Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Silnik

Przerobienie nVault'a

silnik

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Mr.Tnctproo

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:137
  • Steam:steam
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:Cardiff / Zywiec
Offline

Napisano 04.10.2014 16:56

Witam, potrzebyje by ktos mi przerobil ten public 

public ZapiszDane(id)
{
if(!klasa_gracza[id])
return PLUGIN_CONTINUE;
 
new vaultkey[128],vaultdata[256], identyfikator[64];
format(vaultdata, charsmax(vaultdata),"#%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], poziom_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id]);
 
new typ_zapisu = get_pcvar_num(cvar_typ_zapisu);
 
switch(typ_zapisu)
{
case 1: copy(identyfikator, charsmax(identyfikator), nazwa_gracza[id]);
case 2: get_user_authid(id, identyfikator, charsmax(identyfikator));
case 3: get_user_ip(id, identyfikator, charsmax(identyfikator));
}
 
format(vaultkey, charsmax(vaultkey),"%s-%s-%i-cod", identyfikator, nazwy_klas[klasa_gracza[id]], typ_zapisu);
nvault_set(vault,vaultkey,vaultdata);
 
return PLUGIN_CONTINUE;
}

ogolnie chodzi oto bo uzywam Call of Duty Mod: MW - Statystyki by @R3X i zle mi czyta nVaulta, bo czyta mi tak: 

Nick - Klasa;
Jakas klasa:
Nic:
Nic

a nie tak 

Nick: 
Klasa:
Level:
EXP

//sma w zalaczniku

 

//edit link do moich cod-statow http://smurfgaming.xaa.pl/codmod

Załączone pliki


Użytkownik MrDjPawelek edytował ten post 04.10.2014 16:57

  • +
  • -
  • 0

Masz problem z tym jak ja pisze ??? To sie czep, nie mieszkam w PL od 2007.

 

76561198031353896.pngAddFriend.png


#2 Mr.Tnctproo

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:137
  • Steam:steam
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:Cardiff / Zywiec
Offline

Napisano 05.10.2014 11:37

@ edit, 

+ jak by mozna bylo to prosil bym o przerobienie public'a "UstawPerk" bo przy kompilacji mam takie errory

 

Logi:

QTM_CodMod.sma(1037) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(1039) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(1083) : error 017: undefined symbol "cod_get_user_level"
QTM_CodMod.sma(1085) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(1085) : error 017: undefined symbol "lp"
QTM_CodMod.sma(1087) : error 003: declaration of a local variable must appear in a compound block
QTM_CodMod.sma(1087) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(1087) : error 017: undefined symbol "obroty"
QTM_CodMod.sma(1087) : warning 215: expression has no effect
QTM_CodMod.sma(1087) : error 001: expected token: ";", but found "]"
QTM_CodMod.sma(1087) : fatal error 107: too many error messages on one line

  • +
  • -
  • 0

Masz problem z tym jak ja pisze ??? To sie czep, nie mieszkam w PL od 2007.

 

76561198031353896.pngAddFriend.png






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: silnik

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych