Witam chciałbym poprosić o modyfikacje tego żeby można było rozdawać po 10 i wszystkie.
Spoiler
public PrzydzielPunkty(id)
{
new inteligencja[65];
new zdrowie[60];
new wytrzymalosc[60];
new kondycja[60];
new tytul[25];
new kondycjaa[60];
new wytrzymalosca[60];
new zdrowiea[60];
new inteligencjaa[60];
format(inteligencja, charsmax(inteligencja), "Inteligencja: \r%i \y(Zwieksza sile perkow i umiejetnosci klasy)", PobierzInteligencje(id, 1, 1, 1));
format(zdrowie, charsmax(zdrowie), "Zdrowie: \r%i \y(Zwieksza zdrowie)", PobierzZdrowie(id, 1, 1, 1));
format(wytrzymalosc, charsmax(wytrzymalosc), "Wytrzymalosc: \r%i \y(Zmniejsza obrazenia)", PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1));
format(kondycja, charsmax(kondycja), "Kondycja: \r%i \y(Zwieksza tempo chodu)", PobierzKondycje(id, 1, 1, 1));
format(tytul, charsmax(tytul), "Przydziel Punkty(%i):", punkty_gracza[id]);
format(inteligencjaa, charsmax(inteligencjaa), "Dodaj 5 punktow w inteligencje");
format(zdrowiea, charsmax(zdrowiea), "Dodaj 5 punktow w zdrowie");
format(wytrzymalosca, charsmax(wytrzymalosca), "Dodaj 5 punktow w wytrzymalosc");
format(kondycjaa, charsmax(kondycjaa), "Dodaj 5 punktow w kondycje");
new menu = menu_create(tytul, "PrzydzielPunkty_Handler");
menu_additem(menu, inteligencja);
menu_additem(menu, zdrowie);
menu_additem(menu, wytrzymalosc);
menu_additem(menu, kondycja);
menu_additem(menu, inteligencjaa);
menu_additem(menu, zdrowiea);
menu_additem(menu, wytrzymalosca);
menu_additem(menu, kondycjaa);
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, 0);
menu_display(id, menu);
}
public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(punkty_gracza[id] < 1)
return PLUGIN_CONTINUE;
new limit_poziomu = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu);
switch(item)
{
case 0:
{
if(inteligencja_gracza[id] < limit_poziomu/2)
{
inteligencja_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else
client_print(id, print_chat, "[Ryk-Mania] ^x01 Maxymalny poziom ^x04inteligencji^x01 osiagniety");
}
case 1:
{
if(zdrowie_gracza[id] < limit_poziomu/2)
{
zdrowie_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else
client_print(id, print_chat, "[Ryk-Mania] ^x01 Maxymalny poziom ^x04zdrowia^x01 osiagniety");
}
case 2:
{
if(wytrzymalosc_gracza[id] < limit_poziomu/2)
{
wytrzymalosc_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else
client_print(id, print_chat, "[Ryk-Mania] ^x01 Maxymalny poziom ^x04wytrzymalosci^x01 osiagniety");
}
case 3:
{
if(kondycja_gracza[id] < limit_poziomu/2)
{
kondycja_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else
client_print(id, print_chat, "[Ryk-Mania] ^x01 Maxymalny poziom ^x04kondycji^x01 osiagniety");
}
case 4:
{
if(inteligencja_gracza[id] < limit_poziomu/2)
{
if(punkty_gracza[id] < 5)
{
client_print(id, print_chat, "[Ryk-Mania] ^x01 Masz za malo punktow do rozdania");
}
else
{
if(inteligencja_gracza[id] + 5 <= limit_poziomu/2)
{
inteligencja_gracza[id] += 5;
punkty_gracza[id] -= 5;
}
else
{
new punktydododania;
punktydododania = limit_poziomu/2 - inteligencja_gracza[id];
inteligencja_gracza[id] += punktydododania;
punkty_gracza[id] -= punktydododania;
}
}
}
else
client_print(id, print_chat, "[Ryk-Mania] ^x01 Maksymalny poziom ^x04inteligencji^x01 osiagniety");
}
case 5:
{
if(zdrowie_gracza[id] < limit_poziomu/2)
{
if(punkty_gracza[id] < 5)
{
client_print(id, print_chat, "[Ryk-Mania] ^x01 Masz za malo punktow do rozdania");
}
else
{
if(zdrowie_gracza[id] + 5 <= limit_poziomu/2)
{
zdrowie_gracza[id] += 5;
punkty_gracza[id] -= 5;
}
else
{
new punktydododania;
punktydododania = limit_poziomu/2 - zdrowie_gracza[id];
zdrowie_gracza[id] += punktydododania;
punkty_gracza[id] -= punktydododania;
}
}
}
else
client_print(id, print_chat, "[Ryk-Mania] ^x01 Maksymalny poziom ^x04zdrowia^x01 osiagniety");
}
case 6:
{
if(wytrzymalosc_gracza[id] < limit_poziomu/2)
{
if(punkty_gracza[id] < 5)
{
client_print(id, print_chat, "[Ryk-Mania] ^x01 Masz za malo punktow do rozdania");
}
else
{
if(wytrzymalosc_gracza[id] + 5 <= limit_poziomu/2)
{
wytrzymalosc_gracza[id] += 5;
punkty_gracza[id] -= 5;
}
else
{
new punktydododania;
punktydododania = limit_poziomu/2 - wytrzymalosc_gracza[id];
wytrzymalosc_gracza[id] += punktydododania;
punkty_gracza[id] -= punktydododania;
}
}
}
else
client_print(id, print_chat, "[Ryk-Mania] ^x01 Maksymalny poziom ^x04wytrzymalosci^x01 osiagniety");
}
case 7:
{
if(kondycja_gracza[id] < limit_poziomu/2)
{
if(punkty_gracza[id] < 5)
{
client_print(id, print_chat, "[Ryk-Mania] ^x01 Masz za malo punktow do rozdania");
}
else
{
if(kondycja_gracza[id] + 5 <= limit_poziomu/2)
{
kondycja_gracza[id] += 5;
punkty_gracza[id] -= 5;
}
else
{
new punktydododania;
punktydododania = limit_poziomu/2 - kondycja_gracza[id];
kondycja_gracza[id] += punktydododania;
punkty_gracza[id] -= punktydododania;
}
}
}
else
client_print(id, print_chat, "[Ryk-Mania] ^x01 Maksymalny poziom ^x04kondycji^x01 osiagniety");
}
}
if(punkty_gracza[id] > 0)
PrzydzielPunkty(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}