Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Granat 1/1 bug


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Sadomasochistka.

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:17
  • Imię:Zuzia
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 05.11.2014 19:30

Witam

 

Od kilku godzin każdy kto żuci granat, to zabiera ponad 700 dmg. (1/1 ponieważ to cod mod)

 

Może mi ktoś powiedzieć jak to naprawić? Nie wiem jak to się włączyło i nie wiem jak to wyłączyć.


  • +
  • -
  • 0

Jestem, żyje, mam wątpliwości..


#2 Alelluja

    Miszcz jotbe

  • Power User

Reputacja: 491
Wszechobecny

  • Postów:981
  • GG:
Online

Napisano 05.11.2014 19:32

Pokaż Plugins.ini a jak nie chcesz udostępniać to powiedz jaki plugin/klase wgrywałeś ostatnio


Użytkownik Alelluja edytował ten post 05.11.2014 19:36

  • +
  • -
  • 0

Moje Pluginy | Paczki:
------> http://amxx.pl/topic...od/#entry687942 <------ 500 Postów 27.05.2015
------> http://amxx.pl/topic...monety-lombard/<------
------> http://amxx.pl/topic...-na-ammo-packi/<------


#3 Sadomasochistka.

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:17
  • Imię:Zuzia
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 06.11.2014 01:30

Dwie klasy dodałem. Sam robiłem ;x

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <cstrike>
        
new const nazwa[]   = "Ciasteczkowy";
new const opis[]    = "Posiada eliminator rozrzutu";
new const bronie    = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_AK47;
new const zdrowie   = 20;
new const kondycja  = 40;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;
 
new bool:ma_klase[33];
    
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Ciasteczkowy");
 
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_PlayerPreThink, "PreThink");
register_forward(FM_UpdateClientData, "UpdateClientData", 1)
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
 
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
 
public PreThink(id)
{
if(ma_klase[id])
set_pev(id, pev_punchangle, {0.0,0.0,0.0})
}
public UpdateClientData(id, sw, cd_handle)
{
if(ma_klase[id])
set_cd(cd_handle, CD_PunchAngle, {0.0,0.0,0.0})   
}
#include <amxmodx>
#include <amxmisc> 
#include <engine>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <fakemeta>
 
#define DMG_BULLET (1<<1)
 
new const nazwa[] = "M4lina [Premium]";
new const opis[] = "Ma autoBH, 1/2 z noza [PPM], niewidzianlość spada do 35";
new const bronie = 1<<CSW_KNIFE;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 40;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
 
#define FL_WATERJUMP (1<<11) // popping out of the water
#define FL_ONGROUND (1<<9) // not moving on the ground
 
new bool:ma_klase[33]
 
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "Ciasteczkowy");
 
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
 
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1); 
 
        RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
 
register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_AutoBH");
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
{
client_print(id, print_chat, "[M4lina [Premium]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
}
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
 
public client_PreThink(id)
 
{
if(!ma_klase[id])
return;
 
new button = get_user_button(id);
if(button & IN_DUCK)
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 35);
else
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
public Spawn(id)
{
if(ma_klase[id])
{
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife");
}
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
 
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
 
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0 && random_num(1, 2) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
 
return HAM_IGNORED;
}
public fwPrethink_AutoBH(id) 
{ 
    if(!ma_klase[id]) 
        return PLUGIN_CONTINUE 
 
    if (pev(id, pev_button) & IN_JUMP) { 
        new flags = pev(id, pev_flags) 
 
        if (flags & FL_WATERJUMP) 
            return FMRES_IGNORED; 
        if ( pev(id, pev_waterlevel) >= 2 ) 
            return FMRES_IGNORED; 
        if ( !(flags & FL_ONGROUND) ) 
            return FMRES_IGNORED; 
 
        new Float:velocity[3]; 
        pev(id, pev_velocity, velocity); 
        velocity[2] += 250.0; 
        set_pev(id, pev_velocity, velocity); 
 
        set_pev(id, pev_gaitsequence, 6); 
 
    } 
    return FMRES_IGNORED; 
}

Lecz chyba już wszystko jest nagle w normie. Nie wiem skąd ten incydent. 


Użytkownik PiesOreo edytował ten post 06.11.2014 01:43

  • +
  • -
  • 0

Jestem, żyje, mam wątpliwości..





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych