Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Blokowanie czasu puszczenia rakiety.

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Ana

    Początkujący

  • Girl

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:14
  • Lokalizacja:krosno
Offline

Napisano 03.11.2014 18:16

Witam. Mam takie pytanie. Istnieje plugin który blokuje czas wyrzucenia rakiety? Chodzi o to że na swoim modzie mam klasy  rakietami i perki które dodają rakiety i już na kilka sposobów próbowałam zablokować by dopiero po 5 sekundach można było ich użyć lecz nic nie skutkowało.


  • +
  • -
  • 0

#2 Dziobak?

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 271
Wszechwidzący

  • Postów:645
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 03.11.2014 18:31

Witam. Mam takie pytanie. Istnieje plugin który blokuje czas wyrzucenia rakiety? Chodzi o to że na swoim modzie mam klasy  rakietami i perki które dodają rakiety i już na kilka sposobów próbowałam zablokować by dopiero po 5 sekundach można było ich użyć lecz nic nie skutkowało.

 

Nie ma takiego pluginu, musisz wszystkie klasy, perki które korzystają z rakiet to musisz sama każdej zmienić z osobna.

 

 

w


public cod_class_skill_used(id)

zmieniasz

	if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
	{
		client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}

a dokładniej to

2.0

To jest 2sekundy


  • +
  • -
  • 0

#3 Ana

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Girl

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:14
  • Lokalizacja:krosno
Offline

Napisano 03.11.2014 18:43

 

Witam. Mam takie pytanie. Istnieje plugin który blokuje czas wyrzucenia rakiety? Chodzi o to że na swoim modzie mam klasy  rakietami i perki które dodają rakiety i już na kilka sposobów próbowałam zablokować by dopiero po 5 sekundach można było ich użyć lecz nic nie skutkowało.

 

Nie ma takiego pluginu, musisz wszystkie klasy, perki które korzystają z rakiet to musisz sama każdej zmienić z osobna.

 

 

w


public cod_class_skill_used(id)

zmieniasz

	if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
	{
		client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}

a dokładniej to

2.0

To jest 2sekundy

chodzi mi o zablokowanie na 10 po rozpoczeciu rundy.. bo tak to sie respia u wroga i od reki raieta

  • +
  • -
  • 0

#4 Dziobak?

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 271
Wszechwidzący

  • Postów:645
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 03.11.2014 19:18

 

 

Witam. Mam takie pytanie. Istnieje plugin który blokuje czas wyrzucenia rakiety? Chodzi o to że na swoim modzie mam klasy  rakietami i perki które dodają rakiety i już na kilka sposobów próbowałam zablokować by dopiero po 5 sekundach można było ich użyć lecz nic nie skutkowało.

 

Nie ma takiego pluginu, musisz wszystkie klasy, perki które korzystają z rakiet to musisz sama każdej zmienić z osobna.

 

 

w


public cod_class_skill_used(id)

zmieniasz

	if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
	{
		client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}

a dokładniej to

2.0

To jest 2sekundy

chodzi mi o zablokowanie na 10 po rozpoczeciu rundy.. bo tak to sie respia u wroga i od reki raieta

 

 

To w każdej klasie z osobna musisz zmieniać kod tak jak podałem wyżej tylko ma to wyglądać:

	if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 10.0 > get_gametime())
	{
		client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 10 sekundy!");
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}

Czyli rakiety bd można używać co 10sek. A po rozpoczęciu rundy, no to będzie trochę inna infrastruktura kodu.


  • +
  • -
  • 0

#5 Ana

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Girl

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:14
  • Lokalizacja:krosno
Offline

Napisano 03.11.2014 19:22

No to właśnie o to mi chodzi o używanie pierwszej rakiety po 5 sekundach od rozpoczęcia rundy.. Przepraszam źle się wyraziłam w pierwszym poście.


  • +
  • -
  • 0

#6 Dziobak?

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 271
Wszechwidzący

  • Postów:645
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 03.11.2014 19:43

 

Te prosbe kieruje do CheQ biggrin.png


Czemu akurat do mnie? blink.png

To proste a jako że Sma nie podałeś to dam instrukcje

Przed Plugin init dodajesz
new bool:blokada;

w plugin_init dodajesz

register_event("HLTV", "BlokadaStart", "a", "1=0", "2=0");

do pluginu dodajesz takie funkcje

public BlokadaStart()
{
blokada = true;
set_task(10.0,"Odblokuj");
}
public Odblokuj()
blokada = false;

a w publicu puszczania rakiety przed jej stworzeniem dodaj
if(blokad)
return PLUGIN_CONTINUE;

 

 

http://amxx.pl/topic...iet-na-klasach/

 

@Edit

Tu masz od razu gotowca.

http://amxx.pl/topic...po-x-sekundach/

 

To ci powinno pomóc :)


  • +
  • -
  • 1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych