Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CS:S

[ROZWIĄZANE] Poswiata / Niewidocznosc gracza - Kilka pytan dot funkcji

cs:s

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 549
Wszechwiedzący

  • Postów:1 501
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 16.12.2014 17:10

Chcialbym by ktoś mi opisał dzialanie kilku funkcji dotyczacych niewidocznosci i poswiaty gracza.

 

1. SetEntityRenderColor - jak sie domysłam funkcja odpowiada za poswiate gracza. Tylko jak ją połączyc z niewidocznoscią na raz?

 

 

2. SetEntityRenderMode - za co odpowiada?

RENDER_NORMAL             /**< src */
RENDER_TRANSCOLOR         /**< c*a+dest*(1-a) */
RENDER_TRANSTEXTURE       /**< src*a+dest*(1-a) */
RENDER_GLOW               /**< src*a+dest -- No Z buffer checks */
RENDER_TRANSALPHA     /**< src*srca+dest*(1-srca) */
RENDER_TRANSADD        /**< src*a+dest */
RENDER_ENVIRONMENTAL     /**< not drawn, used for environmental effects */
RENDER_TRANSADDFRAMEBLEND /**< use a fractional frame value to blend animation frames */
RENDER_TRANSALPHAADD     /**< src + dest*(1-a) */
RENDER_WORLDGLOW     /**< Same as kRenderGlow but not fixed size in screen space */
RENDER_NONE        /**< Don't render. */

3. SetEntityRenderFx - za co odpowiada? Czym sie rózni od SetEntityRenderMode

RENDERFX_NONE               Normal / default
RENDERFX_PULSE_SLOW
RENDERFX_PULSE_FAST
RENDERFX_PULSE_SLOW_WIDE
RENDERFX_PULSE_FAST_WIDE
RENDERFX_FADE_SLOW
RENDERFX_FADE_FAST
RENDERFX_SOLID_SLOW
RENDERFX_SOLID_FAST      
RENDERFX_STROBE_SLOW
RENDERFX_STROBE_FAST
RENDERFX_STROBE_FASTER
RENDERFX_FLICKER_SLOW
RENDERFX_FLICKER_FAST
RENDERFX_NO_DISSIPATION
RENDERFX_DISTORT    /**< Distort/scale/translate flicker */
RENDERFX_HOLOGRAM    /**< kRenderFxDistort + distance fade */
RENDERFX_EXPLODE    /**< Scale up really big! */
RENDERFX_GLOWSHELL    /**< Glowing Shell */
RENDERFX_CLAMP_MIN_SCALE /**< Keep this sprite from getting very small (SPRITES only) */
RENDERFX_ENV_RAIN        /**< for environmental rendermode, make rain */
RENDERFX_ENV_SNOW     /**<  "        "            "    , make snow */
RENDERFX_SPOTLIGHT   /**< TEST CODE for experimental spotlight */
RENDERFX_RAGDOLL   /**< HACKHACK: TEST CODE signalling death of a ragdoll */
RENDERFX_PULSE_FAST_WIDER
RENDERFX_MAX

Proszę też o krótki opis za co która flaga odpowiada i o pełną składnie powyższych funkcji.


  • +
  • -
  • 0

b35020692_qesnxqa.png


#2 bicek

    Ja tu tylko sprzątam.

  • Zbanowany

Reputacja: 914
Master

  • Postów:796
  • Lokalizacja:Wieluń
Offline

Napisano 22.12.2014 11:40

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cs:s

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych