Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Zmienna logiczna na cały serwer


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 oeN.

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 95
Zaawansowany

  • Postów:294
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 04.12.2014 17:16

Witam,

 

Jak stworzyć zmienną logiczną (bool) tak aby była ona ustalona na cały serwer a nie na na określone ID.

Czy taki zapis jest poprawny? I gdy gracz dołączy do serwera to u niego też będzie czytana taka sama zmienna?

new bool:zmienna[33];
zmienna[0] = false;

  • +
  • -
  • 0

#2 wiwi249

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 150
Profesjonalista

  • Postów:440
  • GG:
  • Imię:Wiktor
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 04.12.2014 17:17

new bool:zmienna;
zmienna = false;

To właściwie jest tablica i niekoniecznie chodzi tu o "określone ID", tylko o indeksowanie.


  • +
  • -
  • 0

Wykonuję strony internetowe, zlecenia AMXX i HLDS - w tym pisanie pluginów, ogarnianie serwerów, edycja i tworzenie modeli.

Potrzebujesz czegoś? Pisz!

 

"śpieszmy się pisać posty, tak szybko banują..." ~ sebul


#3 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 04.12.2014 17:18

Wytłumacz co chcesz osiągnąć , w jakim kontekście itp. itd.


  • +
  • -
  • 0

#4 oeN.

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 95
Zaawansowany

  • Postów:294
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 04.12.2014 17:22

Myślę że ten kod wszystko Ci wyjaśni.

Załączone pliki


Użytkownik oeN. edytował ten post 04.12.2014 17:23

  • +
  • -
  • 0

#5 wiwi249

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 150
Profesjonalista

  • Postów:440
  • GG:
  • Imię:Wiktor
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 04.12.2014 17:29

Kurcze, próbuje ogarnąć, ale średnio mi idzie, napisz coś więcej.


Użytkownik wiwi249 edytował ten post 04.12.2014 17:29

  • +
  • -
  • 0

Wykonuję strony internetowe, zlecenia AMXX i HLDS - w tym pisanie pluginów, ogarnianie serwerów, edycja i tworzenie modeli.

Potrzebujesz czegoś? Pisz!

 

"śpieszmy się pisać posty, tak szybko banują..." ~ sebul


#6 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 04.12.2014 17:31

Kod nic nie wyjaśnił 


  • +
  • -
  • 0

#7 oeN.

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 95
Zaawansowany

  • Postów:294
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 04.12.2014 17:32

A więc jest to roundsound. Oryginalnie był stworzony by odpalać muzykę losowo, chcę go przerobić tak by była ona puszczana po kolei, i na końcowej nucie po prostu wracała na początek. Miałem zamiar wykorzystać właśnie do tego zmienne bool.


  • +
  • -
  • 0

#8 wiwi249

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 150
Profesjonalista

  • Postów:440
  • GG:
  • Imię:Wiktor
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 04.12.2014 17:42

new const muzyka_tt[5][] = 
{
	"sound/muzyka/tt1.mp3",
	"sound/muzyka/tt2.mp3",
	"sound/muzyka/tt3.mp3",
	"sound/muzyka/tt4.mp3",
	"sound/muzyka/tt5.mp3"
}
new ostatni_rs = 0;

...
public TT_win() {
	for( new iPlayer = 1 ; iPlayer <= maxPlayers; iPlayer++){
		if( !is_user_connected( iPlayer ) || !roundsound[ iPlayer ] || cs_get_user_team(iPlayer) != CS_TEAM_T ){
			return;
		client_cmd(iPlayer, "mp3 play %s", muzyka_tt[ostatni_rs]);
	}
	if(ostatni_rs == 4)
		ostatni_rs = 0;
	else
		ostatni_rs++;
}

Podobnie zrób dla CT i będzie dobrze ;)

 

PS. No i oczywiście #include <cstrike> :)


Użytkownik wiwi249 edytował ten post 04.12.2014 17:44

  • +
  • -
  • 1

Wykonuję strony internetowe, zlecenia AMXX i HLDS - w tym pisanie pluginów, ogarnianie serwerów, edycja i tworzenie modeli.

Potrzebujesz czegoś? Pisz!

 

"śpieszmy się pisać posty, tak szybko banują..." ~ sebul


#9 oeN.

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 95
Zaawansowany

  • Postów:294
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 04.12.2014 17:43

Arigato!

Jeszcze żeby zrobić wyświetlanie wiadomości gdy leci muza to wystarczy zrobić:

if(muzyka_tt == 1) lub if(ostatni_rs == 1)
//Kod wiadomosci do nuty 1 z TT?

Użytkownik oeN. edytował ten post 04.12.2014 17:48

  • +
  • -
  • 0

#10 wiwi249

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 150
Profesjonalista

  • Postów:440
  • GG:
  • Imię:Wiktor
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 04.12.2014 17:54

Noo nienienie. muzyka_tt to tablica która zawiera tylko ściezki do utworów.

Zapisz sobie nazwy utworów do następnej tablicy i sobie to wczytuj ;)

new const muzyka_tt[5][] = 
{
	"sound/muzyka/tt1.mp3",
	"sound/muzyka/tt2.mp3",
	"sound/muzyka/tt3.mp3",
	"sound/muzyka/tt4.mp3",
	"sound/muzyka/tt5.mp3"
}
new const utwory_tt[5][] = 
{
	"Nazwa Utworu 1",
	"Nazwa Utworu 2",
	"Nazwa Utworu 3",
	"Nazwa Utworu 4",
	"Nazwa Utworu 5"
}
new ostatni_rs = 0;

...
public TT_win() {
	for( new iPlayer = 1 ; iPlayer <= maxPlayers; iPlayer++){
		if( !is_user_connected( iPlayer ) || !roundsound[ iPlayer ] || cs_get_user_team(iPlayer) != CS_TEAM_T ){
			return;
		client_cmd(iPlayer, "mp3 play %s", muzyka_tt[ostatni_rs]);
		ColorChat(iPlayer,  RED, "[GODLIKE]^x01 Gramy^x04 %s", utwory_tt[ostatni_rs])
	}
	if(ostatni_rs == 4)
		ostatni_rs = 0;
	else
		ostatni_rs++;
}

  • +
  • -
  • 1

Wykonuję strony internetowe, zlecenia AMXX i HLDS - w tym pisanie pluginów, ogarnianie serwerów, edycja i tworzenie modeli.

Potrzebujesz czegoś? Pisz!

 

"śpieszmy się pisać posty, tak szybko banują..." ~ sebul


#11 oeN.

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 95
Zaawansowany

  • Postów:294
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 04.12.2014 17:56

Więcej tablic! Tędy droga... Tak więc jednym słowem, dziękuje.

 

Można zamknąć!


  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych