Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Opis klas, problem z pobieraniem odpowiedniej frakcji do opisu

cod nowy

Najlepsza odpowiedź wiwi249, 30.11.2014 19:58

nazwy_klas[item], inteligencja_klas[item], zdrowie_klas[item], wytrzymalosc_klas[item], kondycja_klas[item], bronie, opisy_klas[item]

Coś mi się wydaje LosT, że przyczynę masz w swoim 'item'.

Item to numer pozycji w menu, którą wybrał gracz (licząc od 0). Założę się, że to wszystkie te zmienne są niezależne od frakcji i plugin je olewa, zwracając wartości takie, jakby nie było żadnej frakcji.

Przejdź do postu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 ex0

    Wolny strzelec.

  • Power User

Reputacja: 383
Wszechpomocny

  • Postów:1 127
  • GG:
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Żywiec
Offline

Napisano 10.11.2014 13:06

Uszanowanko. 

Do rzeczy. 

Problem polega na tym, że mam sobie zmodyfikowany opis klas. 
Wygląda to mniej więcej tak:
epq9sw.jpg
Znajdujemy się tutaj w pierwszej z X frakcji. W każdej jest 6 klas do wyboru. 
Wszystko byłoby pięknie gdyby klikając na opis dowolnej dobrze działało.

Klikamy na opis pierwszej:
8zr5t2.jpg
Jest wszystko w porządku. 
2-3-4-5-6 także poprawnie.

Problem polega na tym, że gdy wchodzę do przykladowo 2'giej Frakcji (Z 6) wyświetla mi także poprawnie pierwszy wygląd, czyli nazwa poziom oraz broń, natomiast gdy kliknę już obojętnie którą to dopiera opis analogicznie z pierwszej frakcji (1 frakcja 1 klasa = 2-3-4-5-6 frakcja 1 klasa i tak dalej)

Jak temu zaradzić?

 

public WybierzOpis_Handle(id, menu, item)
{
	client_cmd(id, "spk LosT_CodMod_Sounds/select2");
	
	if(item++ == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	new bronie[320];
	for(new i=1, n=1; i <= 32; i++)
	{
		if((1<<i) & bronie_klasy[item])
		{
			new weaponname[22];
			get_weaponname(i, weaponname, 21);
			replace_all(weaponname, 21, "weapon_", " ");
			if(n > 1)	
			add(bronie, charsmax(bronie), ",");
			add(bronie, charsmax(bronie), weaponname);
			n++;
		}
	}
	
	new opis[416+MAX_WIELKOSC_OPISU];
	format(opis, charsmax(opis), "\r|\d \wNazwa Klasy \r[\y%s\r]^n\r|\wInteligencja Klasy \d \r[\y%i\r]^n\r|\wZdrowie Klasy \d \r[\y%i\r]^n\r|\wWytrzymalosc Klasy \d \r[\y%i\r]^n\r|\wKondycja Klasy \d \r[\y%i\r]^n\r|\yBronie Klasy \d \r%s^n\y|\rAtrybuty Klasy \d \w%s^n%s", nazwy_klas[item], inteligencja_klas[item], zdrowie_klas[item], wytrzymalosc_klas[item], kondycja_klas[item], bronie, opisy_klas[item], opisy_klas[item][79]);
	show_menu(id, 1023, opis);
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}


  • +
  • -
  • 0

TWORZENIE FOR SPOŁECZNOŚCIOWYCH | ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI
WSPARCIE TECHNICZNE SERWERÓW HLDS | MODERNIZACJA, OPTYMALIZACJA, ZABEZPIECZENIA


Zapraszam do mojego profilu ;)


#2 wooDy.

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 24
Życzliwy

  • Postów:71
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 11.11.2014 14:32

Przechowywać w zmiennej wybraną frakcje?

Używasz tylko itemu do pokazywania opisów ;)


  • +
  • -
  • 0
b_350_20_00DF04_000000_FFFFFF_00DF04.png
b_350_20_00DF04_000000_FFFFFF_00DF04.png

#3 ex0

    Wolny strzelec.

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 383
Wszechpomocny

  • Postów:1 127
  • GG:
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Żywiec
Offline

Napisano 11.11.2014 15:43

Zgadza się.
Kolega podrzucił mi jeszcze opcję stworzenia po prostu ID każdej klasy z osobna i dodania menu_additem ale czy jest szybsza metoda?

Z góry piszę, iż autorem tego kodu nie jestem. 


  • +
  • -
  • 0

TWORZENIE FOR SPOŁECZNOŚCIOWYCH | ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI
WSPARCIE TECHNICZNE SERWERÓW HLDS | MODERNIZACJA, OPTYMALIZACJA, ZABEZPIECZENIA


Zapraszam do mojego profilu ;)


#4 wooDy.

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 24
Życzliwy

  • Postów:71
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 14.11.2014 23:33

Jeśli chodzi o same opisy, zapisz sobie w zmiennej globalnej wybraną frakcję do wyświetlenia, potem do pokazania możesz użyć swicha czy czegoś w tym stylu. Można wtedy zrobić dodatkowe tablice z opisami dla poszczególnej frakcji - czytelniej.

W ostateczności wrzuć więcej kodu.
  • +
  • -
  • 0
b_350_20_00DF04_000000_FFFFFF_00DF04.png
b_350_20_00DF04_000000_FFFFFF_00DF04.png

#5 ex0

    Wolny strzelec.

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 383
Wszechpomocny

  • Postów:1 127
  • GG:
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Żywiec
Offline

Napisano 19.11.2014 22:05

http://wklej.org/id/1529322/


  • +
  • -
  • 0

TWORZENIE FOR SPOŁECZNOŚCIOWYCH | ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI
WSPARCIE TECHNICZNE SERWERÓW HLDS | MODERNIZACJA, OPTYMALIZACJA, ZABEZPIECZENIA


Zapraszam do mojego profilu ;)


#6 wiwi249

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 150
Profesjonalista

  • Postów:440
  • GG:
  • Imię:Wiktor
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 30.11.2014 19:58   Najlepsza odpowiedź

nazwy_klas[item], inteligencja_klas[item], zdrowie_klas[item], wytrzymalosc_klas[item], kondycja_klas[item], bronie, opisy_klas[item]

Coś mi się wydaje LosT, że przyczynę masz w swoim 'item'.

Item to numer pozycji w menu, którą wybrał gracz (licząc od 0). Założę się, że to wszystkie te zmienne są niezależne od frakcji i plugin je olewa, zwracając wartości takie, jakby nie było żadnej frakcji.


  • +
  • -
  • 1

Wykonuję strony internetowe, zlecenia AMXX i HLDS - w tym pisanie pluginów, ogarnianie serwerów, edycja i tworzenie modeli.

Potrzebujesz czegoś? Pisz!

 

"śpieszmy się pisać posty, tak szybko banują..." ~ sebul






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych