Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

[ROZWIĄZANE] Stworzyć klasę Ninja

klasa

Najlepsza odpowiedź shajba., 05.11.2014 11:46

Zobacz :)

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Sadomasochistka.

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:17
  • Imię:Zuzia
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 04.11.2014 10:31

Chciałbym zrobić klasę ninja.

Chciałem połączyć umiejętności takie jak grawitacja, bardzo małą widoczność na nożu, 1/1 z kosy [ppm], 3 skoki i ciche chodzenie.

 

Miałem już prawie wszystko zapisane.. bez errorów, lecz gdy daję niewidzialność to się wszystko psuje..

 

Takie coś mam obecnie. Nie wychodzi mi :/

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <ColorChat>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
 
#define DMG_BULLET (1<<1) 
 
new const nazwa[] = "Ninja";
new const opis[] = "Posiada miecz samurajski , Deagle , 1/1 z noza (PPM) , Bardzo szybki, mało widoczny";
new const bronie = 1<<CSW_KNIFE | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = -30;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;
 
new bool:ma_klase[33];
 
public plugin_init() 
{
        register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx");
        
        cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
        register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1")
        RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
set_user_footsteps(id, 1);
ma_klase[id] = true;
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 40);  // Zamiast 40 dajemy dowolną wartość w granicach 1-255
}
 
public cod_class_disabled(id)
{
set_user_footsteps(id, 0);
        ma_klase[id] = false;
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);  // Koniecznie 255, ustawia to pełną widzialność, jeżeli gracz zmieni klasę
}
 
public plugin_precache()
{
        precache_model("models/knife/p_knife.mdl");
        precache_model("models/knife/v_knife.mdl");
}
 
public CurWeapon(id)
{
        new weapon = read_data(2);
 
        if(ma_klase[id])
        {
                if(weapon == CSW_KNIFE)
                {
                        set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/knife/v_knife.mdl")
                        set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/knife/p_knife.mdl")
                }
        }
}
 
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
        if(!is_user_connected(idattacker))
                return HAM_IGNORED; 
        
        if(!ma_klase[idattacker])
                return HAM_IGNORED;
        
        if(damagebits & DMG_BULLET)
        {
                new weapon = get_user_weapon(idattacker);
                
                if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0 && random_num(1,1) == 1) 
                        cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
                        
        }
        
        return HAM_IGNORED;
}

Użytkownik PiesOreo edytował ten post 04.11.2014 10:32

  • +
  • -
  • 0

Jestem, żyje, mam wątpliwości..


#2 Alelluja

    Miszcz jotbe

  • Power User

Reputacja: 491
Wszechobecny

  • Postów:981
  • GG:
Offline

Napisano 04.11.2014 11:23

Proszę

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

Moje Pluginy | Paczki:
------> http://amxx.pl/topic...od/#entry687942 <------ 500 Postów 27.05.2015
------> http://amxx.pl/topic...monety-lombard/<------
------> http://amxx.pl/topic...-na-ammo-packi/<------


#3 Sadomasochistka.

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:17
  • Imię:Zuzia
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 04.11.2014 18:18

Klasa nie ma grawitacji i nadal jest normalnie widoczna :/


  • +
  • -
  • 0

Jestem, żyje, mam wątpliwości..


#4 shajba.

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:132
  • Lokalizacja:Małopolska
Offline

Napisano 05.11.2014 11:46   Najlepsza odpowiedź

Zobacz :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#5 Sadomasochistka.

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:17
  • Imię:Zuzia
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 07.11.2014 05:22

Można zamknąć :)


  • +
  • -
  • 0

Jestem, żyje, mam wątpliwości..






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych