Witam. Mój problem polega na tym, że w klasie nie mogę zmienić poprawnej widzialności postaci na taką jaką chcę.
Na zdj NR1. widzimy naszą postać (naszą klasę którą gramy), a na zdj NR2 jest klasa, która powinna być mniej widzialna (na czym polega klasa widnieje w .SMA)
Chcę, żeby osoba na zdj NR2 nie była przeźroczysta tylko żeby jej widoczność spadla do 60 (tak jak na jakiejś pelerynie..)
Myślę, że jesteście w stanie mi pomóc.. Z góry dziekuje i pozdrawiam.
Spoiler
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <colorchat> #include <fakemeta> new const nazwa[] = "Skrytobojca [P]"; new const opis[] = "Jestes lekko widoczny, ukrywasz swoj team w promieniu 50(+int) za co dostajesz EXP'a"; new const bronie = 1<<CSW_MP5NAVY | 1<<CSW_USP; new const zdrowie = 10; new const kondycja = 10; new const inteligencja = 10; new const wytrzymalosc = 10; new bool:ma_klase[33]; new jest_ukrywany[33]; new sprite_line; new SyncHudObj; new cvar_zabicie_z_ukrycia; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cvar_zabicie_z_ukrycia = register_cvar("cod_camoxp", "8"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1); register_forward(FM_PlayerPreThink, "PreThink"); register_event("DeathMsg", "Death", "ade"); SyncHudObj = CreateHudSyncObj(); } public plugin_precache() sprite_line = precache_model("sprites/dot.spr"); public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) { ColorChat(id, RED, "[Nazwa]^x01 Nie mozesz korzystac z tej klasy!"); return COD_STOP; } ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public Death() { new killer = read_data(1); if(!is_user_connected(killer)) return; if(!jest_ukrywany[killer]) return; new xp = get_pcvar_num(cvar_zabicie_z_ukrycia); cod_set_user_xp(jest_ukrywany[killer], cod_get_user_xp(jest_ukrywany[killer])+xp); set_hudmessage(0, 212, 255, 0.04, 0.69, 0, 6.0, 4.0) ShowSyncHudMsg(jest_ukrywany[killer], SyncHudObj, "Otrzymales %i XP za ukrywanie gracza, ktory zabil wroga!", xp); } public PreThink(id) { if(!is_user_alive(id)) return; if(!ma_klase[id]) return; new Float:origin[3], Float:dist = cod_get_user_intelligence(id)*0.5+50.0; pev(id, pev_origin, origin); static Float:zmiana[33]; zmiana[id] += 0.5; if(zmiana[id] > 360.0) zmiana[id] = 0.0; new LineBegin[3], LineEnd[3]; for(new i = 0; i < 2; i++) { LineBegin[0] = floatround(origin[0]-floatsin(zmiana[id]+i*90.0, degrees)*dist); LineBegin[1] = floatround(origin[1]-floatcos(zmiana[id]+i*90.0, degrees)*dist); LineBegin[2] = floatround(origin[2]); LineEnd[0] = floatround(origin[0]+floatsin(zmiana[id]+i*90.0, degrees)*dist); LineEnd[1] = floatround(origin[1]+floatcos(zmiana[id]+i*90.0, degrees)*dist); LineEnd[2] = floatround(origin[2]); for(new i = 0; i <= 32; i++) { if(!is_user_connected(i)) continue; if(get_user_team(i) != get_user_team(id)) continue; Create_Line(i, LineBegin, LineEnd); } } arrayset(jest_ukrywany, 0, 33); new index = -1; while((index = engfunc(EngFunc_FindEntityInSphere, index, origin, dist))) { if(!is_user_alive(index)) continue; if(get_user_team(index) != get_user_team(id) || ma_klase[index]) continue; set_hudmessage(0, 212, 255, 0.04, 0.69, 0, 6.0, 0.1) ShowSyncHudMsg(index, SyncHudObj, "Jestes ukryty!^n Nie strzelaj, aby pozostac niezauwazonym.") jest_ukrywany[index] = id; } } public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet) { if(!player) return; if(pev(ent, pev_button) & IN_ATTACK) return; if(ma_klase[ent]) { set_es(es_handle, ES_RenderMode, kRenderTransAdd); set_es(es_handle, ES_RenderFx, kRenderFxGlowShell); set_es(es_handle, ES_RenderColor, {0, 100, 255}); set_es(es_handle, ES_RenderAmt,40); return; } if(!jest_ukrywany[ent]) return; if(get_user_team(ent) == get_user_team(host)) { set_es(es_handle, ES_RenderMode, kRenderTransAdd); set_es(es_handle, ES_RenderColor, {0, 180, 255}); set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 180); return; } set_es(es_handle, ES_Effects, EF_NODRAW); } public Create_Line(id, start[], stop[]) { message_begin(MSG_ONE,SVC_TEMPENTITY,{0,0,0},id) write_byte(0) write_coord(start[0]) write_coord(start[1]) write_coord(start[2]) write_coord(stop[0]) write_coord(stop[1]) write_coord(stop[2]) write_short(sprite_line) write_byte(1) write_byte(5) write_byte(1) write_byte(3) write_byte(0) write_byte(0) // RED write_byte(100) // GREEN write_byte(255) // BLUE write_byte(255) // brightness write_byte(5) message_end() }
Użytkownik Engel edytował ten post 28.10.2014 15:03