Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[KOSZ] Prpblem z klasą

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 VV1n3r

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:69
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Brodnica
Offline

Napisano 01.12.2014 01:38

nie działa mi niewidzialnosc jak to zrobic

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>
        
new const nazwa[]   = "Extreme";
new const opis[]    = "Posiada 1/9 z Famasa i AUG'a, 1/1 ze Scouta, slabo widoczny (50/255)";
new const bronie    = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_AUG)|(1<<CSW_FAMAS)|(1<<CSW_KNIFE);
new const zdrowie   = 20;
new const kondycja  = 30;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;

new oneonone[33][31]   

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
	

         

}

public cod_class_enabled(id)
{       
	
	oneonone[id][CSW_SCOUT] = 1;
	oneonone[id][CSW_AUG] = 9;
	oneonone[id][CSW_GALIL] = 9;
        
	new dostepna = 100; //Od którego poziomu ma być klasa
        new level = cod_get_user_level(id);
        if(level < dostepna)
        {
                client_print(id, print_chat, "[%s]Klasa dostepna od %i poziomu.", nazwa, dostepna) //Informacja jeśli ktoś wybierze klasę a nie ma wybranego poziomu wbitego
                return COD_STOP;
        }
        ma_klase[id] = true;
	set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 50); 
        return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = false;
	set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	
	oneonone[id][CSW_SCOUT] = 0;
	oneonone[id][CSW_GALIL] = 0;
	oneonone[id][CSW_AUG] = 0;
}



public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!(damagebits & (1<<1)))
		return HAM_IGNORED;
	
	new hp_ofiary = get_user_health(this)
	new bron_atakujacego = get_user_weapon(idattacker)
	
	if (oneonone[idattacker][bron_atakujacego] > 0)
	{
		if (random_num(1,oneonone[idattacker][bron_atakujacego]) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(hp_ofiary), 0.0, idinflictor, damagebits);
	}
	
	return HAM_IGNORED;
}

public client_PreThink(id)
{
	if(!ma_klase[id])
		return;
		
	new button = get_user_button(id);
	if(button & IN_DUCK)
		set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 30);
	else
		set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}

/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1250\\ deff0\\ deflang1045{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


Użytkownik VV1n3r edytował ten post 01.12.2014 01:46

Zapraszamy :D

Oraz do rejestracji na www.cs-brodnica.pl

 

 

 


#2 ^Szeregowy^

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 67
Pomocny

  • Postów:238
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 01.12.2014 01:55

Najczęstszą przyczyną niedziałającej niewidzialności jest sklep w którym można ją kupić gdyż jest stosowany tam zazwyczaj event nowe rundy/początek rundy lub Ham_Spawn : ]

Posiadasz sklep z możliwością kupna niewidki ?


Użytkownik ^Szeregowy^ edytował ten post 01.12.2014 02:02

ZNAJOMOŚĆ AMXX [%]

JAILBREAK[90%]2cp5bgj.jpg

COD MOD[70%]f5krm.jpg

PAINTBALL[40%]15f3vhc.jpg

ZOMBIE MOD[10%]1zp32m9.jpg

POZOSTAŁE[5%]34fldsg.jpg


#3 xPawelek

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:65
  • GG:
  • Imię:Pawel
  • Lokalizacja:WaWa
Offline

Napisano 01.12.2014 01:59

Zrob jeszcze raz ta klase i wrzuc na serwer :)


Serdecznie Zapraszam! Jedynie Takie w Polsce!

IP PaintBall: 31.186.86.30:27025

b_350_20_096908_1E431E_FFFFFF_000000.png

b_350_20_000000_000000_FFFFFF_000000.png

IP Cod Mw3: 31.186.86.30:27029


#4 VV1n3r

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:69
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Brodnica
Offline

Napisano 01.12.2014 03:00

działa mi dzięki koledzy ale jeszcze mam do was prozbe morzecie mi wyłoczy ta niewidke w sma wysle 

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <engine>


#define PLUGIN "Sklep Premium"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "szark & silva"

new bool:ma_recoil[33], ma_stroj[33], ma_bh[33], ma_widocznosc[33], ma_cbieg[33], ma_exp[33];
new CT_Skins[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"};
new Terro_Skins[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"};


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_clcmd("say /sklepvip", "Menu");
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
	register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_AutoBH");
	register_event("DeathMsg", "Death", "ade");
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public Menu(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G)){
		client_print(id, print_chat, "Sklep jest tylko dla ludzi z Kontem Premium")
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	new menu = menu_create("Menu:", "Menu_handler");
	menu_additem(menu, "Kup 100 EXPA \r[5000$]");//1
	menu_additem(menu, "Kup Eliminator rozrzutu \r[3000$]");//2
	menu_additem(menu, "Kup Mniejsza grawitacje \r[6000$]");//3
	menu_additem(menu, "Kup Ubranie Wroga \r[16000$]");//4
	menu_additem(menu, "Kup Auto BH \r[5000$]");//5
	menu_additem(menu, "Kup Losowy Perk \r[2000$]");//6
	menu_additem(menu, "Kup Pelerynke Niewidke \r[10000$]"); //7
	menu_additem(menu, "Kup Ciche Kroki \r[3000$]"); //8
	menu_additem(menu, "Pierscien Doswiadczenia \r [16000$]"); //9
	menu_additem(menu, "Kup AK i M4 \r [8000$]");//10
	menu_additem(menu, "Kup AWP i Deagle \r [8000$]");//11
	
	menu_display(id, menu);
	
	return PLUGIN_HANDLED;
}

public Menu_handler(id, menu, item)
{
	if(!is_user_connected(id))
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	switch(item)
	{
		case 0:
		{
			if(cs_get_user_money(id) >= 5000)
			cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id) + 100)
			cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id) - 5000)
			client_print(id, print_chat, "[PREMIUM]Kupiles 100 expa")
		}
		case 1:   
		{
			if(cs_get_user_money(id) >= 3000)
			ma_recoil[id] = true
			cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id) - 3000)
			client_print(id, print_chat, "[PREMIUM]Masz Norecoil!")
		}
		case 2:   
		{
			if(cs_get_user_money(id) >= 6000)
			set_user_gravity(id, 0.4);
			cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id) - 6000)
			client_print(id, print_chat, "[PREMIUM]Masz Mniejsza grawitacje!")
			
		}
		case 3:
		{
			if(cs_get_user_money(id) >= 16000)
			ma_stroj[id] = true
			ZmienUbranie(id, 0);
			cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id) - 16000)
			client_print(id, print_chat, "[PREMIUM]Kupiles stroj wroga!")
			
		}
		case 4:
		{
			if(cs_get_user_money(id) >= 5000)
			ma_bh[id] = true;
			cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id) - 5000)
			client_print(id, print_chat, "[PREMIUM]Kupiles Auto BH")	
		}
		case 5:
		{
			if(cs_get_user_money(id) >= 2000)
			cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
			cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id) - 2000)
			client_print(id, print_chat, "[PREMIUM]Kupiles losowy perk!")
		}
		case 6:
		{
			if(cs_get_user_money(id) >= 10000)
			set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 80);
			ma_widocznosc[id] = true;
			cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id) - 10000)
			client_print(id, print_chat, "[PREMIUM]Kupiles Pelerynke Niewidke!")
		}
		case 7:
		{
			if(cs_get_user_money(id) >= 3000)
			ma_cbieg[id] = true;
			set_user_footsteps(id, 1);
			cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id) - 3000)
			client_print(id, print_chat, "[PREMIUM]Kupiles Ciche Kroki!")
		
		}
		case 8:
		{
			if(cs_get_user_money(id) >= 16000)
			ma_exp[id] = true;
			cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id) - 16000)
			client_print(id, print_chat, "[PREMIUM]Kupiles Pierscien Doswiadczenia!")
		}
		case 9:
		{
			if(cs_get_user_money(id) >= 8000)
			cod_give_weapon(id, CSW_AK47);
			cod_give_weapon(id, CSW_M4A1);
			cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id) - 8000)
			client_print(id, print_chat, "[PREMIUM]Kupiles AK i M4!")
		}
		case 10:
		{
			if(cs_get_user_money(id) >= 8000)
			cod_give_weapon(id, CSW_DEAGLE);
			cod_give_weapon(id, CSW_AWP);
			cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id) - 8000)
			client_print(id, print_chat, "[PREMIUM]Kupiles AWP i Deagle!")
		}
		
	}
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

public PreThink(id)
{
	if(ma_recoil[id])
		set_pev(id, pev_punchangle, {0.0,0.0,0.0})
}

public UpdateClientData(id, sw, cd_handle)
{
	if(ma_recoil[id])
		set_cd(cd_handle, CD_PunchAngle, {0.0,0.0,0.0})
}

public Spawn(id)
{
	ma_recoil[id] = false;
	ma_stroj[id] = false;
	ZmienUbranie(id, 1);
	ma_bh[id] = false;
	ma_widocznosc[id] = false;
	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	ma_cbieg[id] = false;
	set_user_footsteps(id, 0);
	ma_exp[id] = true;
	cod_take_weapon(id, CSW_M4A1);
	cod_take_weapon(id, CSW_AK47);
}
	
public ZmienUbranie(id,reset)

{
	if (!is_user_connected(id))
	return PLUGIN_CONTINUE; 

	if (reset)
	cs_reset_user_model(id);
	else
    {
	new num = random_num(0,3);
	cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? CT_Skins[num]: Terro_Skins[num]);
    }
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

public fwPrethink_AutoBH(id)
{
	if(!ma_bh[id])
	return PLUGIN_CONTINUE

	if (pev(id, pev_button) & IN_JUMP) {
	new flags = pev(id, pev_flags)

	if (flags & FL_WATERJUMP)
	return FMRES_IGNORED;
	if ( pev(id, pev_waterlevel) >= 2 )
	return FMRES_IGNORED;
	if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
	return FMRES_IGNORED;

	new Float:velocity[3];
	pev(id, pev_velocity, velocity);
	velocity[2] += 250.0;	
	set_pev(id, pev_velocity, velocity);
	
	set_pev(id, pev_gaitsequence, 6);

}
	return FMRES_IGNORED;
}

public Death(id)
{
	new attacker = read_data(1);
	if(!is_user_connected(attacker))
	return PLUGIN_CONTINUE;

	if(!ma_exp[attacker])
	return PLUGIN_CONTINUE;

	if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker))
	cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+20); 

	return PLUGIN_CONTINUE;

}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

Załączone pliki


Zapraszamy :D

Oraz do rejestracji na www.cs-brodnica.pl

 

 

 


#5 ^Szeregowy^

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 67
Pomocny

  • Postów:238
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 01.12.2014 03:07

Spoiler

Załączone pliki


Użytkownik ^Szeregowy^ edytował ten post 01.12.2014 03:28

ZNAJOMOŚĆ AMXX [%]

JAILBREAK[90%]2cp5bgj.jpg

COD MOD[70%]f5krm.jpg

PAINTBALL[40%]15f3vhc.jpg

ZOMBIE MOD[10%]1zp32m9.jpg

POZOSTAŁE[5%]34fldsg.jpg


#6 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 01.12.2014 06:46

Nazywaj tematy zgodnie z ich treścią.
Napisz ponownie temat nazywając go tak, aby każdy wiedział o co chodzi.

Jednoznacznie określ problematykę tematu, wyróżniając go spośród reszty.
Nie dodawaj zbędnych informacji, znaków, ani emotikon w nazwie tematu.

Ten temat w ciągu 24 godzin zostanie przeniesiony do kosza.
  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych