Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Wyłączenie informacji o rzuconym granacie


Najlepsza odpowiedź psilocybe, 19.12.2014 16:39

#include < amxmodx >

enum _:CvarBits (<<=1) {
    BLOCK_RADIO = 1,
    BLOCK_MSG
};

new g_pCvar;

public plugin_init( ) {
    register_plugin( "'Fire in the hole' blocker", "1.0", "xPaw" );
    
    g_pCvar = register_cvar( "sv_fith_block", "3" );
    
    register_message( get_user_msgid( "TextMsg" ),   "MessageTextMsg" );
    register_message( get_user_msgid( "SendAudio" ), "MessageSendAudio" );
}

public MessageTextMsg( )
    return ( get_msg_args( ) == 5 && IsBlocked( BLOCK_MSG ) ) ? GetReturnValue( 5, "#Fire_in_the_hole" ) : PLUGIN_CONTINUE;

public MessageSendAudio( )
    return IsBlocked( BLOCK_RADIO ) ? GetReturnValue( 2, "%!MRAD_FIREINHOLE" ) : PLUGIN_CONTINUE;

GetReturnValue( const iParam, const szString[ ] ) {
    new szTemp[ 18 ];
    get_msg_arg_string( iParam, szTemp, 17 );
    
    return ( equal( szTemp, szString ) ) ? PLUGIN_HANDLED : PLUGIN_CONTINUE;
}

bool:IsBlocked( const iType )
    return bool:( get_pcvar_num( g_pCvar ) & iType );


cvar

sv_fith_block

        0 - Nothing is blocked.
        1 - Radio is blocked.
        2 - Message is blocked.
        3 - Radio and message is blocked.
Przejdź do postu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Michal21

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:51
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 19.12.2014 16:17

Szukam pluginu który wyłączy na chat info o rzuconym granacie. Na serwerze mam zombie plague 4.3


  • +
  • -
  • 0

#2 ogieR8

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 203
Profesjonalista

  • Postów:641
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 19.12.2014 16:25

Podpowiem, istnieje w sieci plugin, który zmienia nazwę tej wiadomości, użyj go.. usuwając całkowicie tą informację, może pomoże. 

 

Np to http://amxx.pl/topic...in-the-hole-pl/;)


  • +
  • -
  • 0

Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !


#3 psilocybe

    Toasty!

  • Power User

Reputacja: 252
Wszechwidzący

  • Postów:524
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 19.12.2014 16:39   Najlepsza odpowiedź

#include < amxmodx >

enum _:CvarBits (<<=1) {
    BLOCK_RADIO = 1,
    BLOCK_MSG
};

new g_pCvar;

public plugin_init( ) {
    register_plugin( "'Fire in the hole' blocker", "1.0", "xPaw" );
    
    g_pCvar = register_cvar( "sv_fith_block", "3" );
    
    register_message( get_user_msgid( "TextMsg" ),   "MessageTextMsg" );
    register_message( get_user_msgid( "SendAudio" ), "MessageSendAudio" );
}

public MessageTextMsg( )
    return ( get_msg_args( ) == 5 && IsBlocked( BLOCK_MSG ) ) ? GetReturnValue( 5, "#Fire_in_the_hole" ) : PLUGIN_CONTINUE;

public MessageSendAudio( )
    return IsBlocked( BLOCK_RADIO ) ? GetReturnValue( 2, "%!MRAD_FIREINHOLE" ) : PLUGIN_CONTINUE;

GetReturnValue( const iParam, const szString[ ] ) {
    new szTemp[ 18 ];
    get_msg_arg_string( iParam, szTemp, 17 );
    
    return ( equal( szTemp, szString ) ) ? PLUGIN_HANDLED : PLUGIN_CONTINUE;
}

bool:IsBlocked( const iType )
    return bool:( get_pcvar_num( g_pCvar ) & iType );


cvar

sv_fith_block

        0 - Nothing is blocked.
        1 - Radio is blocked.
        2 - Message is blocked.
        3 - Radio and message is blocked.

  • +
  • -
  • 1

Dołączona grafika

Dołączona grafika





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych