Witam
Od kilku godzin każdy kto żuci granat, to zabiera ponad 700 dmg. (1/1 ponieważ to cod mod)
Może mi ktoś powiedzieć jak to naprawić? Nie wiem jak to się włączyło i nie wiem jak to wyłączyć.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 05.11.2014 19:30
Witam
Od kilku godzin każdy kto żuci granat, to zabiera ponad 700 dmg. (1/1 ponieważ to cod mod)
Może mi ktoś powiedzieć jak to naprawić? Nie wiem jak to się włączyło i nie wiem jak to wyłączyć.
Jestem, żyje, mam wątpliwości..
Napisano 05.11.2014 19:32
Pokaż Plugins.ini a jak nie chcesz udostępniać to powiedz jaki plugin/klase wgrywałeś ostatnio
Użytkownik Alelluja edytował ten post 05.11.2014 19:36
Moje Pluginy | Paczki:
------> http://amxx.pl/topic...od/#entry687942 <------ 500 Postów 27.05.2015
------> http://amxx.pl/topic...monety-lombard/<------
------> http://amxx.pl/topic...-na-ammo-packi/<------
Napisano 06.11.2014 01:30
Dwie klasy dodałem. Sam robiłem ;x
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <fakemeta> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <fun> #include <cstrike> new const nazwa[] = "Ciasteczkowy"; new const opis[] = "Posiada eliminator rozrzutu"; new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_AK47; new const zdrowie = 20; new const kondycja = 40; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 10; new bool:ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "Ciasteczkowy"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_forward(FM_PlayerPreThink, "PreThink"); register_forward(FM_UpdateClientData, "UpdateClientData", 1) } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public PreThink(id) { if(ma_klase[id]) set_pev(id, pev_punchangle, {0.0,0.0,0.0}) } public UpdateClientData(id, sw, cd_handle) { if(ma_klase[id]) set_cd(cd_handle, CD_PunchAngle, {0.0,0.0,0.0}) }
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <engine> #include <codmod> #include <hamsandwich> #include <fun> #include <fakemeta> #define DMG_BULLET (1<<1) new const nazwa[] = "M4lina [Premium]"; new const opis[] = "Ma autoBH, 1/2 z noza [PPM], niewidzianlość spada do 35"; new const bronie = 1<<CSW_KNIFE; new const zdrowie = 20; new const kondycja = 40; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; #define FL_WATERJUMP (1<<11) // popping out of the water #define FL_ONGROUND (1<<9) // not moving on the ground new bool:ma_klase[33] public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "Ciasteczkowy"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_AutoBH"); } public cod_class_enabled(id) { { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G)) { client_print(id, print_chat, "[M4lina [Premium]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } ma_klase[id] = true; } return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public client_PreThink(id) { if(!ma_klase[id]) return; new button = get_user_button(id); if(button & IN_DUCK) set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 35); else set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); } public Spawn(id) { if(ma_klase[id]) { strip_user_weapons(id); give_item(id, "weapon_knife"); } } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0 && random_num(1, 2) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; } public fwPrethink_AutoBH(id) { if(!ma_klase[id]) return PLUGIN_CONTINUE if (pev(id, pev_button) & IN_JUMP) { new flags = pev(id, pev_flags) if (flags & FL_WATERJUMP) return FMRES_IGNORED; if ( pev(id, pev_waterlevel) >= 2 ) return FMRES_IGNORED; if ( !(flags & FL_ONGROUND) ) return FMRES_IGNORED; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity, velocity); velocity[2] += 250.0; set_pev(id, pev_velocity, velocity); set_pev(id, pev_gaitsequence, 6); } return FMRES_IGNORED; }
Lecz chyba już wszystko jest nagle w normie. Nie wiem skąd ten incydent.
Użytkownik PiesOreo edytował ten post 06.11.2014 01:43
Jestem, żyje, mam wątpliwości..
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych