Witam, jak zrobić, żeby kawałek wiadomości był wyświetlany tylko dla danego team'u?
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj1, "tekst dla wszystkich: %s tekst dla CT: %s", odwolanie_dla_wszystkich, odwolanie_dla_ct)
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Najlepsza odpowiedź Wielkie Jol, 22.11.2014 21:52
switch(get_user_team(id)){ case 1: ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj1, "tekst dla ct: %s ", odwolanie_dla_tt) case 2: ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj1, "tekst dla ct: %s ", odwolanie_dla_ct) }
if(gTeam[id] == 1){ ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj1, "tekst dla tt: %s ", odwolanie_dla_tt) } if(gTeam[id] == 2){ ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj1, "tekst dla ct: %s ", odwolanie_dla_ct) }
if(gTeam[id] == 1){ ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj1, "tekst dla tt: %s ", odwolanie_dla_tt) } else ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj1, "tekst dla ct: %s ", odwolanie_dla_ct) // + oczywiscie spec itd., bo dla nich też warunek bedzie spelniony
Napisano 22.11.2014 20:59
Witam, jak zrobić, żeby kawałek wiadomości był wyświetlany tylko dla danego team'u?
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj1, "tekst dla wszystkich: %s tekst dla CT: %s", odwolanie_dla_wszystkich, odwolanie_dla_ct)
Napisano 22.11.2014 21:06
nie można najzwyczajniej pobrać drużyny gracza?
"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.
Napisano 22.11.2014 21:25
Mógłbym zrobić:
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj1, "tekst dla wszystkich: %s ", odwolanie_dla_wszystkich) if(gTeam[id] == 2){ ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj1, "tekst dla ct: %s ", odwolanie_dla_ct) }
Ale pytanie, czy da się to inaczej zrobić - w jednej linijce?
Użytkownik BeMM edytował ten post 22.11.2014 21:26
Napisano 22.11.2014 21:52 Najlepsza odpowiedź
switch(get_user_team(id)){ case 1: ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj1, "tekst dla ct: %s ", odwolanie_dla_tt) case 2: ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj1, "tekst dla ct: %s ", odwolanie_dla_ct) }
if(gTeam[id] == 1){ ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj1, "tekst dla tt: %s ", odwolanie_dla_tt) } if(gTeam[id] == 2){ ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj1, "tekst dla ct: %s ", odwolanie_dla_ct) }
if(gTeam[id] == 1){ ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj1, "tekst dla tt: %s ", odwolanie_dla_tt) } else ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj1, "tekst dla ct: %s ", odwolanie_dla_ct) // + oczywiscie spec itd., bo dla nich też warunek bedzie spelniony
"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych