Witam, poszukuję czegoś w stylu menu, które pokazuje się adminowi na początku każdej rundy, z którego będzie mógł wybrać jakąś piosenkę, która będzie w pliku mp3 i następnie będzie odtwarzana wszystkim graczom NA POCZĄTKU KAŻDEJ RUNDY. Jeżeli admin nie wybierze piosenki tylko zamknie menu to nie będzie odtwarzana żadna piosenka. Bardzo proszę o pomoc
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
MUsic Menu
Temat rozp. SaveD, 31.08.2009 10:30
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 31.08.2009 10:30
#3
Napisano 31.08.2009 11:57
No tak, ale mi chodzi żeby wyświetlało się to menu adminowi i nie trzeba było nic wpisywać tylko wybrać piosenkę i zeby wszyscy słyszeli.
Chodzi o to, aby w tym pluginie zamienić bronie na piosenki i zrobić tak zeby menu pokazywało się adminowi....
#include <amxmodx> #include <fun> #include <hamsandwich> #include <cstrike> #define PLUGIN "menu broni na spawnie" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "naven" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "runda", 1); } public runda(id){ set_task(0.1, "menu", id) } public menu(id) { if (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT) { new menu = menu_create("yMenu broni","wybor_menu") menu_additem(menu,"wak47+ dgl + kamizelka i helm","1",0) menu_additem(menu,"wwm4a1+ dgl + kamizelka i helm","2",0) menu_additem(menu,"wTMP+ dgl + kamizelka i helm ","3",0) menu_additem(menu,"wMAC10+ dgl + kamizelka i helm ","4",0) menu_additem(menu,"wXM1014+ dgl + kamizelka i helm ","5",0) menu_additem(menu,"wSG552+ dgl + kamizelka i helm ","6",0) menu_additem(menu,"wAWP+ dgl + kamizelka i helm ","7",0) menu_setprop(menu,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL) menu_display(id,menu,0) } } public wybor_menu(id,menu,item) { if(item==MENU_EXIT) { menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } new data[6], iName[64] new access, callback menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback); new key = str_to_num(data) switch(key) { case 2 : { strip_user_weapons(id) give_item(id, "weapon_knife") give_item(id, "weapon_deagle") give_item(id, "weapon_m4a1") give_item(id, "ammo_50ae") give_item(id, "ammo_50ae") give_item(id, "ammo_50ae") give_item(id, "ammo_50ae") give_item(id, "ammo_50ae") give_item(id, "ammo_556nato") give_item(id, "ammo_556nato") give_item(id, "ammo_556nato") give_item(id, "item_kevlar") } case 1 : { strip_user_weapons(id) give_item(id, "weapon_knife") give_item(id, "weapon_ak47") give_item(id, "weapon_deagle") give_item(id, "ammo_50ae") give_item(id, "ammo_50ae") give_item(id, "ammo_50ae") give_item(id, "ammo_50ae") give_item(id, "ammo_50ae") give_item(id, "ammo_762nato") give_item(id, "ammo_762nato") give_item(id, "ammo_762nato") give_item(id, "item_kevlar") } case 3 : { strip_user_weapons(id) give_item(id, "weapon_knife") give_item(id, "weapon_deagle") give_item(id, "weapon_tmp") give_item(id, "ammo_9mm") give_item(id, "ammo_9mm") give_item(id, "ammo_9mm") give_item(id, "ammo_9mm") give_item(id, "ammo_50ae") give_item(id, "ammo_50ae") give_item(id, "ammo_50ae") give_item(id, "ammo_50ae") give_item(id, "ammo_50ae") give_item(id, "item_kevlar") } case 4 :{ strip_user_weapons(id) give_item(id, "weapon_knife") give_item(id, "weapon_deagle") give_item(id, "weapon_mac10") give_item(id, "ammo_45acp") give_item(id, "ammo_45acp") give_item(id, "ammo_45acp") give_item(id, "ammo_45acp") give_item(id, "ammo_45acp") give_item(id, "ammo_45acp") give_item(id, "ammo_45acp") give_item(id, "ammo_45acp") give_item(id, "ammo_50ae") give_item(id, "ammo_50ae") give_item(id, "ammo_50ae") give_item(id, "ammo_50ae") give_item(id, "ammo_50ae") give_item(id, "item_kevlar") } case 5 : { strip_user_weapons(id) give_item(id, "weapon_knife") give_item(id, "weapon_deagle") give_item(id, "weapon_xm1014") give_item(id, "ammo_buckshot") give_item(id, "ammo_buckshot") give_item(id, "ammo_buckshot") give_item(id, "ammo_buckshot") give_item(id, "ammo_buckshot") give_item(id, "ammo_50ae") give_item(id, "ammo_50ae") give_item(id, "ammo_50ae") give_item(id, "ammo_50ae") give_item(id, "ammo_50ae") give_item(id, "item_kevlar") } case 6 : { strip_user_weapons(id) give_item(id, "weapon_knife") give_item(id, "weapon_deagle") give_item(id, "weapon_sg552") give_item(id, "ammo_556nato") give_item(id, "ammo_556nato") give_item(id, "ammo_556nato") give_item(id, "ammo_556nato") give_item(id, "ammo_50ae") give_item(id, "ammo_50ae") give_item(id, "ammo_50ae") give_item(id, "ammo_50ae") give_item(id, "ammo_50ae") give_item(id, "item_kevlar") } case 7 : { strip_user_weapons(id) give_item(id, "weapon_knife") give_item(id, "weapon_deagle") give_item(id, "weapon_awp") give_item(id, "ammo_338magnum") give_item(id, "ammo_338magnum") give_item(id, "ammo_338magnum") give_item(id, "ammo_50ae") give_item(id, "ammo_50ae") give_item(id, "ammo_50ae") give_item(id, "ammo_50ae") give_item(id, "ammo_50ae") give_item(id, "item_kevlar") } } return PLUGIN_HANDLED } /* strip_user_weapons(id) give_item(id, "weapon_knife") give_item(id, "weapon_deagle") give_item(id, "ammo_50ae") give_item(id, "ammo_50ae") give_item(id, "ammo_50ae") give_item(id, "item_kevlar") */
Chodzi o to, aby w tym pluginie zamienić bronie na piosenki i zrobić tak zeby menu pokazywało się adminowi....
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych