Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Zrobienie color chatu w pluginie


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Diab3lek

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:5
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Londyn
Offline

Napisano 27.10.2014 21:21

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <hlsdk_const>
 
#define PLUGIN "Obrazenia"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Zero"
 
 
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "obrazenia")
}
 
public obrazenia(id, Inflictor, Attacker, Float:Damage, DamageBits) 
{
if((DamageBits & DMG_FALL) && Damage > 10) 
{
new name[32]
get_user_name(id,name,31)
client_print(0, print_chat, "[DMG] %s stracil %d hp spadajac z wysokosci",name, floatround(Damage));
}    
}

A wiec tak Chcial bym aby

[DMG] %s stracil %d hp spadajac z wysokosci

Bylo w kolorze [DMG] Nick stracil xx HP spadajac z wysokosci 

 

 

z GORY WIELKIE Dzięki !!


  • +
  • -
  • 0

#2 Biometr

    Początkujący

  • Oczekujący

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:17
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 30.10.2014 08:17

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <hlsdk_const>
#include <ColorChat>

#define PLUGIN "Obrazenia"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Zero"


public  plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "obrazenia")
}

public  obrazenia(id, Inflictor, Attacker, Float:Damage, DamageBits) 
{
	if((DamageBits & DMG_FALL) && Damage > 10) 
	{
		new name[32]
		get_user_name(id,name,31)
		ColorChat(0, GREEN, "[DMG] %s stracil %d hp spadajac z wysokosci",name, floatround(Damage));
	}    
}

Tam gdzie potrzebujesz odpowiednie kolorki wstaw sobie ^x01 - normal ^x03 - team ^x04 - zielony.

Przykładowo:


ColorChat(0, GREEN, "[DMG] ^x03%s ^x01stracil ^x03%d hp spadajac z wysokosci",name, floatround(Damage));

 

Kompiluj tylko lokalnie z załączonym include'm

Załączone pliki


Użytkownik Biometr edytował ten post 30.10.2014 08:21

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych