Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z Modelem VIP'aWyrzuca graczy gdy patrzą na model vip'a


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Tobi1997

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:29
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 27.10.2014 16:28

Witam serdecznie, zainstalowałem na swoim serwerze vip'a wygenerowanego za pomocą tego generatora: http://amxx.pl/vipgenerator/

Zaznaczyłem u vip'a osobne modele, następnie wgrałem je na serwer, modele pobrały się graczom i każdy widzi nowy model, pojawił się jednak taki problem, że niektórych graczy wyrzuca z serwera gdy z spectów popatrzą się na vip'a.

Czy ktoś z was spotkał się z takim problemem?

Czy jest możliwe, że to wina modelu?

 

Z góry dziękuje za pomoc, pozdrawiam serdecznie.


Start serwera: 19-10-2014r.  b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png IP: 193.33.176.187:27015


#2 wiwi249

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 150
Profesjonalista

  • Postów:440
  • GG:
  • Imię:Wiktor
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 27.10.2014 16:55

Wyrzuca z jakim błędem? U mnie zdarzało się to dość często jak zaczynałem z amxx i nie znałem się na modelach

Sprawdź, czy modele vipa jakie masz, zawierają dwa pliki w folderze: nazwa.mdl i nazwaT.mdl. Oba te pliki są potrzebne ale ludzie często popełniają ten błąd i nie precachują tego drugiego pliku - nazwaT.mdl. Jeśli komuś braknie tego pliku to go wyrzuci z serwera, bo nie będzie mógł zobaczyć prawidłowo modelu gracza - plik z literką "T" przechowuje m.in. informacje o teksturach. Jeżeli tak się prezentuje sprawa to dopisz ten plik "T" do plugin_precache() w pluginie albo wrzuć plugin tutaj to Ci to zrobimy.


  • +
  • -
  • 0

Wykonuję strony internetowe, zlecenia AMXX i HLDS - w tym pisanie pluginów, ogarnianie serwerów, edycja i tworzenie modeli.

Potrzebujesz czegoś? Pisz!

 

"śpieszmy się pisać posty, tak szybko banują..." ~ sebul


#3 Tobi1997

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:29
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 27.10.2014 19:54

W sumie to możliwe, w moich plikach nie ma tego dodatkowego T, masz  może stronkę gdzie mogę pobrać fajne modele?


Start serwera: 19-10-2014r.  b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png IP: 193.33.176.187:27015


#4 wiwi249

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 150
Profesjonalista

  • Postów:440
  • GG:
  • Imię:Wiktor
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 27.10.2014 23:18

Poszukaj najlepiej na gamebanana.


  • +
  • -
  • 0

Wykonuję strony internetowe, zlecenia AMXX i HLDS - w tym pisanie pluginów, ogarnianie serwerów, edycja i tworzenie modeli.

Potrzebujesz czegoś? Pisz!

 

"śpieszmy się pisać posty, tak szybko banują..." ~ sebul


#5 Tobi1997

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:29
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 28.10.2014 22:01

Eh, nie wiem czemu nie pobiera mi pliku vipT z serwera, wie ktoś z was jak to naprawić, lub macie może jakiś plugin do wyglądu vip'a?


Start serwera: 19-10-2014r.  b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png IP: 193.33.176.187:27015


#6 wiwi249

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 150
Profesjonalista

  • Postów:440
  • GG:
  • Imię:Wiktor
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 28.10.2014 22:16

Musisz dopisać do plugin_precache albo załatwić to osobnym pluginem.

Jak masz plugin na vipa to znajdź sobie funkcję 

plugin_precache()

i w niej wystarczy dopisać gdzieś, na przykład na jej końcu

precache_model("models/player/xxx/xxxT.mdl")

Gdzie xxx to oczywiście nazwa tego modelu.

 

Jak sobie nie poradzisz to daj kod to Ci to zrobimy.

Zawsze jest jeszcze prostsze wyjście - jest plugin, nazywa sie Simple Precache Mod.


Użytkownik wiwi249 edytował ten post 28.10.2014 22:16

  • +
  • -
  • 0

Wykonuję strony internetowe, zlecenia AMXX i HLDS - w tym pisanie pluginów, ogarnianie serwerów, edycja i tworzenie modeli.

Potrzebujesz czegoś? Pisz!

 

"śpieszmy się pisać posty, tak szybko banują..." ~ sebul


#7 Tobi1997

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:29
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 28.10.2014 22:20

Ale gdzie znajdę ten plugin_precache?


Start serwera: 19-10-2014r.  b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png IP: 193.33.176.187:27015


#8 Tobi1997

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:29
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 29.10.2014 19:25

#include <amxmodx>
#include <colorchat>
#include <cstrike>
#include <csx>
#include <engine>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <stripweapons>

forward amxbans_admin_connect(id);

new Array:g_Array, CsArmorType:armortype, bool:g_Vip[33], gRound=0, g_Hudmsg,
maxPlayers, weapon_id;

new const g_Langcmd[][]={"say /vips","say_team /vips","say /vipy","say_team /vipy"};

public plugin_init(){
	register_plugin("VIP Ultimate", "12.3.0.2", "benio101 & speedkill");
	register_event("HLTV", "event_new_round", "a", "1=0", "2=0");
	register_logevent("GameCommencing", 2, "1=Game_Commencing");
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "SpawnedEventPre", 1);
	register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a");
	register_message(get_user_msgid("ScoreAttrib"), "VipStatus");
	g_Array=ArrayCreate(64,32);
	for(new i;i<sizeof g_Langcmd;i++){
		register_clcmd(g_Langcmd[i], "ShowVips");
	}
	register_clcmd("say /vip", "ShowMotd");
	register_message(get_user_msgid("SayText"),"handleSayText");
	g_Hudmsg=CreateHudSyncObj();
	register_logevent("RoundEnd", 2, "1=Round_End");
}
public client_authorized(id){
	if(get_user_flags(id) & 524288 == 524288){
		client_authorized_vip(id);
	}
}
public client_authorized_vip(id){
	g_Vip[id]=true;
	new g_Name[64];
	get_user_name(id,g_Name,charsmax(g_Name));
	
	new g_Size = ArraySize(g_Array);
	new szName[64];
	
	for(new i = 0; i < g_Size; i++){
		ArrayGetString(g_Array, i, szName, charsmax(szName));
		
		if(equal(g_Name, szName)){
			return 0;
		}
	}
	ArrayPushString(g_Array,g_Name);
	set_hudmessage(24, 190, 220, 0.25, 0.2, 0, 6.0, 6.0);
	ShowSyncHudMsg(0, g_Hudmsg, "Vip %s wbija na serwer !",g_Name);
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_disconnect(id){
	if(g_Vip[id]){
		client_disconnect_vip(id);
	}
}
public client_disconnect_vip(id){
	g_Vip[id]=false;
	new Name[64];
	get_user_name(id,Name,charsmax(Name));
	
	new g_Size = ArraySize(g_Array);
	new g_Name[64];
	
	for(new i = 0; i < g_Size; i++){
		ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));
		
		if(equal(g_Name,Name)){
			ArrayDeleteItem(g_Array,i);
			break;
		}
	}
}
public event_new_round(){
	++gRound;
}
public GameCommencing(){
	gRound=0;
}
public SpawnedEventPre(id){
	if(g_Vip[id]){
		if(is_user_alive(id)){
			SpawnedEventPreVip(id);
		}
	}
}
public SpawnedEventPreVip(id){
	if(gRound>=1){
		set_user_health(id, get_user_health(id)+5);
		cs_set_user_armor(id, min(cs_get_user_armor(id,armortype)+100, 300), armortype);
		new henum=(user_has_weapon(id,CSW_HEGRENADE)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_HEGRENADE):0);
		give_item(id, "weapon_hegrenade");
		++henum;
		new fbnum=(user_has_weapon(id,CSW_FLASHBANG)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_FLASHBANG):0);
		give_item(id, "weapon_flashbang");
		++fbnum;
		cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, 2);
		new sgnum=(user_has_weapon(id,CSW_SMOKEGRENADE)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_SMOKEGRENADE):0);
		give_item(id, "weapon_smokegrenade");
		++sgnum;
		StripWeapons(id, Secondary);
		give_item(id, "weapon_deagle");
		give_item(id, "ammo_50ae");
		weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id);
		if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 7);
		cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);
		if(get_user_team(id)==2){
			give_item(id, "item_thighpack");
		}
		cs_set_user_nvg(id);
	}
	if(gRound>=2){
		cs_set_user_money(id, min(cs_get_user_money(id)+1000, 16000), 1);
	}
	new g_Model[64];
	formatex(g_Model,charsmax(g_Model),"%s",get_user_team(id) == 1 ? "TTVIPEK" : "CTVIPEK");
	cs_set_user_model(id,g_Model);
}
public DeathMsg(){
	new killer=read_data(1);
	new victim=read_data(2);
	
	if(is_user_alive(killer) && g_Vip[killer] && get_user_team(killer) != get_user_team(victim)){
		DeathMsgVip(killer,victim,read_data(3));
	}
}
public DeathMsgVip(kid,vid,hs){
	if(gRound>=1){
		set_user_health(kid, min(get_user_health(kid)+(hs?10:5),115));
		cs_set_user_money(kid, cs_get_user_money(kid)+(hs?500:300));
	}
}
public VipStatus(){
	new id=get_msg_arg_int(1);
	if(is_user_alive(id) && g_Vip[id]){
		set_msg_arg_int(2, ARG_BYTE, get_msg_arg_int(2)|4);
	}
}
public ShowVips(id){
	new g_Name[64],g_Message[192];
	
	new g_Size=ArraySize(g_Array);
	
	for(new i = 0; i < g_Size; i++){
		ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));
		
		add(g_Message, charsmax(g_Message), g_Name);
		
		if(i == g_Size - 1){
			add(g_Message, charsmax(g_Message), ".");
		}
		else{
			add(g_Message, charsmax(g_Message), ", ");
		}
	}
	ColorChat(id,GREEN,"^x03Vipy ^x04na ^x03serwerze: ^x04%s", g_Message);
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_infochanged(id){
	if(g_Vip[id]){
		new szName[64];
		get_user_info(id,"name",szName,charsmax(szName));
		
		new Name[64];
		get_user_name(id,Name,charsmax(Name));
		
		if(!equal(szName,Name)){
			ArrayPushString(g_Array,szName);
			
			new g_Size=ArraySize(g_Array);
			new g_Name[64];
			for(new i = 0; i < g_Size; i++){
				ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));
				
				if(equal(g_Name,Name)){
					ArrayDeleteItem(g_Array,i);
					break;
				}
			}
		}
	}
}
public plugin_end(){
	ArrayDestroy(g_Array);
}
public ShowMotd(id){
	show_motd(id, "vip.txt", "Informacje o vipie");
}
public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){
	new id = get_msg_arg_int(1);
	
	if(is_user_connected(id) && g_Vip[id]){
		new szTmp[256],szTmp2[256];
		get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax(szTmp))
		
		new szPrefix[64] = "^x04[VIP]";
		
		if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){
			add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
			add(szTmp2,charsmax(szTmp2)," ");
			add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szTmp);
		}
		else{
			add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
			add(szTmp2,charsmax(szTmp2),"^x03 %s1^x01 :  %s2");
		}
		set_msg_arg_string(2,szTmp2);
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public bomb_planted(id){
	if(is_user_alive(id) && g_Vip[id]){
		cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id) + 300);
	}
}
public bomb_defused(id){
	if(is_user_alive(id) && g_Vip[id]){
		cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id) + 300);
	}
}
public plugin_precache(){
	precache_model("models/player/CTVIPEK/CTVIPEK.mdl");
	precache_model("models/player/TTVIPEK/TTVIPEK.mdl");
}
public plugin_cfg(){
	maxPlayers=get_maxplayers();
}
public RoundEnd(){
	for(new i = 1; i <= maxPlayers; i++){
		if(is_user_alive(i) && g_Vip[i]){
			cs_set_user_money(i,cs_get_user_money(i) + 500);
		}
	}
}
public amxbans_admin_connect(id){
	client_authorized(id);
}

Użytkownik Tobi1997 edytował ten post 29.10.2014 19:34

Start serwera: 19-10-2014r.  b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png IP: 193.33.176.187:27015





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych