Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

MUsic Menu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 SaveD

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:38
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 31.08.2009 10:30

Witam, poszukuję czegoś w stylu menu, które pokazuje się adminowi na początku każdej rundy, z którego będzie mógł wybrać jakąś piosenkę, która będzie w pliku mp3 i następnie będzie odtwarzana wszystkim graczom NA POCZĄTKU KAŻDEJ RUNDY. Jeżeli admin nie wybierze piosenki tylko zamknie menu to nie będzie odtwarzana żadna piosenka. Bardzo proszę o pomoc :D
  • +
  • -
  • 0

#2 zer0.

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 429
Wszechobecny

  • Postów:2 116
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Kw
Offline

Napisano 31.08.2009 10:50

http://amxx.pl/topic...menu-vt1246.htm
  • +
  • -
  • 0

#3 SaveD

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:38
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 31.08.2009 11:57

No tak, ale mi chodzi żeby wyświetlało się to menu adminowi i nie trzeba było nic wpisywać tylko wybrać piosenkę i zeby wszyscy słyszeli.

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "menu broni na spawnie"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "naven"


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "runda", 1);
}
public runda(id){
	set_task(0.1, "menu", id)
}
public menu(id)
{
	if (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
	{
	new menu = menu_create("yMenu broni","wybor_menu")
	
	menu_additem(menu,"wak47+ dgl + kamizelka i helm","1",0)
	menu_additem(menu,"wwm4a1+ dgl + kamizelka i helm","2",0)
	menu_additem(menu,"wTMP+ dgl + kamizelka i helm ","3",0)
	menu_additem(menu,"wMAC10+ dgl + kamizelka i helm ","4",0)
	menu_additem(menu,"wXM1014+ dgl + kamizelka i helm ","5",0)
	menu_additem(menu,"wSG552+ dgl + kamizelka i helm ","6",0)
	menu_additem(menu,"wAWP+ dgl + kamizelka i helm ","7",0)
	menu_setprop(menu,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL)
	menu_display(id,menu,0)
}
}
public wybor_menu(id,menu,item)
{

    if(item==MENU_EXIT)
    {
        menu_destroy(menu)
        return PLUGIN_HANDLED
    }

    new data[6], iName[64]
    new access, callback

    menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback);

    new key = str_to_num(data)

    switch(key)
    {
        case 2 : {
		strip_user_weapons(id)
		give_item(id, "weapon_knife")
		give_item(id, "weapon_deagle")
		give_item(id, "weapon_m4a1")
		give_item(id, "ammo_50ae")
		give_item(id, "ammo_50ae")
		give_item(id, "ammo_50ae")
		give_item(id, "ammo_50ae")
		give_item(id, "ammo_50ae")
		give_item(id, "ammo_556nato")
		give_item(id, "ammo_556nato")
		give_item(id, "ammo_556nato")
		give_item(id, "item_kevlar")
	}
        case 1 : {
		strip_user_weapons(id)
		give_item(id, "weapon_knife")
		give_item(id, "weapon_ak47")
		give_item(id, "weapon_deagle")
		give_item(id, "ammo_50ae")
		give_item(id, "ammo_50ae")
		give_item(id, "ammo_50ae")
		give_item(id, "ammo_50ae")
		give_item(id, "ammo_50ae")
		give_item(id, "ammo_762nato")
		give_item(id, "ammo_762nato")
		give_item(id, "ammo_762nato")
		give_item(id, "item_kevlar")
	}
        case 3 : {
		strip_user_weapons(id)
		give_item(id, "weapon_knife")
		give_item(id, "weapon_deagle")
		give_item(id, "weapon_tmp")
		give_item(id, "ammo_9mm")
		give_item(id, "ammo_9mm")
		give_item(id, "ammo_9mm")
		give_item(id, "ammo_9mm")
		give_item(id, "ammo_50ae")
		give_item(id, "ammo_50ae")
		give_item(id, "ammo_50ae")
		give_item(id, "ammo_50ae")
		give_item(id, "ammo_50ae")
		give_item(id, "item_kevlar")
	}
	case 4 :{
		strip_user_weapons(id)
		give_item(id, "weapon_knife")
		give_item(id, "weapon_deagle")
		give_item(id, "weapon_mac10")
		give_item(id, "ammo_45acp")
		give_item(id, "ammo_45acp")
		give_item(id, "ammo_45acp")
		give_item(id, "ammo_45acp")
		give_item(id, "ammo_45acp")
		give_item(id, "ammo_45acp")
		give_item(id, "ammo_45acp")
		give_item(id, "ammo_45acp")
		give_item(id, "ammo_50ae")
		give_item(id, "ammo_50ae")
		give_item(id, "ammo_50ae")
		give_item(id, "ammo_50ae")
		give_item(id, "ammo_50ae")
		give_item(id, "item_kevlar")
	}
	case 5 : {
		strip_user_weapons(id)
		give_item(id, "weapon_knife")
		give_item(id, "weapon_deagle")
		give_item(id, "weapon_xm1014")
		give_item(id, "ammo_buckshot")
		give_item(id, "ammo_buckshot")
		give_item(id, "ammo_buckshot")
		give_item(id, "ammo_buckshot")
		give_item(id, "ammo_buckshot")
		give_item(id, "ammo_50ae")
		give_item(id, "ammo_50ae")
		give_item(id, "ammo_50ae")
		give_item(id, "ammo_50ae")
		give_item(id, "ammo_50ae")
		give_item(id, "item_kevlar")
	}
	case 6 : {
		strip_user_weapons(id)
		give_item(id, "weapon_knife")
		give_item(id, "weapon_deagle")
		give_item(id, "weapon_sg552")
		give_item(id, "ammo_556nato")
		give_item(id, "ammo_556nato")
		give_item(id, "ammo_556nato")
		give_item(id, "ammo_556nato")
		give_item(id, "ammo_50ae")
		give_item(id, "ammo_50ae")
		give_item(id, "ammo_50ae")
		give_item(id, "ammo_50ae")
		give_item(id, "ammo_50ae")
		give_item(id, "item_kevlar")
	}
	case 7 : {
		strip_user_weapons(id)
		give_item(id, "weapon_knife")
		give_item(id, "weapon_deagle")
		give_item(id, "weapon_awp")
		give_item(id, "ammo_338magnum")
		give_item(id, "ammo_338magnum")
		give_item(id, "ammo_338magnum")
		give_item(id, "ammo_50ae")
		give_item(id, "ammo_50ae")
		give_item(id, "ammo_50ae")
		give_item(id, "ammo_50ae")
		give_item(id, "ammo_50ae")
		
		give_item(id, "item_kevlar")
	}
    }
    return PLUGIN_HANDLED
}  
/*
		strip_user_weapons(id)
		give_item(id, "weapon_knife")
		give_item(id, "weapon_deagle")
		give_item(id, "ammo_50ae")
		give_item(id, "ammo_50ae")
		give_item(id, "ammo_50ae")
		
		give_item(id, "item_kevlar")
*/



Chodzi o to, aby w tym pluginie zamienić bronie na piosenki i zrobić tak zeby menu pokazywało się adminowi....
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych