Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Public wykonuje się po wejściu na serwer.


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 WeBsteR

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:297
  • Imię:dawid
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 11.12.2014 15:37

Cześć

Jak zrobić, aby dany public wykonywał się po wejściu na serwer a dokładnie wtedy, gdy gracz wybierze sobie bohatera i trwa on aż do wyjścia z serwera lub wyłączenie go odpowiednią komendą.

Czy można użyć do tego:

client_putinserver(id)

lub

client_authorized(id)

?


  • +
  • -
  • 0
Zabijaka Gryps to mój autorytet!

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 981
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 11.12.2014 15:43

Co masz na myśli mówiąc "trwa" zablokujesz tym serwer jeśli będziesz chciał żeby ciągle się wykonywał
  • +
  • -
  • 1

#3 WeBsteR

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:297
  • Imię:dawid
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 11.12.2014 15:49

Chcę zrobić, aby po wejściu gracza na serwer "automatycznie" ma ubraną czapke czyli po wejściu na serwer automatycznie wykonuje się public cmdCzapka(id) (nw czy dobrze rozumie).

Tutaj .sma

 

Załączone pliki


Użytkownik WeBsteR edytował ten post 11.12.2014 15:49

  • +
  • -
  • 0
Zabijaka Gryps to mój autorytet!

#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 981
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 11.12.2014 15:52

Wykonuj ją przy spawnie gracza
  • +
  • -
  • 1

#5 WeBsteR

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:297
  • Imię:dawid
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 11.12.2014 15:56

Mam nadzieję, że ogarnę + dla CB za podpowiedź.


  • +
  • -
  • 0
Zabijaka Gryps to mój autorytet!

#6 WeBsteR

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:297
  • Imię:dawid
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 20.12.2014 10:38

A czy dałoby się zrobić, aby ta czapka była wywoływana po wejściu na serwer i wybraniu bohatera, bo jak zrobiłem co spawn gracza to gracze z niewidzialnością muszą co rundę wpisywać komendę na wyłączanie czapki przez co jest duży spam oraz jest to trochę uciążliwe.

 

Więc mam pytanie, dlaczego nie działa mi w ten sposób ?

public client_putinserver(id){

    set_task(10.0, "cmdCzapka");

}

Albo czy można zrobić, aby gracze z niewidzialnością mieli czapki niewidoczne?

 

Albo czy można zrobić zapis, że kto wpisze komendę np. /bezczapki to nie będzie mu się czapka włączać aż do czasu kiedy sam będzie chcieć mieć z powrotem czapkę wpisując /czapka ?

 


  • +
  • -
  • 0
Zabijaka Gryps to mój autorytet!

#7 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 517
Wszechwiedzący

  • Postów:1 500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 20.12.2014 11:56


A czy dałoby się zrobić, aby ta czapka była wywoływana po wejściu na serwer i wybraniu bohatera, bo jak zrobiłem co spawn gracza to gracze z niewidzialnością muszą co rundę wpisywać komendę na wyłączanie czapki przez co jest duży spam oraz jest to trochę uciążliwe.

 

 

Hmmm patrze tak na ten kod i zastanawiam się co dzieje się z tą czapką po śmierci, nosi ją na głowie duch zmarłego czy co?

 

 

Najlepiej byłoby ten plugin od czapek połączyć z pluginem dającym niewidzialność, to znaczy nie scalić w jeden tylko dać jakis natyw/forward. Daj sma.


Użytkownik grankee edytował ten post 20.12.2014 11:58

  • +
  • -
  • 0

#8 WeBsteR

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:297
  • Imię:dawid
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 20.12.2014 12:51

Obecnie mam:

Spoiler

Ale to rozwiązanie jest bardzo uciążliwe.

Myślałem nad czymś takim, lecz nie działa :(

Spoiler

A dałoby radę bez natywów/forwardów gdyż nie do wszystkich pluginów z niewidzialnością mam .sma :)


  • +
  • -
  • 0
Zabijaka Gryps to mój autorytet!

#9 GwynBleidD

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 869
Godlike

  • Postów:3 066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 20.12.2014 16:06

Better case:

 

Gdzieś po sieci krąży przerobiony plugin na spadochrony, w którym spadochron "dziedziczy" niewidzialność gracza. Polecam to samo zrobić z czapkami :)

 

//edit

Gotowe rozwiązanie:

        set_pev(iEnt, pev_rendermode, pev(id, pev_rendermode));
        set_pev(iEnt, pev_renderfx, pev(id, pev_renderfx));
        new Float:f_renderamt;
        pev(id, pev_renderamt, f_renderamt);
        set_pev(iEnt, pev_renderamt, f_renderamt);

 

dodać po

            set_pev(iEnt, pev_owner, id)

GwynBleidD (20.12.2014 16:07):
Nawet znalazłem http://amxx.pl/topic...on-by-hredzone/
GwynBleidD (20.12.2014 16:11):
A masz nawet w poście gotowca :)

  • +
  • -
  • 1

NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark


#10 WeBsteR

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:297
  • Imię:dawid
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 20.12.2014 18:19

GwynBleidD niestety twój sposób nie działa, bo gdy ktoś jest niewidzialny to dalej widać tą czapke, ma ktoś jakieś propozycję jak to zrobić?
  • +
  • -
  • 0
Zabijaka Gryps to mój autorytet!

#11 GwynBleidD

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 869
Godlike

  • Postów:3 066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 21.12.2014 01:38

W jaki sposób tą niewidzialność przyznajesz? Podaj dokładnie, a dorobimy porządne dziedziczenie tego :)


  • +
  • -
  • 0

NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark


#12 WeBsteR

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:297
  • Imię:dawid
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 21.12.2014 17:47

Po prostu mam kilka klas na CodModzie i np. 1 z nich ma niewidzialność na nożu, kolejna ma niewidzialność na 10 sekund etc.

 

Używam:

set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255)

oraz

set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1)

one są użyte po prostu w kodzie klasy.

 

Dałoby się coś zrobić?


  • +
  • -
  • 0
Zabijaka Gryps to mój autorytet!

#13 GwynBleidD

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 869
Godlike

  • Postów:3 066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 21.12.2014 22:15

Podaj miejsce w kodzie w którym się to "uruchamia".


  • +
  • -
  • 0

NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark


#14 WeBsteR

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:297
  • Imię:dawid
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 21.12.2014 22:26

W klasie to np.

public cod_class_skill_used(id)

albo

public fwPrethink_Niewidzialnosc(id)

albo

public cod_class_disabled(id)

Jeżeli chodzi, że w klasie.

Bardziej opisze:

Mam CodModa, w którym są klasy, które mają niewidzialność i właśnie gdy tą niewidzialność aktywują, albo kucają na niewidce itd. to te czapki są "widoczne" i czy dałoby się zrobić, aby jak ta klasa jest niewidoczna to i ta czapka była niewidoczna? bo aktualnie mam dużo spamu co runde: /bezczapki i jest to uciążliwe .

 


  • +
  • -
  • 0
Zabijaka Gryps to mój autorytet!




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych