Witam.
Mam pytanie czy da sie zrobic
client_PreThink( id ) { kod }
chodzi o ukrycie modelu broni kosy.
pod komende?
proszę o szybka pomoc z gory Dziekuje.
Użytkownik CreaTivE DeaD edytował ten post 19.11.2014 17:16
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 19.11.2014 17:07
Witam.
Mam pytanie czy da sie zrobic
client_PreThink( id ) { kod }
chodzi o ukrycie modelu broni kosy.
pod komende?
proszę o szybka pomoc z gory Dziekuje.
Użytkownik CreaTivE DeaD edytował ten post 19.11.2014 17:16
Napisano 19.11.2014 17:21
jeśli chodzi ci o public client_prethink(id) to można.
★ HTML ★ CSS ★ JAVASCRIPT ★ AJAX ★ JQUERY ★ PHP ★ C++ ★ PAWN ★ SQL ★ Objective-C++
Napisano 19.11.2014 17:26
master Yoga moglbys napisac jak ze wzgledu iz dam tylko register_clcmd itp a publika dam bez zmian bd samo wymuszalo to co tam jest.
chce zrobic aby nie wymuszalo od razu po wejsciu na serwer tylko w menu najlepiej.
/kosa
i tam do wyboru ukryj kose + if do tego aby mozna bylo znowu widziec model noza
Napisano 19.11.2014 18:49
Zrób zmienną bool.
po wpisaniu danej komendy zmień wartość tej zmiennej na true.
w prethinku zrób warunek:
if(zmienna) { kod xxx... }
P.S.
Co chcesz dokładnie zrobić? Bo to będzie bardzo nieoptymalne.
Użytkownik ShuQi edytował ten post 19.11.2014 18:50
Napisano 20.11.2014 04:04
Nie prościej ustawić viewmodel na pusty? Bez sensu co klatke czyli 100 razy na sekunde chować broń (nawet nie mam pomysłu jak chcesz to zrobić ).
W evencie zmiany broni dajesz warnek czy jest to nóź oraz warunek czy dany gracz ma miec schowany, jesli tak to wykonujesz ten kod:
entity_set_string(id,EV_SZ_viewmodel,"")
i kosa znika do czasu zmiany broni.
Napisano 20.11.2014 22:31
Nie prościej ustawić viewmodel na pusty? Bez sensu co klatke czyli 100 razy na sekunde chować broń (nawet nie mam pomysłu jak chcesz to zrobić ).
W evencie zmiany broni dajesz warnek czy jest to nóź oraz warunek czy dany gracz ma miec schowany, jesli tak to wykonujesz ten kod:
entity_set_string(id,EV_SZ_viewmodel,"")i kosa znika do czasu zmiany broni.
to jest kod na schowanie kosy tak? jaki jest na pokazanie znowu?
czyl jak bym zrobil w menu to i zrobil tak
case 1:{ entity_set_string(id,EV_SZ_viewmodel,"") menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED
by to zadziałało?
Napisano 21.11.2014 02:08
Tak. Pokazanie kosy to ustawienie tego modelu na taki jaki powinien być czyli:
entity_set_string(id,EV_SZ_viewmodel,"models/v_knife.mdl")
ale musisz go precachować bo inaczej serwer sie zresetuje przy probie uzycia
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych