Witam. Nie wiem czy zrozumiale nazwałem temat. Chcę przesłać dodatkową zmienną do uchwytu przy wykonywaniu funkcji:
public menu_przekaz_ap(id, gracz_na_celowniku) { if(gracz_na_celowniku) { new name_gracz_na_celowniku[48] get_user_name(gracz_na_celowniku, name_gracz_na_celowniku, 47) new menu_wiad[51] formatex(menu_wiad, 50, "Ile AP chcesz przekazac graczowi %s", name_gracz_na_celowniku), new Menu=menu_create(menu_wiad ,"Menu_Przekaz_AP_Handle"); menu_additem(Menu,"Przekaz 3 AP") menu_additem(Menu,"Przekaz 5 AP") menu_additem(Menu,"Przekaz 10 AP") menu_additem(Menu,"Przekaz 20 AP") menu_additem(Menu,"Przekaz Wszystkie AP") menu_display(id, Menu,0); return PLUGIN_HANDLED; } else { } retuen PLUGIN_CONTINUE; } public Menu_Przekaz_AP_Handle(id, menu, item){ //chcę tu móc operować zmienną gracz_na_celowniku switch(item){ case 0: { if(zp_ammopacks_get(id) >= 3) { //kod } } } menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; }
Kod nie kompilowany, więc może być z nim problem, chodzi mi tylko o zobrazowanie o co mi chodzi