Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Nowe zmienne w menu (przeplatanie formatex i menu_additem)


Najlepsza odpowiedź GwynBleidD, 11.11.2014 11:05

Tak, z tym wyjątkiem że dalsza część NIE zostanie wytracona, po prostu zostanie pominięta przy posługiwaniu się tą tablicą jako string.

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 10.11.2014 16:24

Witam,

czy przyspiesze działanie funkcji przez takie coś?

new z[128]
formatex(z, 127, "asucacugcaucasgcsc")
menu_additem(menu, z)
formatex(z, 127, "yuiutyutyu")
menu_additem(menu, z)
formatex(z, 127, "365653")
menu_additem(menu, z)

zamiast tego:

new z[128], w[128], x[128]

formatex(z, 127, "asucacugcaucasgcsc")
formatex(w, 127, "yuiutyutyu")
formatex(x, 127, "365653")

menu_additem(menu, z)
menu_additem(menu,w)
menu_additem(menu, x)

  • +
  • -
  • 0

#2 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 10.11.2014 18:06

nie


  • +
  • -
  • 1
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#3 Rivit

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 10.11.2014 19:17

A czy to będzie lepsze?
Bo tworze zmienna jeden raz a nie tyle ile mam opcji (mam baaaardzo duzo opcji w menu, a to tylko przyklad)

a i czy jak mam np. zmienna przechowuje ciag 100 znakow, uzywam formatex na tej zmiennej i jako 3 parametr daje tekst 5 znakow. Pytanie brzmi: czy reszta znakow zostanie ucięta czy zachowana? Czy tak samo jest w przypadku get_weaponname?

Normalnie bym to sprawdził, ale na symbianie nie odpale CS'a ;(
  • +
  • -
  • 0

#4 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 11.11.2014 07:28

Wiadomo, że lepsze jest tworzenie jednej zmiennej niż X. A co do tych znaków, to jeśli masz zmienną na 100 znaków, to tylko tyle możesz ich tam zmieścić, pamiętając o tym, że jedno miejsce trzeba poświęcić na znak kończący.
  • +
  • -
  • 1

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#5 Rivit

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 11.11.2014 09:15

Sebul,

A jak mam takie coś:

new name[33]
get_user_name(id, name, 32)
Na którym miejscu jest teraz znak końca?
Co jeżeli gracz będzie miał nick 3 literowy - tzn, na którym miejscu teraz będzie znak końca?
  • +
  • -
  • 0

#6 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 11.11.2014 09:48

Skoro masz 3 znaki, to oczywiste jest to, że znak końca będzie na 4 miejscu, czyli na 3 indeksie.
  • +
  • -
  • 2

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#7 Rivit

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 11.11.2014 10:48

Aha. Czyli takie coś:

new t[6] = "armia"

formatex(armia, 5, "ri")

To Po tym tablica będzie wyglądała tak:

ri^0ia //to z formatexu i reszta

czy tak:

ri^0 // dalsza część zostanie wytracona

  • +
  • -
  • 0

#8 GwynBleidD

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 869
Godlike

  • Postów:3 066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 11.11.2014 11:05   Najlepsza odpowiedź

Tak, z tym wyjątkiem że dalsza część NIE zostanie wytracona, po prostu zostanie pominięta przy posługiwaniu się tą tablicą jako string.


  • +
  • -
  • 1

NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych