Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Prośba o zrobienie Parę Klas PREMIUM!

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 xPawelek

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:65
  • GG:
  • Imię:Pawel
  • Lokalizacja:WaWa
Offline

Napisano 17.12.2014 19:45

Witam proszę o zrobienie klasy Assasyn nagradzam + 5 Do profilu! Kto pierwszy ten lepszy Let's go  ;)

 

 

Klasa: Assasyn Cred (Premium)

Inta: 5

Zdrowie: 10

Wytzymalosc: 5

Bronie hegrenade , awp , deagle

FLAGA: F

Opis: Malo widoczny podczas Kucania 70 - 60 % 1/1 z AWP , 1/4 z Deagle , 1 Rakieta .

 

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Klasa: Predator (Premium)

Inta: 5

Zdrowie: 10

Wytzymalosc: 5

Bronie hegrenade , ak47 , elite

FLAGA: G

Opis: Dostaje AK47 + 8 DMG oraz Elite + 10 DMG , widzi nie Widzialnych. 

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Klasa: Ninja (Premium)

Inta: 5

Zdrowie: 20

Wytzymalosc: 20

Kondycja: 100

Bronie: deagle

 

FLAGA: H

Opis: Slaba widocznosc na nozu, mniejsza grawitacja, natychmiastowe zabicie z noza [PPM] MODEL NOZA!

  • 0

Serdecznie Zapraszam! Jedynie Takie w Polsce!

IP PaintBall: 31.186.86.30:27025

b_350_20_096908_1E431E_FFFFFF_000000.png

b_350_20_000000_000000_FFFFFF_000000.png

IP Cod Mw3: 31.186.86.30:27029


#2 Kappel

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:28
  • Lokalizacja:Miedzno
Offline

Napisano 18.12.2014 14:02

Trzymiej

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
        
new const nazwa[]   = "Ninja";
new const opis[]    = "Slaba widocznosc na nozu, mniejsza grawitacja, natychmiastowe zabicie z noza [PPM] MODEL NOZA!";
new const bronie    = (1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 30;
new const kondycja  = 100;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 20;
    
new ostatnio_prawym[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

	register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");
   
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);


	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
	RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
	RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");

	register_event("CurWeapon", "ModelBroni_CurWeapon", "be", "1=1");
	register_forward(FM_SetModel, "ModelBroni_fw_SetModel");
}

public plugin_precache()
{
	precache_model("models/p_ninja.mdl");
	precache_model("models/v_ninja.mdl");
	precache_model("models/w_ninja.mdl");
}

public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
	{
		client_print(id, print_chat, "[Ninja] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}

 	entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0);
	ma_klase[id] = true;
   
	return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    
 	entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
	ma_klase[id] = false;

}

public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
	if(!ma_klase[id])
		return;

	if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
	{
		set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 50);
	}
	else
	{
		set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	}
}

public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
	if(ma_klase[id])
		entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0);
}


public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
	if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id])
	{
		cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
		SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
		return HAM_HANDLED;
	}
	return HAM_IGNORED;
}

public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
	new id = pev(ent, pev_owner);
	ostatnio_prawym[id] = 1;
}

public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
	new id = pev(ent, pev_owner);
	ostatnio_prawym[id] = 0;
}

public ModelBroni_CurWeapon(id)
{
        new weapon = read_data(2);

        if(ma_klase[id])
        {
                if(weapon == CSW_KNIFE)
                {
                        set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_ninja.mdl")
                        set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/p_ninja.mdl")
                }
        }
}

public ModelBroni_fw_SetModel(entity, model[])
{
        if(!pev_valid(entity))
                return FMRES_IGNORED

        if(!equali(model, "models/w_knife.mdl"))
                return FMRES_IGNORED;

        new entityowner = pev(entity, pev_owner);

        if(!ma_klase[entityowner])
                return FMRES_IGNORED;

        engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "models/w_ninja.mdl")
        return FMRES_SUPERCEDE
}


  • +
  • -
  • 1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych