Uszanowanko.
Do rzeczy.
Problem polega na tym, że mam sobie zmodyfikowany opis klas.
Wygląda to mniej więcej tak:
Znajdujemy się tutaj w pierwszej z X frakcji. W każdej jest 6 klas do wyboru.
Wszystko byłoby pięknie gdyby klikając na opis dowolnej dobrze działało.
Klikamy na opis pierwszej:
Jest wszystko w porządku.
2-3-4-5-6 także poprawnie.
Problem polega na tym, że gdy wchodzę do przykladowo 2'giej Frakcji (Z 6) wyświetla mi także poprawnie pierwszy wygląd, czyli nazwa poziom oraz broń, natomiast gdy kliknę już obojętnie którą to dopiera opis analogicznie z pierwszej frakcji (1 frakcja 1 klasa = 2-3-4-5-6 frakcja 1 klasa i tak dalej)
Jak temu zaradzić?
public WybierzOpis_Handle(id, menu, item) { client_cmd(id, "spk LosT_CodMod_Sounds/select2"); if(item++ == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } new bronie[320]; for(new i=1, n=1; i <= 32; i++) { if((1<<i) & bronie_klasy[item]) { new weaponname[22]; get_weaponname(i, weaponname, 21); replace_all(weaponname, 21, "weapon_", " "); if(n > 1) add(bronie, charsmax(bronie), ","); add(bronie, charsmax(bronie), weaponname); n++; } } new opis[416+MAX_WIELKOSC_OPISU]; format(opis, charsmax(opis), "\r|\d \wNazwa Klasy \r[\y%s\r]^n\r|\wInteligencja Klasy \d \r[\y%i\r]^n\r|\wZdrowie Klasy \d \r[\y%i\r]^n\r|\wWytrzymalosc Klasy \d \r[\y%i\r]^n\r|\wKondycja Klasy \d \r[\y%i\r]^n\r|\yBronie Klasy \d \r%s^n\y|\rAtrybuty Klasy \d \w%s^n%s", nazwy_klas[item], inteligencja_klas[item], zdrowie_klas[item], wytrzymalosc_klas[item], kondycja_klas[item], bronie, opisy_klas[item], opisy_klas[item][79]); show_menu(id, 1023, opis); return PLUGIN_CONTINUE; }