return bool:(get_user_weapons(id, weapons, num) & disallowed); }
Z gory Dzięki za pomoc
Użytkownik Petpat edytował ten post 24.12.2014 13:53
#6
Napisano 24.12.2014 21:34 Najlepsza odpowiedź
GetUserWeapon(id,&wid=0) { const m_pActiveItem = 373 const m_iId = 43 if(!is_user_alive(id) || pev_valid((wid = get_pdata_cbase(id,m_pActiveItem,5))) != 2) return 0 return get_pdata_int(wid,m_iId,4) }
Podmień ta funkcje sprawdz bron na tą i tak sprawdzaj: GetUserWeapon(id) == CSW_DEAGLE //tutaj zmieniasz model itd itd
I Od razu zmieniasz, ta funkcja nie ma opóźnienia.
Jak dobrze zrozumiałem, bo jak dla mnie dalej jest bez sensu
+ Co za problem zrobić dwa deploye
RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_knife", "ZmianaModeluKnife", 1)
RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_deagle", "ZmianaModeluDeagle", 1)
i juz?
Użytkownik Droso edytował ten post 24.12.2014 21:40
Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!
Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!
#7
Napisano 24.12.2014 21:55
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych