Witam, piszę plugin który odgrywa dźwięki i pokazuje hud przy team kill lub śmierci samobójczej. Problem jest taki że nie potrafię wykryć śmierci przez upadek z wysokości albo utopienie itp. czyli worldspawn kill.
public plugin_init() { register_plugin("Suicide Team Kill", "1.0", "psilocybe") g_Enable = register_cvar("stk_enable", "1") register_event("DeathMsg", "playerDeath", "a", "1>0") } public playerDeath() { new hekiller = read_data(1); new hevictim = read_data(2); if(get_pcvar_num(stk_Enable) && hekiller == hevictim) { client_cmd(hevictim, "spk misc/suicide5") set_hudmessage (255, 000, 000, -1.0, 0.2, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, -1) show_hudmessage(hevictim, "S U I C I D E !") }
W tym przypadku odgrywa dźwięk tylko przy samobójstwie z granata lub kill w konsoli ale nie odgrywa przy "killed by worldspawn" czyli np. upadek z wysokości.
Poszukałem i znalazłem wszystko ale nie działa
public playerDeath() { new hekiller = read_data(1); new hevictim = read_data(2); static sWeapon[12]; read_data( 4, sWeapon, 11 ); if(!hekiller && equal (weapon, "worldspawn")) { client_cmd(hevictim, "spk misc/suicide5") set_hudmessage (255, 000, 000, -1.0, 0.2, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, -1) show_hudmessage(hevictim, "S U I C I D E !") }
Nie idzie wykryć tego "killed by worldspawn", ja nie potrafie tego ogarnąć
Nawet gdy dałem w DeathMsg
if(!hekiller)
To przy killed by worldspawn (skok z wysokości, kwas, woda) nie odgrywa dźwięku, oczywiście "kill" w konsoli odgrywa
Proszę o pomoc.
Edited by psilocybe, 06.11.2014 12:56.