Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Dodanie Asysty po zabraniu 50 % hp asysty i zemsty by DarkGL



  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 MaxioR

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 83
Zaawansowany

  • Postów:352
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 22.10.2014 14:53

Witam bardzo proszę o modyfikacje pluginu aby dodawała ona asystę od zabrania 50 hp  oraz wyłączyć funkcje która odpowiada za "zemstę" 

 

Widziałem już podobny temat lecz autor został zbanowany i nie udzielono pomocy 

Pozdrawiam :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 MyShoT4YoU

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:41
  • Lokalizacja:tyłek
Offline

Napisano 22.10.2014 18:26

Proszę powinno działać.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#3 MaxioR

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 83
Zaawansowany

  • Postów:352
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 22.10.2014 21:47

Proszę powinno działać.

Kolego mi nie chodzi oto aby dodawało dodatkowe hp tak jak ty to zrobiłeś tylko aby dodawało asystę graczowi A za zadanie 50% hp graczowi B


  • +
  • -
  • 0

#4 MaxioR

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 83
Zaawansowany

  • Postów:352
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 23.10.2014 15:00

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <fun>

#define VERSION "0.1"

#define MAX 32
#define IsPlayer(%1) (1 <= %1 <= MAX && is_user_connected(%1))

new g_bAsysta[MAX+1][MAX+1];

public plugin_init() {
	register_plugin("Dodatkowy Exp", VERSION, "DarkGL")
	
	register_event("DeathMsg", "eventDeath", "a");
	register_event("HLTV", "newRound", "a", "1=0", "2=0") 
	
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwDamage", 1);
}

public newRound()
{
	for(new i = 0;i <= MAX;i++){
		for(new j = 0;j <= MAX;j++)
			g_bAsysta[i][j] = 0;
	}
}

public client_connect(id){
	for(new j = 0;j <= MAX;j++)	g_bAsysta[id][j] = 0;
}

public fwDamage(iVictim, iInflicter, iAttacker, Float:fDamage, iBitDamage){
	if( (IsPlayer(iAttacker) && IsPlayer(iVictim)) && get_user_team(iVictim) != get_user_team(iAttacker) && iVictim != iAttacker)
		g_bAsysta[iAttacker][iVictim] += floatround(fDamage);
	
	return HAM_IGNORED;
}

public eventDeath(){
	new iKiller = read_data(1);
	new iVictim = read_data(2);
	
	if(IsPlayer(iKiller) && IsPlayer(iVictim) && iKiller != iVictim)
	{
		new sName[32];
		get_user_name(iVictim, sName, sizeof sName - 1);
		
		for(new i = 0 ; i <= MAX; i ++){
			if(i == iKiller)	continue;
			
			if(g_bAsysta[i][iVictim] >= 50){		
				
				set_hudmessage(255, 16, 255, -1.0, 0.30, 0, 2.0, 2.0, 0.05, 0.05, 4)
				show_hudmessage(i, "Asystowales w zabiciu gracza %s^n^n+ 1 Frag", sName);
				
				set_user_frags(i, get_user_frags(i)+1)
			}
			
			g_bAsysta[i][iVictim] = 0;
		}
	}
}

dzięki wielkie działa jak należy :)

 


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych:

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych