Sprawdz.
public SmiercGraczaPost(id, attacker, shouldgib)
{
if(!is_user_connected(attacker))
return HAM_IGNORED;
if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker) && klasa_gracza[attacker])
{
new doswiadczenie_za_zabojstwo = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo);
new nowe_doswiadczenie = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo);
doswiadczenie_gracza[attacker] += poziom_gracza[id]+nowe_doswiadczenie;
if(!perk_gracza[attacker])
UstawPerk(attacker, -1, -1, 1);
new dywizja_doswiadczenie;
for(new i=1;i<33;i++)
{
if(!is_user_alive(i))
continue;
if(attacker == i)
continue;
if(get_user_team(attacker) != get_user_team(i))
continue;
if(dywizja_gracza[attacker] == dywizja_gracza[i])
{
if(dywizja_gracza[attacker] == 1) dywizja_doswiadczenie = 10;
if(dywizja_gracza[attacker] == 2) dywizja_doswiadczenie = 30;
if(dywizja_gracza[attacker] == 3) dywizja_doswiadczenie = 70;
if(dywizja_gracza[attacker] == 4) dywizja_doswiadczenie = 150;
if(dywizja_gracza[attacker] == 5) dywizja_doswiadczenie = 350;
if(dywizja_gracza[attacker] == 6) dywizja_doswiadczenie = 800;
//set_hudmessage(255, 212, 0, -1.0, 0.63, 1, 6.0, 4.0);
//ShowSyncHudMsg(i, SyncHudObj4, "Dywizja +%i Expa", dywizja_doswiadczenie);
//client_print(i,print_chat,"Dywizja +%i Expa", dywizja_doswiadczenie);
// Powyzej znajduje sie kod na wyswietlenie informacji pierwsze 2 to hud a 3 linijka info na czacie poprzez usuniecie // odblokujemy wysylanie informacji o expie dywizji.
doswiadczenie_gracza[i] += dywizja_doswiadczenie;
}
else
{
//set_hudmessage(255, 212, 0, -1.0, 0.63, 1, 6.0, 4.0);
//ShowSyncHudMsg(attacker, SyncHudObj4, "Zaden gracz nie dolaczyl do Dywizji");
//client_print(attacker,print_chat,"Zaden gracz nie dolaczyl do Dywizji");
// To samo co wyzej. Odblokowac wedlug uznania
}
}
}
SprawdzPoziom(attacker);
return HAM_IGNORED;
}
Zrobilem by kazdy gracz dostawal doswiadczenie za zabicie wroga + 1xp za kazdy poziom ofiary.