Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Przesłanie dodatkowej informacji przy wykonywaniu menu



  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Sniper Elite

    Master

  • Power User

Reputacja: 176
Profesjonalista

  • Postów:981
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Skryptolandia
Offline

Napisano 29.09.2014 13:37

Witam. Nie wiem czy zrozumiale nazwałem temat. Chcę przesłać dodatkową zmienną do uchwytu przy wykonywaniu funkcji:

public menu_przekaz_ap(id, gracz_na_celowniku)
{
    if(gracz_na_celowniku)
    {
        new name_gracz_na_celowniku[48]
        get_user_name(gracz_na_celowniku, name_gracz_na_celowniku, 47)
        new menu_wiad[51]
        formatex(menu_wiad, 50, "Ile AP chcesz przekazac graczowi %s", name_gracz_na_celowniku),
        new Menu=menu_create(menu_wiad ,"Menu_Przekaz_AP_Handle");
        
        menu_additem(Menu,"Przekaz 3 AP")
        menu_additem(Menu,"Przekaz 5 AP")
        menu_additem(Menu,"Przekaz 10 AP")
        menu_additem(Menu,"Przekaz 20 AP")
        menu_additem(Menu,"Przekaz Wszystkie AP")
        
        menu_display(id, Menu,0);
        return PLUGIN_HANDLED;
    }
    else
    {
        
        
        
        
        
    }
    retuen PLUGIN_CONTINUE;
}

public Menu_Przekaz_AP_Handle(id, menu, item){
    //chcę tu móc operować zmienną gracz_na_celowniku
    switch(item){
        case 0:
        {
            if(zp_ammopacks_get(id) >= 3)
            {
                     //kod
            }
            
        }
    }
    menu_destroy(menu);
    return PLUGIN_HANDLED;
}

Kod nie kompilowany, więc może być z nim problem, chodzi mi tylko o zobrazowanie o co mi chodzi :)


  • +
  • -
  • 0

Kontakt:

Steam: CSnajper

GG: 4394855

 

Na steam i GG pomagam wyłącznie odpłatnie.


#2 0-0-0

    ● 600 punktów ostrzeżeń

  • Power User

Reputacja: 222
Profesjonalista

  • Postów:599
  • Imię:___
  • Lokalizacja:___
Offline

Napisano 29.09.2014 15:25   Najlepsza odpowiedź

http://amxx.pl/topic...tworzenia-menu/


  • +
  • -
  • 2
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [4FUN][Ruletka]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [DM]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [FFA]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [Only Dust2]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [Call of Duty]

#3 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 29.09.2014 19:26

konwertujesz gracz_na_cwelowniku na string i wlepiasz jako 3 param do additem, potem w handlerze uzywasz menu_itemgetinfo (czy jakos tak). Tylko jak pobierzesz to przekonwertuj na int!
  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych