Podpinam się pod temat, z chęcią się temu przyjrzę bo w sumie mam ten sam problem/pytanie (jest w tym samym dziale), nie zwróciłem uwagi, że ktoś ma podobny interes.. Jeśli ktoś by taki prosty przykład funkcji z plugin2.amxx wywołał w plugin1.amxx to byłbym wdzięczny (jak widać nie tylko ja, taki schemat, a nie sama teoria, bo czasem jeśli ktoś nie kuma tematu to ciężko ma to w praktyke przenieść ), najlepiej omijając pliki .inc (ew z jedną dodatkową zmienną przyjmującą wartości 0 i 1.
A co do tematu..
public set_gun(id) {
create_gun(id); // dostaje nowa bron
have_gun[id]=1; // otrzymuje 'uprawnienia' do tej broni..
client_print(id, print_chat, "Dostales BRON"); // informuje gracza o otrzymaniu BRONI
}
Na tym przykładzie wystarczy wywołać funkcję 'set_gun', która dosłownie pociągnie za sobą funkcję 'create_gun', która znów z kolei pociągnie za sobą resztę.
chociaż w sumie mam teraz rozkminę, bo mam identyczny problem jak ten autor i teraz prawie przyznałem mu racje.. bo w moim itemku np są wywoływane różne eventy, ustawia mu model, dźwięk, sprite, tor lotu, dmg, ustala 'strukturę?' broni - dosłownie tworzy nową broń, nawet tworzy nową listę weapon_.. więc otrzymanie takiej broni przez drugi plugin odwzoruje idealnie jak otrzymanie ją przez główny plugin ?