public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
static stats[8], body[8]
if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);
if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;
new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]),ilePotrzebaBylo = poziom_gracza[target]-1 >= 0 ? PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]-1) : 0;
new Float:fProcent = 0.0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;
get_user_stats(target, stats, body);
while(stats[0] >= rangaxp[ranganum[target]])
ranganum[target]++;
new hp = get_user_health(target);
set_hudmessage(250, 250, 250, -1.0, 0.02, 0, 0.0, 1.5, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Stopien Wojskowy : %s^nKlasa : %s^nDoswiadczenie : %0.1f%%^nPoziom : %i ^nPrzedmiot : %s^nDywizja: %s^nZdrowie : %d", ranga[ranganum[target]], nazwy_klas[klasa_gracza[target]], fProcent, poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]], nazwy_dywizji[dywizja_gracza[target]], hp);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = poziom_gracza[id]-1 >= 0 ?PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1) : 0
new Float:fProcent = 0.0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;
while(stats[0] >= rangaxp[ranganum[id]])
ranganum[id]++
new hp = get_user_health(id);
set_hudmessage(250, 250, 250, -1.0, 0.02, 0, 0.0, 1.5, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s] ^n[Doswiadczenie : %0.1f%%] | [Poziom : %i/501] ^n[Przedmiot : %s] | [Zdrowie : %d]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], hp);
set_hudmessage(250, 250, 250, 0.01, 0.9, 0, 0.0, 1.5, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj3, "[Stopien Wojskowy : %s] | [Dywizja : %s]", ranga[ranganum[id]], nazwy_dywizji[dywizja_gracza[id]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}