Cześć. Mam problem, iż mi Fast Download nie działa. Próbowałem chyba wszystkiego, więc proszę o pomoc! Za pomoc daje +++++++++++++
Mój server.cfg
/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// // Konfiguracja podstawowa hostname "ShootZone.pl [FreeForAll][VIP] @ gamehoster.net" sv_contact "[email protected]" // Kontakt mapchangecfgfile "server.cfg" // wykonaj ten confgi podczas zmiany mapy (do przywrocenia np starych ustawien) mapcyclefile "mapcycle.txt" // jest to mapcycle serwera (spis map, ktore odczytuje serwer) motdfile "motd.txt" // nazwa pliku, ukazujaca tekst w oknie przed wyborem druzyn servercfgfile "server.cfg" // plik z glownymi ustawieniami na serwer, odpalany wraz ze startem serwera sv_lan 0 // ustawiajac 1 wlaczasz opcje lan sv_visiblemaxplayers -1 // liczba widocznych slotow na serwerze, jesli -1 to jest automatycznie obliczana ilo�� slot�w (standard) /////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// // Bany exec banned.cfg // laduj bany steamid/wonid exec listip.cfg // laduj bany na ip // W przypadku gdy nie mamy amxbans, wszystkie bany wczytywane s� w�a�nie z tych plik�w /////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// // Hltv i region sv_proxies 1 // ilosc hltv ktore moga polaczyc sie do serwera ( opcja 1 zalecana) sv_region 3 // domyslna opcja 0(swiat) - poniewa� my jeste�my w europie nasz� cyferk� jest 3 /////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// // Wydajnosc fps_max 300 // ilosc srednich fps'ow fps_modem 0 // fps_modem - ustawia maksymalny framerate, ale tylko w grze internetowej. host_framerate 0 // Ustawia "czas/zegar" serwera, ale tylko w SinglePLayer i podczas odgrywania dema, mo�na jej u�ywa� do przewijania. sys_ticrate 1000 // wartosc ticrate /////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// // Konfiguracja lacza i rate sv_maxrate 25000 // maksymalna wartosc jaka serwer moze wyslac do kazdego klienta z osobna, sv_maxupdaterate 101 // maksymalna wartosc jaka klient moze miec przy cl_updaterate, sv_minrate 0 // minimalna wartosc jaka serwer moze wyslac do kazdego klienta z osobna sv_minupdaterate 40 // minimalna wartosc jaka klient musi miec przy cl_updaterate, sv_maxunlag 1 // maksymalny czas w sekundach kompensacji lagow /////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// // Rcon i hasla //sv_password "" // wymagane haslo aby sie podlaczyc do serwera, je�eli chcemy aby ka�dy m�g� wej�� na serwer zostawiamy puste to pole //rcon_password "lokator" // has�o rcon pozwala jego posiadaczowi na pelne zarzadzanie serwerem sv_rcon_banpenalty 0 //czas bana za probe uzycia zlego rcon'a za wielokrotne proby (banuje na ip), 0 - pernametnie sv_rcon_minfailures 1 // limit zlych komend rcon aby otrzymac ban'a sv_rcon_minfailuretime 600 // czas w jakim sa sprawdzane proby rcon, sv_rcon_maxfailures 2 // Dowolny adres IP, ktory niepoprawnie zaloguje sie 2 krotnie zostanie zbanowany na wiecznosc /////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// // Logi serwera // zaleca sie zachowanie ponizszych ustawien jesli chcesz uzywac HLStats albo PsychoStats mp_logdetail 3 // poziom logow mp_logecho 1 // 1 - wlacza logowanie komendy echo mp_logfile 1 // logowanie wydarzen multiplayer (koniec rundy itp), 1 - tak (standard), 0 - nie mp_logmessages 1 // loguj komendy say (chat), 1 - tak (standard), 0 - nie sv_logbans 1 // loguj dawanie banow, 1 - tak (standard), 0 - nie sv_logblocks 1 // loguj blokowane proby zmiany zastrzezonych wartosci zmiennych, 1 - tak (standard), 0 - nie sv_logrelay 1 // loguj podlaczenia hltv relay proxy, 1 - tak (standard), 0 - nie /////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// // Rozmowa na serwerze sv_voicecodec "voice_speex" // rodzaj kodeka, zalecany voice_speex - lepsza jakosc sv_voiceenable 1 // uzywaj opcji voice na serwerze, 1 - tak (domyslnie), 0 - nie sv_voicequality 5 // jakosc glosu, od 1 do 5, im wiecej tym lepiej ale wieksze uzyci proca i sieci, domyslnie 3 sv_alltalk 1 // obydwie druzyny w trakcie rozgrywki moga ze soba rozmawia� /////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// // Pobieranie // zaleca sie zachowanie ponizszych wartosci aby nie miec problemow ze sciaganiem plikow z serwera! sv_downloadurl "http://shootzone.pl/FFA" sv_allowdownload 1 sv_send_resources 1 sv_allowupload 1 /////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// // Rozgrywka mp_autoteambalance 0 // wyrownuj druzyny mp_buytime 0.15 // czas kupowania na pocz rundy mp_c4timer 35 // czas w sekundach na rozbrojenie bomby mp_consistency 1 // 1 - nie pozwalaj graczy uzywac wlasnych modeli mp_flashlight 1 // 1 mozna uzywac latarki 0- dezaktywuje mp_footsteps 1 // 1 - slychac kroki graczy podczas biegu (standard) mp_freezetime 2 // czas w sekundach wstrzymania na poczatku rundy (na reload i kupno broni) mp_friendly_grenade_damage 0 // 0 - granaty nie rania tp (ale zabiebraja armor), 1 - granaty rania graczy z druzyny mp_friendlyfire 0 // 0 - jak strzelasz do swoich to ich nie ranisz, 1 - ranisz swoich mp_ghostfrequency 0.1 // czestosc odswiezania stanu dla obserwatorow mp_hostagepenalty 2 // ilosc zabic zakladnikow po ktorym dostajesz kicka, 0 - wylaczone mp_limitteams 0 // jaka maxymalna moze byc roznica ilosc graczy pomiedzy jedna a druga druzyna mp_maxrounds 0 // maksymalna liczba rund do grania, 0 - brak limitu (standard) mp_mirrordamage 0 // jak trafiasz swojego to tak jabys trafial siebie, domyslnie 0, 1 - wlacza (nie zalecane) mp_payerid 0 // wyswietla nick gracza po nacelowaniu, 0 - widac wszystkich (w kolorach) (standard), 1 - tylko tp i zakladnicy, 2 - nikogo nie pokazuje mp_roundtime 3 // czas trwania rundy w minutach , standard to 3 minuty, albo 1.75 na szybkie rozgrywki (aby sie nie nudzic na obsie), wartosci od 1 do 9 mp_startmoney 850 // liczba kasy na poczatku rundy mp_timelimit 30 // limit czasu grania na mapie (po nim nastepuje zmiana mapy), w minutach, ustaw na 0 na brak limitu czasu, mp_tkpunish 0 // karanie smiercia na poczatku nastepnej rundy za zabicie swojego, 0 - nie (domyslnie), 1 - tak mp_winlimit 0 // limit rund do wygrania, jak jakas druzyna osiagnie te wartosc to nastepuje zmiana mapy, 0 - brak limitu (standard) pausable 0 // 0 (standard) nie pozwala graczom pauzowac gry na serwerze, 1 - pozwala, czasem na meczach sie tak ustawia sv_maxspeed 320 // maksymalna predkosc biegu gracza , standard (320) /////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// // Obserwatorzy allow_spectators 1 // pozwalaj na obserwatorow (osoby kompletnie nie grajace), 1 - tak (standard), 0 - nie, mp_fadetoblack 0 // 1 - ekran sie sciemnia po smierci gracza (wymagane na niektorych meczach), 0 - bez sciemnienia mp_forcecamera 1 // forsuj spectarora na: 0 - nie forsuj, 1 - widok z oczu gracza i z chase mode , 2 - tylko widok z oczu gracza, zalecana wartosc 1 albo 2 mp_forcechasecam 0 // 0 - gracz moze latac po calej mapie, 1 - mozna ogladac typo swoich zalecane na rozgrywke tp, 2 - klient nie rusza sie z miejsca gdzie umarl mp_autokick 0 // automatyczne kickowanie za zabijanie swoich albo dlugie nie ruszanie sie z miejsca sv_timeout 120 // czas w sekundach, jesli gracz nie odpowie w tym czasie uznawany jest za odlaczony od serwera (jak komus sie komp zwiesi/padnie na chwile lacze) sv_spectatormaxspeed 500 // maksymalna predkosc latania obserwatora , normalny gracz biega z predkoscia 320, standard jest 500 mp_chattime 1 // po ilu sekundach po osiagnieciu timelimitu/maxrounds zmienia sie mapa /////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// // Inne mp_autocrosshair 0 // default 0 sv_aim 0 //0 ((standard) wylacza autocelowanie, 1 - zalacza auto celowanie (nie zalecane) sv_airaccelerate 10 // akcleracja w powietrzu (bunnyjump), wartosc od 0 do 10 , 10 standardowo sv_airmove 1 // pozwala na ruch w powietrzu (bunnyjump), 1 - tak (standard), 0 - nie sv_challengetime 150 // czas w sekundach, jesli gracz sie nie podlaczy do gry w tym czasie bedzie uznawany za odlaczonego, zwieksz jesli gracze maja slabe kompy albo duzo sciagaja z serwera sv_cheats 0 // 0 (standard) nie pozwala na komendy give weapon, god, noclip i takie tam, 1 - dla deweloperow map albo serwero for fun sv_clienttrace 1 // (standard) 1 sv_friction 4 // poslizg na powierzchni podczas biegania, ma wplyw na predkosc kompletnego zatrzymania sie, 4 (standard) sv_gravity 800 // grawitacja, domyslnie 800, im wiecej tym trudniej skakac (przy pewnych wartosciach zejscie z malego schodka jest smiertelne a granaty padaja pod nogami) // 0 wylacza grawitacje - jak podskoczysz to juz nie upadniesz // wartosc 100, 200, 400 sanajczesciej spotykane na serwerach niekonwecjonalnych /////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// // Status serwera poprzez www // sprawdzenie statusu serwera tez zzera troche procesora i lacza, domyslne wartosci sa wystarczajace max_queries_global 20 // jak czesto mozna w sumie sprawdzic status serwera max_queries_sec 3 // jak czesto klient moze sprawdzac status serwera (all seeing eye, skrypty www) max_queries_window 30 // rozmiar okna czasowego na sprawdzanie zapytan ,jak masz problemy z timeoutem w hlsw ustaw na 10 sv_downloadurl "http://s589.fdh.gamehoster.net/ffa/" sv_allowdownload "1" ///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////