Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Inny

Poświata dla prowadzącego / FD

inny

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 XXL

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 139
Zaawansowany

  • Postów:637
Offline

Napisano 03.12.2014 10:39

Witam jak w temacie jak zrobić poświatę dla prowadzącego czyli ten co daje rozkazy i Poświatę dla osoby z FD 


Użytkownik XXL edytował ten post 03.12.2014 10:39

  • +
  • -
  • 0

#2 Wielkie Jol

    REPREZENTUJE SIEBIE I CAŁĄ GALAKTYKĘ

  • Support Team

Reputacja: 683
Wszechmogący

  • Postów:1 258
  • GG:
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 06.12.2014 13:51

W funkcji LosujProwadzącego() oraz UstawProwadzącego() daj odpowiedni rendering z odpowiednim id. To samo się tyczy gracza mającego freeday, tyle, że w funkcji UstawFreeday()


  • +
  • -
  • 0

"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.


#3 XXL

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 139
Zaawansowany

  • Postów:637
Offline

Napisano 06.12.2014 14:13

Czyli takie coś wystarczy?

		if(prowadzacy == id)
		{
			prowadzacy = 0;
			if(!obsluga_dala && !dane_dnia[2])
				set_task(1.0, "LosujProwadzacego", ID_LOS_PROWADZACY);
                                set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderNormal, SPShell)
		}

  • +
  • -
  • 0

#4 Wielkie Jol

    REPREZENTUJE SIEBIE I CAŁĄ GALAKTYKĘ

  • Support Team

Reputacja: 683
Wszechmogący

  • Postów:1 258
  • GG:
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 06.12.2014 14:24

To nie jest funkcja LosujProwadzącego, tylko task odwołujący się do niej.

Spróbuj użyć kRenderNormal, bo jak pamiętam przy kRenderFxGlowShell działo się tak, że znikał model gracza, za to zostawał sam jego render.


Użytkownik Wielkie Jol edytował ten post 06.12.2014 14:25

  • +
  • -
  • 0

"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.


#5 XXL

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 139
Zaawansowany

  • Postów:637
Offline

Napisano 06.12.2014 15:36

Mogę liczyć na gotowca bo zanim do tego dojdę to miną wieki :D?


  • +
  • -
  • 0

#6 Wielkie Jol

    REPREZENTUJE SIEBIE I CAŁĄ GALAKTYKĘ

  • Support Team

Reputacja: 683
Wszechmogący

  • Postów:1 258
  • GG:
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 06.12.2014 16:15

Mogę liczyć na gotowca bo zanim do tego dojdę to miną wieki :D?

Tutaj nawet nie ma co wstawiać gotowca, bo trzeba zrobić to co ty, tylko zamiast id wstawić prowadzący ( najprawdopodobniej ) i wkleić to do funkcji LosujProwadzącego i UstawProwadzącego. Nic więcej.

 

Jeżeli będziesz cały czas miał wstawiane gotowe, to cały czas będziesz wstawiał takie prośby, w których to jest 30 sekund roboty, a tak to nauczysz się to robić samemu i po sprawie.

Spróbuj chociaż, wstaw kod, pomożemy, powiemy co jest źle, a nie tylko wszędzie gotowiec, gotowiec.


  • +
  • -
  • 1

"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: inny

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych