Witam.
Chcę aby podczas dodawania statystyk zdrowia, kondycji liczba umiejętności mnożyła się *2 po dodaniu 1 punktu. Tak samo z wytrzymałością tylko żeby podstawowa ilość punktów nie mnożyła się razy 2 tylko dzieliła. Niby wszystko dobrze zrobiłem ale lipa nie działa. Kiedyś jak raz odpaliłem serwer i zmieniłem mapę to zadziałało ale po ponownym włączeniu serwera już nie. Opiszę teraz co i jak zrobiłem może robię coś źle
A więc zacznę od kondycji:
Zamiast 1.3 dałem 2.6
szybkosc_gracza[id] = STANDARDOWA_SZYBKOSC+PobierzKondycje(id, 1, 1, 1)*2.6;
Wytrzymałość:
Zamiast 0.7 dałem 0.3
redukcja_obrazen_gracza[id] = 0.7*(1.0-floatpower(1.1, -0.112311341*PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1,
Zdrowie:
po :
maksymalne_zdrowie_gracza[id] = 100.0+PobierzZdrowie(id, 1, 1, 1);
Dałem *2 czyli:
maksymalne_zdrowie_gracza[id] = 100.0+PobierzZdrowie(id, 1, 1, 1)*2;
Moim zdaniem zrobiłem wszystko dobrze, więc czemu nie działa ? . Za pomoc +