Skocz do zawarto艣ci

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w wi臋kszo艣ci spo艂eczno艣ci internetowych musisz si臋 zarejestrowa膰 aby m贸c odpowiada膰 lub zak艂ada膰 nowe tematy, ale nie b贸j si臋 to jest prosty proces w kt贸rym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz si臋 do temat贸w i for, aby otrzymywa膰 automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza spo艂eczno艣ciowego
  • Stw贸rz sw贸j w艂asny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe do艣wiadczenia

Do艂膮czona grafika Do艂膮czona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdj臋cie

menu vipa od 3 rundy pomocy!!!!!


  • Nie mo偶esz napisa膰 tematu
  • Zaloguj si臋, aby doda膰 odpowied藕
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Norbert_1987

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Post贸w:2
  • Imi臋:Norbert
  • Lokalizacja:Poznan
Offline

Napisano 23.11.2014 13:47

Witam mam problem zrobilem vipa z generatora zrobilem wszystkie poprawki i wszystko dziala super tylko ze ustawilo mi sie ze menu broni jest od 1 rundy a ja bym chcial od 3 nigdzie nie moge znalezc jak to przerobic wszystkie tematy usuniete ;/ prosz臋 o pomoc

 

 

 

 

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <stripweapons>

forward amxbans_admin_connect(id);

new CsArmorType:armortype, bool:g_Vip[33], gRound=0, g_Hudmsg, menu, weapon_id;

public plugin_init(){
    register_plugin("VIP Ultimate", "12.3.0.2", "benio101 & speedkill");
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "SpawnedEventPre", 1);
    register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a");
    register_event("HLTV", "event_new_round", "a", "1=0", "2=0");
    register_logevent("GameCommencing", 2, "1=Game_Commencing");
    register_message(get_user_msgid("SayText"),"handleSayText");
    g_Hudmsg=CreateHudSyncObj();
}
public client_authorized(id){
    if(get_user_flags(id) & 524288 == 524288){
        client_authorized_vip(id);
    }
}
public client_authorized_vip(id){
    g_Vip[id]=true;
    new g_Name[64];
    get_user_name(id,g_Name,charsmax(g_Name));
    set_hudmessage(24, 190, 220, 0.25, 0.2, 0, 6.0, 6.0);
    ShowSyncHudMsg(0, g_Hudmsg, "Vip %s wbija na serwer !",g_Name);
}
public client_disconnect(id){
    if(g_Vip[id]){
        client_disconnect_vip(id);
    }
}
public client_disconnect_vip(id){
    g_Vip[id]=false;
}
public SpawnedEventPre(id){
    if(g_Vip[id]){
        if(is_user_alive(id)){
            SpawnedEventPreVip(id);
        }
    }
}
public SpawnedEventPreVip(id){
    cs_set_user_armor(id, min(cs_get_user_armor(id,armortype)+100, 100), CS_ARMOR_VESTHELM);
    new henum=(user_has_weapon(id,CSW_HEGRENADE)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_HEGRENADE):0);
    give_item(id, "weapon_hegrenade");
    ++henum;
    new fbnum=(user_has_weapon(id,CSW_FLASHBANG)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_FLASHBANG):0);
    give_item(id, "weapon_flashbang");
    ++fbnum;
    cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, 2);
    new sgnum=(user_has_weapon(id,CSW_SMOKEGRENADE)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_SMOKEGRENADE):0);
    give_item(id, "weapon_smokegrenade");
    ++sgnum;
    StripWeapons(id, Secondary);
    give_item(id, "weapon_deagle");
    give_item(id, "ammo_50ae");
    weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id);
    if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 7);
    cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);
    show_vip_menu(id);
    if(get_user_team(id)==2){
        give_item(id, "item_thighpack");
    }
    if(get_user_team(id)==1){
        cs_set_user_nvg(id);
    }
}
public menu_1_handler(id){
    StripWeapons(id, Primary);
    give_item(id, "weapon_ak47");
    give_item(id, "ammo_762nato");
    weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_ak47", id);
    if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 30);
    cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90);
}
public menu_2_handler(id){
    StripWeapons(id, Primary);
    give_item(id, "weapon_m4a1");
    give_item(id, "ammo_556nato");
    weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_m4a1", id);
    if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 30);
    cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90);
}
public menu_3_handler(id){
    StripWeapons(id, Primary);
    give_item(id, "weapon_awp");
    give_item(id, "ammo_338magnum");
    weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_awp", id);
    if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 10);
    cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 30);
}
public DeathMsg(){
    new killer=read_data(1);
    new victim=read_data(2);
    
    if(is_user_alive(killer) && g_Vip[killer] && get_user_team(killer) != get_user_team(victim)){
        DeathMsgVip(killer,victim,read_data(3));
    }
}
public DeathMsgVip(kid,vid,hs){
    set_user_health(kid, min(get_user_health(kid)+(hs?10:5),110));
    cs_set_user_money(kid, cs_get_user_money(kid)+(hs?500:300));
}
public show_vip_menu(id) {
    menu = menu_create("\rMenu Vip'a:", "menu_handler");
    menu_additem(menu, "\wAK47", "1", 0);
    menu_additem(menu, "\wM4A1", "2", 0);
    menu_additem(menu, "\wAWP", "3", 0);

    menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);

    menu_display(id, menu, 0);
}
public event_new_round(){
    ++gRound;
}
public GameCommencing(){
    gRound=0;
}
public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){
    new id = get_msg_arg_int(1);
    
    if(is_user_connected(id) && g_Vip[id]){
        new szTmp[256],szTmp2[256];
        get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax(szTmp))
        
        new szPrefix[64] = "^x04[VIP]";
        
        if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){
            add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
            add(szTmp2,charsmax(szTmp2)," ");
            add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szTmp);
        }
        else{
            add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
            add(szTmp2,charsmax(szTmp2),"^x03 %s1^x01 :  %s2");
        }
        set_msg_arg_string(2,szTmp2);
    }
    return PLUGIN_CONTINUE;
}
public amxbans_admin_connect(id){
    client_authorized(id);
}
public menu_handler(id, menu, item)
{
    if (item == MENU_EXIT)
    {
        menu_destroy(menu);
        return PLUGIN_HANDLED;
    }
    new data[8], iName[64];
    new zaccess, callback;
    menu_item_getinfo(menu, item, zaccess, data,7, iName, 64, callback);
    new key = str_to_num(data)

    switch(key)
    {
        case 1: menu_1_handler(id)
        case 2: menu_2_handler(id)
        case 3: menu_3_handler(id)
    }
    menu_destroy(menu);
    return PLUGIN_HANDLED;
}

 

 


  • +
  • -
  • 0

#2 Przegrany

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Post贸w:95
  • Lokalizacja:plugins.ini
Offline

Napisano 23.11.2014 13:50

VIP - a jest ci 艂atwiej doda膰 je艣li najpierw naciskiem od do zaznaczy膰 od 3 do np. 100 bo wtedy b臋dzie do konca
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png
Wykonuje klasy z : Modelami,dzwiekami. Chcesz jakas klase napisz na PW:)
Nie umiesz czegos? Napisz na pw postaram ci sie pomoc

#3 Norbert_1987

    Nowy

  • Autor tematu
  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Post贸w:2
  • Imi臋:Norbert
  • Lokalizacja:Poznan
Offline

Napisano 23.11.2014 14:29

Tak tylko ze mi chodzi o to zeby menu zaczelo sie wyswietlac od 3 rundy a nie od 1 vipa robie w generatorze vipa i przerabiam go tym sposobem

 

http://amxx.pl/topic...eneratora-vipa/

 

prosz臋 o pomoc bo zrobilem nawet tak jak napisales i nic to nie dalo po zmianie mapy dalej menu vipa wyskakuje w pierwszej rundzie


  • +
  • -
  • 0




U偶ytkownicy przegl膮daj膮cy ten temat: 0

0 u偶ytkownik贸w, 0 go艣ci, 0 anonimowych