Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Plugin na daną brońSzukam pluginu który na daną mapke daje tylko broń.

bron plugin bf2

Najlepsza odpowiedź Linux', 12.12.2014 22:25

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <stripweapons>
#include <engine>
#include <fun>

public plugin_init()
{
	register_plugin("nazwa", "1.0", "Window");
	register_event("CurWeapon", "eventCurWeapon", "be", "1=1");
	RegisterHam(Ham_Touch, "weapon_shield", "DotykBroni");
	RegisterHam(Ham_Touch, "armoury_entity", "DotykBroni");
	RegisterHam(Ham_Touch, "weaponbox", "DotykBroni");

	register_clcmd("buy", "BlokujKomende");
	register_clcmd("buyammo1", "BlokujKomende");
	register_clcmd("buyammo2", "BlokujKomende");
	register_clcmd("cl_setautobuy", "BlokujKomende");
	register_clcmd("cl_autobuy", "BlokujKomende");
	register_clcmd("rebuy", "BlokujKomende");
	register_clcmd("autobuy", "BlokujKomende");
	register_clcmd("glock", "BlokujKomende");
	register_clcmd("usp", "BlokujKomende");
	register_clcmd("p228", "BlokujKomende");
	register_clcmd("deagle", "BlokujKomende");
	register_clcmd("elites", "BlokujKomende");
	register_clcmd("fn57", "BlokujKomende");
	register_clcmd("m3", "BlokujKomende");
	register_clcmd("xm1014", "BlokujKomende");
	register_clcmd("mac10", "BlokujKomende");
	register_clcmd("tmp", "BlokujKomende");
	register_clcmd("mp5", "BlokujKomende");
	register_clcmd("ump45", "BlokujKomende");
	register_clcmd("p90", "BlokujKomende");
	register_clcmd("galil", "BlokujKomende");
	register_clcmd("ak47", "BlokujKomende");
	register_clcmd("scout", "BlokujKomende");
	register_clcmd("sg552", "BlokujKomende");
	register_clcmd("awp", "BlokujKomende");
	register_clcmd("g3sg1", "BlokujKomende");
	register_clcmd("famas", "BlokujKomende");
	register_clcmd("m4a1", "BlokujKomende");
	register_clcmd("bullpup", "BlokujKomende");
	register_clcmd("sg550", "BlokujKomende");
	register_clcmd("m249", "BlokujKomende");
	register_clcmd("shield", "BlokujKomende");
	register_clcmd("hegren", "BlokujKomende");
	register_clcmd("sgren", "BlokujKomende");
	register_clcmd("flash", "BlokujKomende");
}
public eventCurWeapon(id)
{
	if(JakaMapa("awp_zigzag", 10))
	{
		if(read_data(2) != CSW_KNIFE && read_data(2) != CSW_AWP)
			client_cmd(id, "drop");
	}
	else if(JakaMapa("shotgun_map", 11))
	{
		if(read_data(2) != CSW_KNIFE && read_data(2) != CSW_M3)
			client_cmd(id, "drop");
	}
	else if(JakaMapa("aim_map_deagle", 14))
	{
		if(read_data(2) != CSW_KNIFE && read_data(2) != CSW_DEAGLE)
			client_cmd(id, "drop");
	}
	else if(JakaMapa("35hp_2", 6))
	{
		if(read_data(2) != CSW_KNIFE)
			client_cmd(id, "drop");
	}
	else if(JakaMapa("he_csr", 6))
	{
		if(read_data(2) != CSW_KNIFE && read_data(2) != CSW_HEGRENADE)
			client_cmd(id, "drop");
	}

	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public DotykBroni(weapon, id)
{
	if(is_user_bot(id) || !is_user_connected(id))
		return HAM_IGNORED;

	new model[23];
	entity_get_string(weapon, EV_SZ_model, model, 22);

	if(JakaMapa("awp_zigzag", 10))
	{
		if(equal(model, "models/w_awp.mdl"))
			return HAM_IGNORED;
	}
	else if(JakaMapa("shotgun_map", 11))
	{
		if(equal(model, "models/w_m3.mdl"))
			return HAM_IGNORED;
	}
	else if(JakaMapa("aim_map_deagle", 14))
	{
		if(equal(model, "models/w_deagle.mdl"))
			return HAM_IGNORED;
	}
	else if(JakaMapa("he_csr", 6))
	{
		if(equal(model, "models/w_hegrenade.mdl"))
			return HAM_IGNORED;
	}

	return HAM_SUPERCEDE;
}
public BlokujKomende()
{
	if(JakaMapa("awp_zigzag", 10) || JakaMapa("shotgun_map", 11) || JakaMapa("aim_map_deagle", 14) || JakaMapa("35hp_2", 6) || JakaMapa("he_csr", 6))
		return PLUGIN_HANDLED;

	return PLUGIN_CONTINUE;
}
stock JakaMapa(prze[], ileznakow)
{
	new mapname[33];
	get_mapname(mapname, 32);
	if(equal(prze, mapname, ileznakow))
		return true;

	return false;
}

Gotowe.

Przejdź do postu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Disobey

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:12
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 08.12.2014 13:17

Witam, otóż mam dość nietypowy problem. Posiadam serwer BF2 i wgrałem na niego mapki takie jak:

awp_zigzag          -Tylko AWP
shotgun_map       -Tylko shotgun
aim_map_deagle -Tylko deagle
35hp_2                 -Tylko noże i 35HP
he_csr                  -Tylko granaty
 
Chce by na tych mapkach wyrzucało każdą inną broń oprócz tych wypisanych wyżej . Również gracze nie mogą kupić na tych mapach broni.
Posiada ktoś taktowy plugin? Lub mógł by mi pomóc w napisaniu takiego?  ;>

Użytkownik Disobey edytował ten post 08.12.2014 13:22

  • +
  • -
  • 0

#2 Disobey

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:12
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 10.12.2014 23:41

@REF! Potrzebuje tego rozwiazania:c


  • +
  • -
  • 0

#3 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 549
Wszechwiedzący

  • Postów:1 501
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 12.12.2014 19:34

Zamiast wyrzucenia zrobilem całkowite usuwanie z ekwipunku i dawanie okreslonej dla mapy broni. Takie rozwiązanie wydaje mi się lepsze. Sprawdz czy działa.

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <stripweapons>
#include <engine>
#include <fun>

public plugin_init()
{
	register_plugin("nazwa", "1.0", "Window");
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1);
	register_event("CurWeapon", "eventCurWeapon", "be", "1=1");

	register_clcmd("buy", "BlokujKomende");
	register_clcmd("buyammo1", "BlokujKomende");
	register_clcmd("buyammo2", "BlokujKomende");
	register_clcmd("cl_setautobuy", "BlokujKomende");
	register_clcmd("cl_autobuy", "BlokujKomende");
	register_clcmd("rebuy", "BlokujKomende");
	register_clcmd("autobuy", "BlokujKomende");
	register_clcmd("glock", "BlokujKomende");
	register_clcmd("usp", "BlokujKomende");
	register_clcmd("p228", "BlokujKomende");
	register_clcmd("deagle", "BlokujKomende");
	register_clcmd("elites", "BlokujKomende");
	register_clcmd("fn57", "BlokujKomende");
	register_clcmd("m3", "BlokujKomende");
	register_clcmd("xm1014", "BlokujKomende");
	register_clcmd("mac10", "BlokujKomende");
	register_clcmd("tmp", "BlokujKomende");
	register_clcmd("mp5", "BlokujKomende");
	register_clcmd("ump45", "BlokujKomende");
	register_clcmd("p90", "BlokujKomende");
	register_clcmd("galil", "BlokujKomende");
	register_clcmd("ak47", "BlokujKomende");
	register_clcmd("scout", "BlokujKomende");
	register_clcmd("sg552", "BlokujKomende");
	register_clcmd("awp", "BlokujKomende");
	register_clcmd("g3sg1", "BlokujKomende");
	register_clcmd("famas", "BlokujKomende");
	register_clcmd("m4a1", "BlokujKomende");
	register_clcmd("bullpup", "BlokujKomende");
	register_clcmd("sg550", "BlokujKomende");
	register_clcmd("m249", "BlokujKomende");
	register_clcmd("shield", "BlokujKomende");
	register_clcmd("hegren", "BlokujKomende");
	register_clcmd("sgren", "BlokujKomende");
	register_clcmd("flash", "BlokujKomende");
}
public Odrodzenie(id)
{
	if(JakaMapa("35hp_2", 6))
		set_user_health(id, 35);
}
public eventCurWeapon(id)
{
	if(JakaMapa("awp_zigzag", 10))
	{
		if(read_data(2) != (CSW_KNIFE | CSW_AWP))
		{
			StripWeapons(id, Primary);
			StripWeapons(id, Secondary);
			StripWeapons(id, Grenades);

			give_item(id, "weapon_awp");
		}
	}
	if(JakaMapa("shotgun_map", 11))
	{
		if(read_data(2) != (CSW_KNIFE | CSW_M3))
		{
			StripWeapons(id, Primary);
			StripWeapons(id, Secondary);
			StripWeapons(id, Grenades);

			give_item(id, "weapon_m3");
		}
	}
	if(JakaMapa("aim_map_deagle", 14))
	{
		if(read_data(2) != (CSW_KNIFE | CSW_DEAGLE))
		{
			StripWeapons(id, Primary);
			StripWeapons(id, Secondary);
			StripWeapons(id, Grenades);

			give_item(id, "weapon_deagle");
		}
	}
	if(JakaMapa("35hp_2", 6))
	{
		if(read_data(2) != CSW_KNIFE)
		{
			StripWeapons(id, Primary);
			StripWeapons(id, Secondary);
			StripWeapons(id, Grenades);
		}
	}
	if(JakaMapa("he_csr", 6))
	{
		if(read_data(2) != (CSW_KNIFE | CSW_HEGRENADE))
		{
			StripWeapons(id, Primary);
			StripWeapons(id, Secondary);
			StripWeapons(id, Grenades);

			give_item(id, "weapon_hegrenade");
		}
	}

	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public BlokujKomende()
{
	if(JakaMapa("awp_zigzag", 10) || JakaMapa("shotgun_map", 11) || JakaMapa("aim_map_deagle", 14) || JakaMapa("35hp_2", 6) || JakaMapa("he_csr", 6))
		return PLUGIN_HANDLED;

	return PLUGIN_CONTINUE;
}
stock JakaMapa(prze[], ileznakow)
{
	new mapname[33];
	get_mapname(mapname, 32);
	if(!equal(prze, mapname, ileznakow))
		return false;

	return true;
}

  • +
  • -
  • 0

b35020692_qesnxqa.png


#4 Disobey

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:12
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 12.12.2014 21:20

Wrzuciłem do kompilatora, pobrałem plik .amxx wrzuciłem na serwer, dopisałem do plugins.ini
Crashuje mapki, ładują się lecz po załadowaniu serwer się zawiesza. 


  • +
  • -
  • 0

#5 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 549
Wszechwiedzący

  • Postów:1 501
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 12.12.2014 22:25   Najlepsza odpowiedź

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <stripweapons>
#include <engine>
#include <fun>

public plugin_init()
{
	register_plugin("nazwa", "1.0", "Window");
	register_event("CurWeapon", "eventCurWeapon", "be", "1=1");
	RegisterHam(Ham_Touch, "weapon_shield", "DotykBroni");
	RegisterHam(Ham_Touch, "armoury_entity", "DotykBroni");
	RegisterHam(Ham_Touch, "weaponbox", "DotykBroni");

	register_clcmd("buy", "BlokujKomende");
	register_clcmd("buyammo1", "BlokujKomende");
	register_clcmd("buyammo2", "BlokujKomende");
	register_clcmd("cl_setautobuy", "BlokujKomende");
	register_clcmd("cl_autobuy", "BlokujKomende");
	register_clcmd("rebuy", "BlokujKomende");
	register_clcmd("autobuy", "BlokujKomende");
	register_clcmd("glock", "BlokujKomende");
	register_clcmd("usp", "BlokujKomende");
	register_clcmd("p228", "BlokujKomende");
	register_clcmd("deagle", "BlokujKomende");
	register_clcmd("elites", "BlokujKomende");
	register_clcmd("fn57", "BlokujKomende");
	register_clcmd("m3", "BlokujKomende");
	register_clcmd("xm1014", "BlokujKomende");
	register_clcmd("mac10", "BlokujKomende");
	register_clcmd("tmp", "BlokujKomende");
	register_clcmd("mp5", "BlokujKomende");
	register_clcmd("ump45", "BlokujKomende");
	register_clcmd("p90", "BlokujKomende");
	register_clcmd("galil", "BlokujKomende");
	register_clcmd("ak47", "BlokujKomende");
	register_clcmd("scout", "BlokujKomende");
	register_clcmd("sg552", "BlokujKomende");
	register_clcmd("awp", "BlokujKomende");
	register_clcmd("g3sg1", "BlokujKomende");
	register_clcmd("famas", "BlokujKomende");
	register_clcmd("m4a1", "BlokujKomende");
	register_clcmd("bullpup", "BlokujKomende");
	register_clcmd("sg550", "BlokujKomende");
	register_clcmd("m249", "BlokujKomende");
	register_clcmd("shield", "BlokujKomende");
	register_clcmd("hegren", "BlokujKomende");
	register_clcmd("sgren", "BlokujKomende");
	register_clcmd("flash", "BlokujKomende");
}
public eventCurWeapon(id)
{
	if(JakaMapa("awp_zigzag", 10))
	{
		if(read_data(2) != CSW_KNIFE && read_data(2) != CSW_AWP)
			client_cmd(id, "drop");
	}
	else if(JakaMapa("shotgun_map", 11))
	{
		if(read_data(2) != CSW_KNIFE && read_data(2) != CSW_M3)
			client_cmd(id, "drop");
	}
	else if(JakaMapa("aim_map_deagle", 14))
	{
		if(read_data(2) != CSW_KNIFE && read_data(2) != CSW_DEAGLE)
			client_cmd(id, "drop");
	}
	else if(JakaMapa("35hp_2", 6))
	{
		if(read_data(2) != CSW_KNIFE)
			client_cmd(id, "drop");
	}
	else if(JakaMapa("he_csr", 6))
	{
		if(read_data(2) != CSW_KNIFE && read_data(2) != CSW_HEGRENADE)
			client_cmd(id, "drop");
	}

	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public DotykBroni(weapon, id)
{
	if(is_user_bot(id) || !is_user_connected(id))
		return HAM_IGNORED;

	new model[23];
	entity_get_string(weapon, EV_SZ_model, model, 22);

	if(JakaMapa("awp_zigzag", 10))
	{
		if(equal(model, "models/w_awp.mdl"))
			return HAM_IGNORED;
	}
	else if(JakaMapa("shotgun_map", 11))
	{
		if(equal(model, "models/w_m3.mdl"))
			return HAM_IGNORED;
	}
	else if(JakaMapa("aim_map_deagle", 14))
	{
		if(equal(model, "models/w_deagle.mdl"))
			return HAM_IGNORED;
	}
	else if(JakaMapa("he_csr", 6))
	{
		if(equal(model, "models/w_hegrenade.mdl"))
			return HAM_IGNORED;
	}

	return HAM_SUPERCEDE;
}
public BlokujKomende()
{
	if(JakaMapa("awp_zigzag", 10) || JakaMapa("shotgun_map", 11) || JakaMapa("aim_map_deagle", 14) || JakaMapa("35hp_2", 6) || JakaMapa("he_csr", 6))
		return PLUGIN_HANDLED;

	return PLUGIN_CONTINUE;
}
stock JakaMapa(prze[], ileznakow)
{
	new mapname[33];
	get_mapname(mapname, 32);
	if(equal(prze, mapname, ileznakow))
		return true;

	return false;
}

Gotowe.


  • +
  • -
  • 1

b35020692_qesnxqa.png


#6 Disobey

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:12
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 13.12.2014 10:57

Jesteś wielki! Dziękuje działa! 


  • +
  • -
  • 0

#7 Disobey

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:12
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 13.12.2014 11:33

Dał byś rade zrobić tak by na mapce awp dawało awp, bo jest troszkę z tym problem. Bo gracze respią sie tam gdzie leżą awp i jeszcze przed początkiem rundy i wyrzuca im tą broń :D 


  • +
  • -
  • 0

#8 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 549
Wszechwiedzący

  • Postów:1 501
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 13.12.2014 12:19

Sprawdz teraz.

 

1 Zrobiłem by zabierało i dawało określone dla mapy bronie podczas odrodzenia.

2.Usunąłem wymuszanie wyrzucenia broni bo skoro nikt nie dostanie na start innej broni, nie będzie mógł też jej kupić ani podnieść to autowyrzucanie jest zbędne.

3. Poprawiłem blokade podnoszenia broni. Wcześniej blokada blokowała podnoszenie broni na wszystkich mapach z poza listy.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

b35020692_qesnxqa.png


#9 Disobey

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:12
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 14.12.2014 17:40

Sprawdz teraz.

 

1 Zrobiłem by zabierało i dawało określone dla mapy bronie podczas odrodzenia.

2.Usunąłem wymuszanie wyrzucenia broni bo skoro nikt nie dostanie na start innej broni, nie będzie mógł też jej kupić ani podnieść to autowyrzucanie jest zbędne.

3. Poprawiłem blokade podnoszenia broni. Wcześniej blokada blokowała podnoszenie broni na wszystkich mapach z poza listy.

 

Jesteś wielki :D A ja od wczoraj się zastanawiem co może mi blokować podnoszenie broni na mapkach :D Dzięki


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: bron, plugin, bf2

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych