Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Ustawianie drużyn (KOLEJKA)Jak zrobić aby w CT była jedna osoba, a w TT reszta, jak wykonać kolejkę która będzie zmieniała gracza co rundę.


Najlepsza odpowiedź Petpat, 19.10.2014 14:57

@Up edytować posta nie mogę więc, zrobiłem coś takiego

	new num,ct=0,tt=0,players[32]
	new last_ct=0
	new last_tt=0
	get_players ( players, num, "a" )
	
	for(new i=0;i<num;i++)
	{
		new id=players[i]
		if(get_user_team(id)==1){
			tt++
			last_tt=id
		}
		else if(get_user_team(id)==2){
			ct++
			last_ct=id
		}
	}
	
	if(ct == 1){
		client_print(id, print_chat, "%i osoba", ct);
	}else{
		cs_set_user_team (id, cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT?CS_TEAM_T:CS_TEAM_CT, CS_DONTCHANGE)
	}
Teraz zgadza się jest jedna osoba w CT, ale ja chce zrobić tak aby po zmianie rundy była zmiana gracza losowego gracza w CT (najlepiej aby się nie powtarzała, ale jeśli będzie to i tym nie pogardzę :)), no i + reconnect gościa z CT = również zmiana gościa Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Petpat

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 64
Pomocny

  • Postów:246
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 17.10.2014 23:23

Witajcie, otóż chce wiedzieć jak zrobić coś w stylu kolejki, np wszyscy są w TT a jedna osoba w CT co rundę zmienia się osoba w CT, jeśli mógłbym prosić, to chciałbym zobaczyć przykładowy kod :)


  • +
  • -
  • 0

#2 Wielkie Jol

    REPREZENTUJE SIEBIE I CAŁĄ GALAKTYKĘ

  • Support Team

Reputacja: 683
Wszechmogący

  • Postów:1 258
  • GG:
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 18.10.2014 06:46

Ale ta osoba musi zadeklarować, że chce być w CT wpisując jakąś komendę, czy jest do tejże drużyny wybierana losowa osoba?


  • +
  • -
  • 1

"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.


#3 Petpat

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 64
Pomocny

  • Postów:246
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 18.10.2014 12:31

Wielkie Jol Jak jest łatwiej, może być losowo.
  • +
  • -
  • 0

#4 Petpat

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 64
Pomocny

  • Postów:246
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 19.10.2014 14:57   Najlepsza odpowiedź

@Up edytować posta nie mogę więc, zrobiłem coś takiego
	new num,ct=0,tt=0,players[32]
	new last_ct=0
	new last_tt=0
	get_players ( players, num, "a" )
	
	for(new i=0;i<num;i++)
	{
		new id=players[i]
		if(get_user_team(id)==1){
			tt++
			last_tt=id
		}
		else if(get_user_team(id)==2){
			ct++
			last_ct=id
		}
	}
	
	if(ct == 1){
		client_print(id, print_chat, "%i osoba", ct);
	}else{
		cs_set_user_team (id, cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT?CS_TEAM_T:CS_TEAM_CT, CS_DONTCHANGE)
	}
Teraz zgadza się jest jedna osoba w CT, ale ja chce zrobić tak aby po zmianie rundy była zmiana gracza losowego gracza w CT (najlepiej aby się nie powtarzała, ale jeśli będzie to i tym nie pogardzę :)), no i + reconnect gościa z CT = również zmiana gościa

Użytkownik Petpat edytował ten post 19.10.2014 14:59

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych