Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Poziom nie usuwa się jeśli z większego ustawi się mniejszy

cod nowy

Najlepsza odpowiedź Rellik #, 25.11.2014 16:46

Czemu cały czas wydawało mi się, że dodałem wzmiankę o silniku?  Jego zapis up ... Nie ważne.. Co zmieniłem?

 

Dodane tu zostało  || doswiadczenie_gracza[id] < 1 || vault == INVALID_HANDLE)

 

co odpowiada valut invalid handle za kasowanie poziomów co 20 dni jesli ktoś nie wejdzie w tym czasie na serwer.

public ZapiszDane(id)
{
if(!klasa_gracza[id] || doswiadczenie_gracza[id] < 1 || vault == INVALID_HANDLE)
return PLUGIN_CONTINUE;
 
 
Jeszcze to dodałem, aby działało wszystko
public WczytajDane(id, klasa)
{
if(vault == INVALID_HANDLE)
return PLUGIN_CONTINUE;

i oczywiście zdefiniowałem 

#define VAULT_EXPIREDAYS 20
 

i do plugin _cfg

public plugin_cfg()
{
new lokalizacja_cfg[33];
get_configsdir(lokalizacja_cfg, charsmax(lokalizacja_cfg));
server_cmd("exec %s/codmod.cfg", lokalizacja_cfg);
server_exec();
 
if(vault != INVALID_HANDLE)
nvault_prune(vault, 0, get_systime()-(86400*VAULT_EXPIREDAYS));
}
Przejdź do postu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
18 odpowiedzi w tym temacie

#1 Rellik #

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:148
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Random
Offline

Napisano 09.11.2014 12:35

Witam, mam pewien problem z CoD. Mianowicie jeśli na jakiejkolwiek kllasie ustawie np. poziom 30 i zmienie mape to on będzie 30... Jeśli z tego 30 zmienie np. na 2 i zmienie mape to nadal jest 30... Mogę wiedzieć jak to naprawić? :/

 

Publiki zapiszdane i wczytajdane:

public ZapiszDane(id)
{
if(!klasa_gracza[id] || doswiadczenie_gracza[id] < 1 || vault == INVALID_HANDLE)
return PLUGIN_CONTINUE;
 
new vaultkey[128],vaultdata[256], identyfikator[64];
format(vaultdata, charsmax(vaultdata),"#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], poziom_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id], player_armor[id]);
 
new typ_zapisu = get_pcvar_num(cvar_typ_zapisu);
 
switch(typ_zapisu)
{
case 1: copy(identyfikator, charsmax(identyfikator), nazwa_gracza[id]);
case 2: get_user_authid(id, identyfikator, charsmax(identyfikator));
case 3: get_user_ip(id, identyfikator, charsmax(identyfikator));
}
 
format(vaultkey, charsmax(vaultkey),"%s-%s-%i-cod", identyfikator, nazwy_klas[klasa_gracza[id]], typ_zapisu);
nvault_set(vault,vaultkey,vaultdata);
 
return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
public WczytajDane(id, klasa)
{
if(vault == INVALID_HANDLE)
return PLUGIN_CONTINUE;
 
new vaultkey[128],vaultdata[256], identyfikator[64];
 
new typ_zapisu = get_pcvar_num(cvar_typ_zapisu);
 
switch(typ_zapisu)
{
case 1: copy(identyfikator, charsmax(identyfikator), nazwa_gracza[id]);
case 2: get_user_authid(id, identyfikator, charsmax(identyfikator));
case 3: get_user_ip(id, identyfikator, charsmax(identyfikator));
}
 
format(vaultkey, charsmax(vaultkey),"%s-%s-%i-cod", identyfikator, nazwy_klas[klasa], typ_zapisu);
 
 
if(!nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255)) // Jezeli nie ma danych gracza sprawdza stary zapis. 
{
format(vaultkey, charsmax(vaultkey), "%s-%i-cod", nazwa_gracza[id], klasa);
nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255);
}
 
replace_all(vaultdata, 255, "#", " ");
 
new danegracza[7][32];
 
parse(vaultdata, danegracza[0], 31, danegracza[1], 31, danegracza[2], 31, danegracza[3], 31, danegracza[4], 31, danegracza[5], 31, danegracza[6], 31); 
 
doswiadczenie_gracza[id] = str_to_num(danegracza[0]);
poziom_gracza[id] = str_to_num(danegracza[1])>0?str_to_num(danegracza[1]):1;
inteligencja_gracza[id] = str_to_num(danegracza[2]);
zdrowie_gracza[id] = str_to_num(danegracza[3]);
wytrzymalosc_gracza[id] = str_to_num(danegracza[4]);
kondycja_gracza[id] = str_to_num(danegracza[5]);
player_armor[id] = str_to_num(danegracza[6]);
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id]-player_armor[id];
 
 
return PLUGIN_CONTINUE;
 
} 

  • +
  • -
  • 0

b_350_20_1A1A1A_1A1A1A_ADADAD_1A1A1A.png

b_350_20_1A1A1A_1A1A1A_ADADAD_1A1A1A.png
Nie jestem zaawansowany w dziedzinie AMXMOD-X.
Staram się pomóc na tyle ile potrafię.

Piszę poprawnie po POLSKU.

Psychopaci.Eu


#2 Engi

    [EKSiD] playaz44

  • Power User

Reputacja: 315
Wszechpomocny

  • Postów:1 071
  • GG:
  • Imię:Seba
  • Lokalizacja:Praga
Offline

Napisano 09.11.2014 12:57

To nie wina zapisu coda tylko admin menu którego używasz
  • +
  • -
  • 0
Użytkowniku! Zanim napiszesz wiadomość wiedz, że:

W odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.

1:0 dla Benia :D
Nie pomagam za darmo na pw.

#3 Rellik #

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:148
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Random
Offline

Napisano 09.11.2014 13:11

Nie możliwe ;) Nawet jest plugin na przeniesienie poziomu, który jeśli gracz ma dajmy na to 50lvl na klasie X i przeniesie sobie na klasę Y to powinien mieć ten 50 lvl na klasie Y, tak jest tylko na aktualnej mapie, jeśli się mapa zmieni ma 50 lvl na klasie Y i do tego X... 


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_1A1A1A_1A1A1A_ADADAD_1A1A1A.png

b_350_20_1A1A1A_1A1A1A_ADADAD_1A1A1A.png
Nie jestem zaawansowany w dziedzinie AMXMOD-X.
Staram się pomóc na tyle ile potrafię.

Piszę poprawnie po POLSKU.

Psychopaci.Eu


#4 Engi

    [EKSiD] playaz44

  • Power User

Reputacja: 315
Wszechpomocny

  • Postów:1 071
  • GG:
  • Imię:Seba
  • Lokalizacja:Praga
Offline

Napisano 09.11.2014 18:28

Bo nie działa zapis w pluginie do zmiany poziomów, co ma zapis z coda do zapisu zewnętrznego pluginu? Tyle co piernik ma do wiatraka..
dasiek (10.11.2014 08:37):
Wiatrak się pierniczy ^D^

  • +
  • -
  • 0
Użytkowniku! Zanim napiszesz wiadomość wiedz, że:

W odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.

1:0 dla Benia :D
Nie pomagam za darmo na pw.

#5 Rellik #

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:148
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Random
Offline

Napisano 09.11.2014 21:31

Czyli co muszę zrobić?


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_1A1A1A_1A1A1A_ADADAD_1A1A1A.png

b_350_20_1A1A1A_1A1A1A_ADADAD_1A1A1A.png
Nie jestem zaawansowany w dziedzinie AMXMOD-X.
Staram się pomóc na tyle ile potrafię.

Piszę poprawnie po POLSKU.

Psychopaci.Eu


#6 Engi

    [EKSiD] playaz44

  • Power User

Reputacja: 315
Wszechpomocny

  • Postów:1 071
  • GG:
  • Imię:Seba
  • Lokalizacja:Praga
Offline

Napisano 09.11.2014 23:18

Chociażby podać sma pluginu którym zmieniasz poziomy
  • +
  • -
  • 0
Użytkowniku! Zanim napiszesz wiadomość wiedz, że:

W odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.

1:0 dla Benia :D
Nie pomagam za darmo na pw.

#7 Rellik #

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:148
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Random
Offline

Napisano 23.11.2014 10:09

Chociażby podać sma pluginu którym zmieniasz poziomy

Jest mi ktoś w stanie pomóc? : / Kod pluginu jak prosił wyżej pan:

http://wklej.to/obFBr


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_1A1A1A_1A1A1A_ADADAD_1A1A1A.png

b_350_20_1A1A1A_1A1A1A_ADADAD_1A1A1A.png
Nie jestem zaawansowany w dziedzinie AMXMOD-X.
Staram się pomóc na tyle ile potrafię.

Piszę poprawnie po POLSKU.

Psychopaci.Eu


#8 #3Skille Grease'M

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:76
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 23.11.2014 10:45

Zobacz czy zadziała.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include 
#include 
#include 

new opcja, gracz_id[33], wybrany;
new ilosc[33], name[33], nazwa_perku[256], nazwa_klasy[256];

public plugin_init() {
	register_plugin("HolyFrag Menu", "1.5", "MieTeK");
	
	register_clcmd("say /codadmin", "AM", ADMIN_LEVEL_B);
	register_clcmd("ile","pobierz");
	
}
	
public AM(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY))
		return PLUGIN_HANDLED;

	new tytul[64];
	format(tytul, 63, "\rEpic Menu");
	new menu = menu_create(tytul, "AM_handler");
	menu_additem(menu, "Dodaj \rEXP");//1
	menu_additem(menu, "Ustaw \rLVL");//2
	menu_additem(menu, "Daj \rItem");//3
	menu_additem(menu, "Przenies \rEXP");//4
	menu_additem(menu, "Zamien \rEXP");//5
	menu_additem(menu, "Zsumuj \rEXP");//6
	
	menu_display(id, menu);
	
	return PLUGIN_HANDLED;
}

public AM_handler(id, menu, item)
{
	if(!is_user_connected(id))
		return PLUGIN_CONTINUE;
		
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	switch(item)
	{
		case 0:
		{
			Gracz(id);
			opcja = 1;
		}
		case 1:	
		{
			Gracz(id);
			opcja = 2;
		}
		case 2:	
		{
			Gracz(id);
			opcja = 3;
		}
		case 3:
		{
			Gracz(id);
			opcja = 4;
		}
		case 4:
		{
			Gracz(id);
			opcja = 5;
		}
		case 5:
		{
			Gracz(id);
			opcja = 6;
		}
	}
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

public Gracz(id)
{
	new menu = menu_create("Wybierz gracza:", "Gracz_handler");
	
	for(new i=0, n=0; i<=32; i++)
	{
		if(!is_user_connected(i))
			continue;
		gracz_id[n++] = i;
		new nazwa_gracza[64];
		get_user_name(i, nazwa_gracza, 63)
		menu_additem(menu, nazwa_gracza, "0", 0);
	}
	menu_display(id, menu);
}

public Gracz_handler(id, menu, item)
{
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	wybrany = gracz_id[item];
	get_user_name(wybrany, name, 32);
	
	if(opcja == 3)
		wybierz_perk(id);
	else if(opcja == 4 || opcja == 5 || opcja == 6)
		wybierz_klase(id);
	else
		console_cmd(id, "messagemode ile");
		
	return PLUGIN_HANDLED;
}


public pobierz(id)
{
	new text[192]
	read_argv(1,text,191)
	format(ilosc, charsmax(ilosc), "%s", text);
	dawaj(id)
}
	
public dawaj(id)
{
	if(opcja == 1)
	{
		cod_set_user_xp(wybrany, cod_get_user_xp(wybrany)+str_to_num(ilosc));
		client_print(id, print_chat, "Ustawiles graczowi %s %i EXP", name, str_to_num(ilosc));
	}
	if(opcja == 2)
	{
		new potrzeba;
		potrzeba = cod_get_level_xp(str_to_num(ilosc)-1);
		cod_set_user_xp(wybrany, potrzeba);
		
		client_print(id, print_chat, "Ustawiles graczowi %s %i LVL", name, str_to_num(ilosc));
	}
}

public wybierz_klase(id)
{
	new tytul[64];
	format(tytul, sizeof(tytul), "\rNa jaka klase :");
	new menu = menu_create(tytul, "wybierz_klase_handler");
	for(new i=1; i<=cod_get_classes_num(); i++)
	{
		cod_get_class_name(i, nazwa_klasy, 255)
		menu_additem(menu, nazwa_klasy)
	}
	
	menu_display(id, menu);
}

public wybierz_klase_handler(id, menu, item)
{
	if(item++ == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu)
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	new klasa[2][65];
	
	if(opcja == 4)
	{
		new exp = cod_get_user_xp(wybrany);
		cod_get_class_name(cod_get_user_class(wybrany), klasa[0], 64);
		cod_set_user_xp(wybrany, 0);
		cod_set_user_class(wybrany, item, 1);
		cod_get_class_name(cod_get_user_class(wybrany), klasa[1], 64);
		cod_set_user_xp(wybrany, exp);
		client_print(id, print_chat, "Przeniosles EXP graczowi %s z klasy %s na klase %s", name, klasa[0], klasa[1]);
	}
	if(opcja == 5)
	{
		new exp = cod_get_user_xp(wybrany);
		new oldclass = cod_get_user_class(wybrany)
		cod_get_class_name(cod_get_user_class(wybrany), klasa[0], 64);
		cod_set_user_class(wybrany, item, 1);
		new exp2 = cod_get_user_xp(wybrany);
		cod_set_user_xp(wybrany, exp);
		cod_get_class_name(cod_get_user_class(wybrany), klasa[1], 64);
		cod_set_user_class(wybrany, oldclass, 1);
		cod_set_user_xp(wybrany, exp2);
		cod_set_user_class(wybrany, item, 1);
		client_print(id, print_chat, "Zamieniles EXP graczowi %s miedzy klasa %s a klasa %s", name, klasa[0], klasa[1]);
	}
	if(opcja == 6)
	{
		new exp = cod_get_user_xp(wybrany);
		cod_set_user_xp(wybrany, 0);
		cod_get_class_name(cod_get_user_class(wybrany), klasa[0], 64);
		cod_set_user_class(wybrany, item, 1);
		cod_get_class_name(cod_get_user_class(wybrany), klasa[1], 64);
		cod_set_user_xp(wybrany, cod_get_user_xp(wybrany)+exp);
		client_print(id, print_chat, "Zsumowales EXP graczowi %s z klasy %s na klase %s", name, klasa[0], klasa[1]);
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

public wybierz_perk(id)
{
	new tytul[64];
	format(tytul, 63, "\rWybierz perk :");
	new menu = menu_create(tytul, "wybierz_perk_handler");
	for(new i=1; i<=cod_get_perks_num(); i++)
	{
		cod_get_perk_name(i, nazwa_perku, 255)
		menu_additem(menu, nazwa_perku);
	}
	
	menu_display(id, menu);
}

public wybierz_perk_handler(id, menu, item)
{
	if(item++ == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	cod_set_user_perk(wybrany, item, -1, 0);
	cod_get_perk_name(item++, nazwa_perku, 255);
	
	client_print(id, print_chat, "Dales graczowi %s perk %s", name, nazwa_perku);
	
	return PLUGIN_HANDLED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

  • +
  • -
  • 0

3Skille.pl

Wyjątkowa sieć serwerów

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_FFFFFF.png

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_FFFFFF.png

 

 


#9 Rellik #

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:148
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Random
Offline

Napisano 23.11.2014 10:58

Zobacz czy zadziała.

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include 
#include 
#include 

new opcja, gracz_id[33], wybrany;
new ilosc[33], name[33], nazwa_perku[256], nazwa_klasy[256];

public plugin_init() {
	register_plugin("HolyFrag Menu", "1.5", "MieTeK");
	
	register_clcmd("say /codadmin", "AM", ADMIN_LEVEL_B);
	register_clcmd("ile","pobierz");
	
}
	
public AM(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY))
		return PLUGIN_HANDLED;

	new tytul[64];
	format(tytul, 63, "\rEpic Menu");
	new menu = menu_create(tytul, "AM_handler");
	menu_additem(menu, "Dodaj \rEXP");//1
	menu_additem(menu, "Ustaw \rLVL");//2
	menu_additem(menu, "Daj \rItem");//3
	menu_additem(menu, "Przenies \rEXP");//4
	menu_additem(menu, "Zamien \rEXP");//5
	menu_additem(menu, "Zsumuj \rEXP");//6
	
	menu_display(id, menu);
	
	return PLUGIN_HANDLED;
}

public AM_handler(id, menu, item)
{
	if(!is_user_connected(id))
		return PLUGIN_CONTINUE;
		
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	switch(item)
	{
		case 0:
		{
			Gracz(id);
			opcja = 1;
		}
		case 1:	
		{
			Gracz(id);
			opcja = 2;
		}
		case 2:	
		{
			Gracz(id);
			opcja = 3;
		}
		case 3:
		{
			Gracz(id);
			opcja = 4;
		}
		case 4:
		{
			Gracz(id);
			opcja = 5;
		}
		case 5:
		{
			Gracz(id);
			opcja = 6;
		}
	}
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

public Gracz(id)
{
	new menu = menu_create("Wybierz gracza:", "Gracz_handler");
	
	for(new i=0, n=0; i<=32; i++)
	{
		if(!is_user_connected(i))
			continue;
		gracz_id[n++] = i;
		new nazwa_gracza[64];
		get_user_name(i, nazwa_gracza, 63)
		menu_additem(menu, nazwa_gracza, "0", 0);
	}
	menu_display(id, menu);
}

public Gracz_handler(id, menu, item)
{
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	wybrany = gracz_id[item];
	get_user_name(wybrany, name, 32);
	
	if(opcja == 3)
		wybierz_perk(id);
	else if(opcja == 4 || opcja == 5 || opcja == 6)
		wybierz_klase(id);
	else
		console_cmd(id, "messagemode ile");
		
	return PLUGIN_HANDLED;
}


public pobierz(id)
{
	new text[192]
	read_argv(1,text,191)
	format(ilosc, charsmax(ilosc), "%s", text);
	dawaj(id)
}
	
public dawaj(id)
{
	if(opcja == 1)
	{
		cod_set_user_xp(wybrany, cod_get_user_xp(wybrany)+str_to_num(ilosc));
		client_print(id, print_chat, "Ustawiles graczowi %s %i EXP", name, str_to_num(ilosc));
	}
	if(opcja == 2)
	{
		new potrzeba;
		potrzeba = cod_get_level_xp(str_to_num(ilosc)-1);
		cod_set_user_xp(wybrany, potrzeba);
		
		client_print(id, print_chat, "Ustawiles graczowi %s %i LVL", name, str_to_num(ilosc));
	}
}

public wybierz_klase(id)
{
	new tytul[64];
	format(tytul, sizeof(tytul), "\rNa jaka klase :");
	new menu = menu_create(tytul, "wybierz_klase_handler");
	for(new i=1; i<=cod_get_classes_num(); i++)
	{
		cod_get_class_name(i, nazwa_klasy, 255)
		menu_additem(menu, nazwa_klasy)
	}
	
	menu_display(id, menu);
}

public wybierz_klase_handler(id, menu, item)
{
	if(item++ == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu)
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	new klasa[2][65];
	
	if(opcja == 4)
	{
		new exp = cod_get_user_xp(wybrany);
		cod_get_class_name(cod_get_user_class(wybrany), klasa[0], 64);
		cod_set_user_xp(wybrany, 0);
		cod_set_user_class(wybrany, item, 1);
		cod_get_class_name(cod_get_user_class(wybrany), klasa[1], 64);
		cod_set_user_xp(wybrany, exp);
		client_print(id, print_chat, "Przeniosles EXP graczowi %s z klasy %s na klase %s", name, klasa[0], klasa[1]);
	}
	if(opcja == 5)
	{
		new exp = cod_get_user_xp(wybrany);
		new oldclass = cod_get_user_class(wybrany)
		cod_get_class_name(cod_get_user_class(wybrany), klasa[0], 64);
		cod_set_user_class(wybrany, item, 1);
		new exp2 = cod_get_user_xp(wybrany);
		cod_set_user_xp(wybrany, exp);
		cod_get_class_name(cod_get_user_class(wybrany), klasa[1], 64);
		cod_set_user_class(wybrany, oldclass, 1);
		cod_set_user_xp(wybrany, exp2);
		cod_set_user_class(wybrany, item, 1);
		client_print(id, print_chat, "Zamieniles EXP graczowi %s miedzy klasa %s a klasa %s", name, klasa[0], klasa[1]);
	}
	if(opcja == 6)
	{
		new exp = cod_get_user_xp(wybrany);
		cod_set_user_xp(wybrany, 0);
		cod_get_class_name(cod_get_user_class(wybrany), klasa[0], 64);
		cod_set_user_class(wybrany, item, 1);
		cod_get_class_name(cod_get_user_class(wybrany), klasa[1], 64);
		cod_set_user_xp(wybrany, cod_get_user_xp(wybrany)+exp);
		client_print(id, print_chat, "Zsumowales EXP graczowi %s z klasy %s na klase %s", name, klasa[0], klasa[1]);
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

public wybierz_perk(id)
{
	new tytul[64];
	format(tytul, 63, "\rWybierz perk :");
	new menu = menu_create(tytul, "wybierz_perk_handler");
	for(new i=1; i<=cod_get_perks_num(); i++)
	{
		cod_get_perk_name(i, nazwa_perku, 255)
		menu_additem(menu, nazwa_perku);
	}
	
	menu_display(id, menu);
}

public wybierz_perk_handler(id, menu, item)
{
	if(item++ == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	cod_set_user_perk(wybrany, item, -1, 0);
	cod_get_perk_name(item++, nazwa_perku, 255);
	
	client_print(id, print_chat, "Dales graczowi %s perk %s", name, nazwa_perku);
	
	return PLUGIN_HANDLED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

 

Coś tak troche nie halo ..

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
 
t.sma(7) : error 017: undefined symbol "register_plugin"
t.sma(9) : error 017: undefined symbol "register_clcmd"
t.sma(9) : error 088: number of arguments does not match definition
t.sma(10) : error 017: undefined symbol "register_clcmd"
t.sma(16) : error 017: undefined symbol "get_user_flags"
t.sma(17) : error 017: undefined symbol "PLUGIN_HANDLED"
t.sma(20) : error 017: undefined symbol "format"
t.sma(21) : error 017: undefined symbol "menu_create"
t.sma(22) : error 017: undefined symbol "menu_additem"
t.sma(23) : error 017: undefined symbol "menu_additem"
t.sma(24) : error 017: undefined symbol "menu_additem"
t.sma(25) : error 017: undefined symbol "menu_additem"
t.sma(26) : error 017: undefined symbol "menu_additem"
t.sma(27) : error 017: undefined symbol "menu_additem"
t.sma(29) : error 017: undefined symbol "menu_display"
t.sma(31) : error 017: undefined symbol "PLUGIN_HANDLED"
t.sma(32) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "menu"
t.sma(36) : error 017: undefined symbol "is_user_connected"
t.sma(37) : error 017: undefined symbol "PLUGIN_CONTINUE"
t.sma(39) : error 017: undefined symbol "MENU_EXIT"
t.sma(41) : error 017: undefined symbol "menu_destroy"
t.sma(42) : error 017: undefined symbol "PLUGIN_CONTINUE"
t.sma(79) : error 017: undefined symbol "PLUGIN_CONTINUE"
t.sma(84) : error 017: undefined symbol "menu_create"
t.sma(88) : error 017: undefined symbol "is_user_connected"
t.sma(92) : error 017: undefined symbol "get_user_name"
t.sma(93) : error 017: undefined symbol "menu_additem"
 
Compilation aborted.
26 Errors.
Done.

  • +
  • -
  • 0

b_350_20_1A1A1A_1A1A1A_ADADAD_1A1A1A.png

b_350_20_1A1A1A_1A1A1A_ADADAD_1A1A1A.png
Nie jestem zaawansowany w dziedzinie AMXMOD-X.
Staram się pomóc na tyle ile potrafię.

Piszę poprawnie po POLSKU.

Psychopaci.Eu


#10 #3Skille Grease'M

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:76
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 23.11.2014 16:15

łapaj te poprawiłem kody i sprawdzałem na moich serwerach. Działa poprawnie
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include 
#include 
#include 

new opcja, gracz_id[33], wybrany;
new ilosc[33], name[33], nazwa_perku[256], nazwa_klasy[256];

public plugin_init() {
	register_plugin("COD Admin Menu by MieTeK", "1.5", "MieTeK");
	
	register_clcmd("say /codadmin", "AM", ADMIN_LEVEL_B);
	register_clcmd("ile","pobierz");
	
}
	
public AM(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
		return PLUGIN_HANDLED;

	new tytul[64];
	format(tytul, 63, "\rEpic Menu");
	new menu = menu_create(tytul, "AM_handler");
	menu_additem(menu, "Dodaj \rEXP");//1
	menu_additem(menu, "Ustaw \rLVL");//2
	menu_additem(menu, "Daj \rItem");//3
	menu_additem(menu, "Przenies \rEXP");//4
	menu_additem(menu, "Zamien \rEXP");//5
	menu_additem(menu, "Zsumuj \rEXP");//6
	
	menu_display(id, menu);
	
	return PLUGIN_HANDLED;
}

public AM_handler(id, menu, item)
{
	if(!is_user_connected(id))
		return PLUGIN_CONTINUE;
		
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	switch(item)
	{
		case 0:
		{
			Gracz(id);
			opcja = 1;
		}
		case 1:	
		{
			Gracz(id);
			opcja = 2;
		}
		case 2:	
		{
			Gracz(id);
			opcja = 3;
		}
		case 3:
		{
			Gracz(id);
			opcja = 4;
		}
		case 4:
		{
			Gracz(id);
			opcja = 5;
		}
		case 5:
		{
			Gracz(id);
			opcja = 6;
		}
	}
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

public Gracz(id)
{
	new menu = menu_create("Wybierz gracza:", "Gracz_handler");
	
	for(new i=0, n=0; i<=32; i++)
	{
		if(!is_user_connected(i))
			continue;
		gracz_id[n++] = i;
		new nazwa_gracza[64];
		get_user_name(i, nazwa_gracza, 63)
		menu_additem(menu, nazwa_gracza, "0", 0);
	}
	menu_display(id, menu);
}

public Gracz_handler(id, menu, item)
{
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	wybrany = gracz_id[item];
	get_user_name(wybrany, name, 32);
	
	if(opcja == 3)
		wybierz_perk(id);
	else if(opcja == 4 || opcja == 5 || opcja == 6)
		wybierz_klase(id);
	else
		console_cmd(id, "messagemode ile");
		
	return PLUGIN_HANDLED;
}


public pobierz(id)
{
	new text[192]
	read_argv(1,text,191)
	format(ilosc, charsmax(ilosc), "%s", text);
	dawaj(id)
}
	
public dawaj(id)
{
	if(opcja == 1)
	{
		cod_set_user_xp(wybrany, cod_get_user_xp(wybrany)+str_to_num(ilosc));
		client_print(id, print_chat, "Ustawiles graczowi %s %i EXP", name, str_to_num(ilosc));
	}
	if(opcja == 2)
	{
		new potrzeba;
		potrzeba = cod_get_level_xp(str_to_num(ilosc)-1);
		cod_set_user_xp(wybrany, potrzeba);
		
		client_print(id, print_chat, "Ustawiles graczowi %s %i LVL", name, str_to_num(ilosc));
	}
}

public wybierz_klase(id)
{
	new tytul[64];
	format(tytul, sizeof(tytul), "\rNa jaka klase :");
	new menu = menu_create(tytul, "wybierz_klase_handler");
	for(new i=1; i<=cod_get_classes_num(); i++)
	{
		cod_get_class_name(i, nazwa_klasy, 255)
		menu_additem(menu, nazwa_klasy)
	}
	
	menu_display(id, menu);
}

public wybierz_klase_handler(id, menu, item)
{
	if(item++ == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu)
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	new klasa[2][65];
	
	if(opcja == 4)
	{
		new exp = cod_get_user_xp(wybrany);
		cod_get_class_name(cod_get_user_class(wybrany), klasa[0], 64);
		cod_set_user_xp(wybrany, 0);
		cod_set_user_class(wybrany, item, 1);
		cod_get_class_name(cod_get_user_class(wybrany), klasa[1], 64);
		cod_set_user_xp(wybrany, exp);
		client_print(id, print_chat, "Przeniosles EXP graczowi %s z klasy %s na klase %s", name, klasa[0], klasa[1]);
	}
	if(opcja == 5)
	{
		new exp = cod_get_user_xp(wybrany);
		new oldclass = cod_get_user_class(wybrany)
		cod_get_class_name(cod_get_user_class(wybrany), klasa[0], 64);
		cod_set_user_class(wybrany, item, 1);
		new exp2 = cod_get_user_xp(wybrany);
		cod_set_user_xp(wybrany, exp);
		cod_get_class_name(cod_get_user_class(wybrany), klasa[1], 64);
		cod_set_user_class(wybrany, oldclass, 1);
		cod_set_user_xp(wybrany, exp2);
		cod_set_user_class(wybrany, item, 1);
		client_print(id, print_chat, "Zamieniles EXP graczowi %s miedzy klasa %s a klasa %s", name, klasa[0], klasa[1]);
	}
	if(opcja == 6)
	{
		new exp = cod_get_user_xp(wybrany);
		cod_set_user_xp(wybrany, 0);
		cod_get_class_name(cod_get_user_class(wybrany), klasa[0], 64);
		cod_set_user_class(wybrany, item, 1);
		cod_get_class_name(cod_get_user_class(wybrany), klasa[1], 64);
		cod_set_user_xp(wybrany, cod_get_user_xp(wybrany)+exp);
		client_print(id, print_chat, "Zsumowales EXP graczowi %s z klasy %s na klase %s", name, klasa[0], klasa[1]);
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

public wybierz_perk(id)
{
	new tytul[64];
	format(tytul, 63, "\rWybierz perk :");
	new menu = menu_create(tytul, "wybierz_perk_handler");
	for(new i=1; i<=cod_get_perks_num(); i++)
	{
		cod_get_perk_name(i, nazwa_perku, 255)
		menu_additem(menu, nazwa_perku);
	}
	
	menu_display(id, menu);
}

public wybierz_perk_handler(id, menu, item)
{
	if(item++ == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	cod_set_user_perk(wybrany, item, -1, 0);
	cod_get_perk_name(item++, nazwa_perku, 255);
	
	client_print(id, print_chat, "Dales graczowi %s perk %s", name, nazwa_perku);
	
	return PLUGIN_HANDLED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

  • +
  • -
  • 0

3Skille.pl

Wyjątkowa sieć serwerów

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_FFFFFF.png

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_FFFFFF.png

 

 


#11 Rellik #

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:148
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Random
Offline

Napisano 23.11.2014 20:50

łapaj te poprawiłem kody i sprawdzałem na moich serwerach. Działa poprawnie

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include 
#include 
#include 

new opcja, gracz_id[33], wybrany;
new ilosc[33], name[33], nazwa_perku[256], nazwa_klasy[256];

public plugin_init() {
	register_plugin("COD Admin Menu by MieTeK", "1.5", "MieTeK");
	
	register_clcmd("say /codadmin", "AM", ADMIN_LEVEL_B);
	register_clcmd("ile","pobierz");
	
}
	
public AM(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
		return PLUGIN_HANDLED;

	new tytul[64];
	format(tytul, 63, "\rEpic Menu");
	new menu = menu_create(tytul, "AM_handler");
	menu_additem(menu, "Dodaj \rEXP");//1
	menu_additem(menu, "Ustaw \rLVL");//2
	menu_additem(menu, "Daj \rItem");//3
	menu_additem(menu, "Przenies \rEXP");//4
	menu_additem(menu, "Zamien \rEXP");//5
	menu_additem(menu, "Zsumuj \rEXP");//6
	
	menu_display(id, menu);
	
	return PLUGIN_HANDLED;
}

public AM_handler(id, menu, item)
{
	if(!is_user_connected(id))
		return PLUGIN_CONTINUE;
		
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	switch(item)
	{
		case 0:
		{
			Gracz(id);
			opcja = 1;
		}
		case 1:	
		{
			Gracz(id);
			opcja = 2;
		}
		case 2:	
		{
			Gracz(id);
			opcja = 3;
		}
		case 3:
		{
			Gracz(id);
			opcja = 4;
		}
		case 4:
		{
			Gracz(id);
			opcja = 5;
		}
		case 5:
		{
			Gracz(id);
			opcja = 6;
		}
	}
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

public Gracz(id)
{
	new menu = menu_create("Wybierz gracza:", "Gracz_handler");
	
	for(new i=0, n=0; i<=32; i++)
	{
		if(!is_user_connected(i))
			continue;
		gracz_id[n++] = i;
		new nazwa_gracza[64];
		get_user_name(i, nazwa_gracza, 63)
		menu_additem(menu, nazwa_gracza, "0", 0);
	}
	menu_display(id, menu);
}

public Gracz_handler(id, menu, item)
{
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	wybrany = gracz_id[item];
	get_user_name(wybrany, name, 32);
	
	if(opcja == 3)
		wybierz_perk(id);
	else if(opcja == 4 || opcja == 5 || opcja == 6)
		wybierz_klase(id);
	else
		console_cmd(id, "messagemode ile");
		
	return PLUGIN_HANDLED;
}


public pobierz(id)
{
	new text[192]
	read_argv(1,text,191)
	format(ilosc, charsmax(ilosc), "%s", text);
	dawaj(id)
}
	
public dawaj(id)
{
	if(opcja == 1)
	{
		cod_set_user_xp(wybrany, cod_get_user_xp(wybrany)+str_to_num(ilosc));
		client_print(id, print_chat, "Ustawiles graczowi %s %i EXP", name, str_to_num(ilosc));
	}
	if(opcja == 2)
	{
		new potrzeba;
		potrzeba = cod_get_level_xp(str_to_num(ilosc)-1);
		cod_set_user_xp(wybrany, potrzeba);
		
		client_print(id, print_chat, "Ustawiles graczowi %s %i LVL", name, str_to_num(ilosc));
	}
}

public wybierz_klase(id)
{
	new tytul[64];
	format(tytul, sizeof(tytul), "\rNa jaka klase :");
	new menu = menu_create(tytul, "wybierz_klase_handler");
	for(new i=1; i<=cod_get_classes_num(); i++)
	{
		cod_get_class_name(i, nazwa_klasy, 255)
		menu_additem(menu, nazwa_klasy)
	}
	
	menu_display(id, menu);
}

public wybierz_klase_handler(id, menu, item)
{
	if(item++ == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu)
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	new klasa[2][65];
	
	if(opcja == 4)
	{
		new exp = cod_get_user_xp(wybrany);
		cod_get_class_name(cod_get_user_class(wybrany), klasa[0], 64);
		cod_set_user_xp(wybrany, 0);
		cod_set_user_class(wybrany, item, 1);
		cod_get_class_name(cod_get_user_class(wybrany), klasa[1], 64);
		cod_set_user_xp(wybrany, exp);
		client_print(id, print_chat, "Przeniosles EXP graczowi %s z klasy %s na klase %s", name, klasa[0], klasa[1]);
	}
	if(opcja == 5)
	{
		new exp = cod_get_user_xp(wybrany);
		new oldclass = cod_get_user_class(wybrany)
		cod_get_class_name(cod_get_user_class(wybrany), klasa[0], 64);
		cod_set_user_class(wybrany, item, 1);
		new exp2 = cod_get_user_xp(wybrany);
		cod_set_user_xp(wybrany, exp);
		cod_get_class_name(cod_get_user_class(wybrany), klasa[1], 64);
		cod_set_user_class(wybrany, oldclass, 1);
		cod_set_user_xp(wybrany, exp2);
		cod_set_user_class(wybrany, item, 1);
		client_print(id, print_chat, "Zamieniles EXP graczowi %s miedzy klasa %s a klasa %s", name, klasa[0], klasa[1]);
	}
	if(opcja == 6)
	{
		new exp = cod_get_user_xp(wybrany);
		cod_set_user_xp(wybrany, 0);
		cod_get_class_name(cod_get_user_class(wybrany), klasa[0], 64);
		cod_set_user_class(wybrany, item, 1);
		cod_get_class_name(cod_get_user_class(wybrany), klasa[1], 64);
		cod_set_user_xp(wybrany, cod_get_user_xp(wybrany)+exp);
		client_print(id, print_chat, "Zsumowales EXP graczowi %s z klasy %s na klase %s", name, klasa[0], klasa[1]);
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

public wybierz_perk(id)
{
	new tytul[64];
	format(tytul, 63, "\rWybierz perk :");
	new menu = menu_create(tytul, "wybierz_perk_handler");
	for(new i=1; i<=cod_get_perks_num(); i++)
	{
		cod_get_perk_name(i, nazwa_perku, 255)
		menu_additem(menu, nazwa_perku);
	}
	
	menu_display(id, menu);
}

public wybierz_perk_handler(id, menu, item)
{
	if(item++ == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	cod_set_user_perk(wybrany, item, -1, 0);
	cod_get_perk_name(item++, nazwa_perku, 255);
	
	client_print(id, print_chat, "Dales graczowi %s perk %s", name, nazwa_perku);
	
	return PLUGIN_HANDLED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

To samo... + nie działa kompilacja ;x 


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_1A1A1A_1A1A1A_ADADAD_1A1A1A.png

b_350_20_1A1A1A_1A1A1A_ADADAD_1A1A1A.png
Nie jestem zaawansowany w dziedzinie AMXMOD-X.
Staram się pomóc na tyle ile potrafię.

Piszę poprawnie po POLSKU.

Psychopaci.Eu


#12 #3Skille Grease'M

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:76
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 23.11.2014 21:07

Ciekawe co ty.. http://screenshooter...0283943/tqikdkk i to bez problemu.
  • +
  • -
  • 0

3Skille.pl

Wyjątkowa sieć serwerów

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_FFFFFF.png

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_FFFFFF.png

 

 


#13 Engi

    [EKSiD] playaz44

  • Power User

Reputacja: 315
Wszechpomocny

  • Postów:1 071
  • GG:
  • Imię:Seba
  • Lokalizacja:Praga
Offline

Napisano 23.11.2014 21:20

Może inaczej, czemu modyfikowałeś oryginalne menu admina? Co ci w nim nie pasowało? Przecież działało prawidłowo, a zmiana nazw nie ma nic do przenoszenia poziomów.

 

PS. 

Kod w postach (np. źródło pluginu) umieszczaj w odpowiednich tagach (code/php/spoiler itp.), a powyżej 200 linijek tylko w załączniku lub na wklejce.

  • +
  • -
  • 0
Użytkowniku! Zanim napiszesz wiadomość wiedz, że:

W odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.

1:0 dla Benia :D
Nie pomagam za darmo na pw.

#14 Rellik #

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:148
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Random
Offline

Napisano 24.11.2014 17:27

 

Może inaczej, czemu modyfikowałeś oryginalne menu admina? Co ci w nim nie pasowało? Przecież działało prawidłowo, a zmiana nazw nie ma nic do przenoszenia poziomów.

 

PS. 

 

 

Kod w postach (np. źródło pluginu) umieszczaj w odpowiednich tagach (code/php/spoiler itp.), a powyżej 200 linijek tylko w załączniku lub na wklejce.

 

 

Ja tam nic więcej nie modyfikowałem tylko tą nazwę... A jak wcześniej działało tak teraz nie działa, gdy zmieniłem w silniku to co napisałem w 1 poscie.


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_1A1A1A_1A1A1A_ADADAD_1A1A1A.png

b_350_20_1A1A1A_1A1A1A_ADADAD_1A1A1A.png
Nie jestem zaawansowany w dziedzinie AMXMOD-X.
Staram się pomóc na tyle ile potrafię.

Piszę poprawnie po POLSKU.

Psychopaci.Eu


#15 #3Skille Grease'M

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:76
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 24.11.2014 20:50

Chłopie ty jesteś jakiś dziwny menu admina cod'a musi działać. Musiałeś coś dodawać do niego.
  • +
  • -
  • 0

3Skille.pl

Wyjątkowa sieć serwerów

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_FFFFFF.png

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_FFFFFF.png

 

 


#16 Rellik #

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:148
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Random
Offline

Napisano 25.11.2014 15:59

Chłopie ty jesteś jakiś dziwny menu admina cod'a musi działać. Musiałeś coś dodawać do niego.

 

Weź przeczytaj dokładnie co napisałem w pierwszym poście -.- . Że robiłem zmiany w silniku i tak się dzieje teraz -.-


  • +
  • -
  • -1

b_350_20_1A1A1A_1A1A1A_ADADAD_1A1A1A.png

b_350_20_1A1A1A_1A1A1A_ADADAD_1A1A1A.png
Nie jestem zaawansowany w dziedzinie AMXMOD-X.
Staram się pomóc na tyle ile potrafię.

Piszę poprawnie po POLSKU.

Psychopaci.Eu


#17 Engi

    [EKSiD] playaz44

  • Power User

Reputacja: 315
Wszechpomocny

  • Postów:1 071
  • GG:
  • Imię:Seba
  • Lokalizacja:Praga
Offline

Napisano 25.11.2014 16:37

Chłopie ty jesteś jakiś dziwny menu admina cod'a musi działać. Musiałeś coś dodawać do niego.

 
Weź przeczytaj dokładnie co napisałem w pierwszym poście -.- . Że robiłem zmiany w silniku i tak się dzieje teraz -.-

Pierwsze słyszę żebyś pisał o jakiejś modyfikacji silnika, takie rzeczy pisze się na starcie, a temat powinien być w prośby o przerobienie pluginu. Teraz juz wszystko jasne czemu poziom się nie zapisuje.

"gdy zmieniłem w silniku to co napisałem w 1 poscie." - toś mnie rozbawił teraz, najpierw zmieniałeś niby tylko nazwy menu i pozycji, a teraz dowiadujemy się o jakichś zmianach w silniku!

Użytkowniku, włącz myślenie!

Podaj nam wszystko co zmieniałeś w zapisie nVault cod moda!

Nikt tu nie jest jasnowidzem, nikt nic nie wiedział o twoich zmianach w silniku ani w ogóle jakie one są!
  • +
  • -
  • 0
Użytkowniku! Zanim napiszesz wiadomość wiedz, że:

W odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.

1:0 dla Benia :D
Nie pomagam za darmo na pw.

#18 Rellik #

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:148
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Random
Offline

Napisano 25.11.2014 16:46   Najlepsza odpowiedź

Czemu cały czas wydawało mi się, że dodałem wzmiankę o silniku?  Jego zapis up ... Nie ważne.. Co zmieniłem?

 

Dodane tu zostało  || doswiadczenie_gracza[id] < 1 || vault == INVALID_HANDLE)

 

co odpowiada valut invalid handle za kasowanie poziomów co 20 dni jesli ktoś nie wejdzie w tym czasie na serwer.

public ZapiszDane(id)
{
if(!klasa_gracza[id] || doswiadczenie_gracza[id] < 1 || vault == INVALID_HANDLE)
return PLUGIN_CONTINUE;
 
 
Jeszcze to dodałem, aby działało wszystko
public WczytajDane(id, klasa)
{
if(vault == INVALID_HANDLE)
return PLUGIN_CONTINUE;

i oczywiście zdefiniowałem 

#define VAULT_EXPIREDAYS 20
 

i do plugin _cfg

public plugin_cfg()
{
new lokalizacja_cfg[33];
get_configsdir(lokalizacja_cfg, charsmax(lokalizacja_cfg));
server_cmd("exec %s/codmod.cfg", lokalizacja_cfg);
server_exec();
 
if(vault != INVALID_HANDLE)
nvault_prune(vault, 0, get_systime()-(86400*VAULT_EXPIREDAYS));
}

Użytkownik Rellik # edytował ten post 25.11.2014 16:48

  • +
  • -
  • 0

b_350_20_1A1A1A_1A1A1A_ADADAD_1A1A1A.png

b_350_20_1A1A1A_1A1A1A_ADADAD_1A1A1A.png
Nie jestem zaawansowany w dziedzinie AMXMOD-X.
Staram się pomóc na tyle ile potrafię.

Piszę poprawnie po POLSKU.

Psychopaci.Eu


#19 #3Skille Grease'M

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:76
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 26.11.2014 12:16

Bynajmiej ja ci nie pomoge bo widać że nie myślisz (Nie obrażam cię) 1.Pierw tak jak napisał playaz44 Nic więcej nie mam do powiedzienia ;)
dasiek (27.11.2014 09:25):
Jak nie masz nic do powiedzenia to po prostu nie pisz .

  • +
  • -
  • -1

3Skille.pl

Wyjątkowa sieć serwerów

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_FFFFFF.png

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_FFFFFF.png

 

 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych