@@up & @up tutaj chodzi o coda starego..
Zamień kod funkcji Wybierzklase(id) na ten poniżej.
W miejsce "nazwaklasy" podaj nazwę klasy której, nie chcesz aby było widać.
public WybierzKlase(id)
{
new menu = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Handle");
new klasa[50];
for(new i=1; i<sizeof nazwy_klas; i++)
{
if(equali("nazwaklasy",nazwy_klas[i]) && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
return;
}
WczytajDane(id, i);
format(klasa, 49, "%s \yPoziom: %i", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id]);
menu_additem(menu, klasa);
}
WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_display(id, menu);
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
#if defined BOTY
if(is_user_bot2(id))
WybierzKlase_Handle(id, menu, random(sizeof nazwy_klas-1));
#endif
}
Gdy chcesz więcej dodać takich "niewidzalnych" klas to kopiujesz to i dodajesz niżej.
if(equali("nazwaklasy",nazwy_klas[i]) && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
return;
}