Witajcie mam pewien problem dotyczący funkcji id, otóż problem wygląda następująco, id nie zwraca mi "id gracza", jeśli w hudzie mam wprowadzone id to wtedy hud mi sie nie pokazuje, nie tylko hud, ale hud potrzebuje najbardziej, gdy zamiast id wprowadzone jest przykładowo 1, to wtedy wyświetla mi się hud, ale gdy na serwerze są co najmniej 2 osoby, to wtedy serwer wariuje i nic nie wyświetla, inne funkcje nie reagują, cóż czego to może być przyczyna ?
Sprawdzałem funkcję id, przez "get_user_name" zwróciło mi nazwę serwera, to co mi wiadomo to nazwe serwera powinno wyświetlić wtedy gdy jest 0, ale mogę się mylić
public Informacje(id) { if(!is_user_alive(id)) { new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2); if(target == 0) return PLUGIN_CONTINUE; new nickgraczatarget[32] get_user_name(target, nickgraczatarget, 33); set_hudmessage(255, 255, 0, 0.02, 0.14, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "^n^n^n^n|| Informacje ||^n| Nick: %s |^n| KillStreak x%d |^n| Fragi: %i |^n| Ranga: (Chwilowo niedostepne |^n| VIP: %s |", nickgraczatarget, killstreak[target], get_user_frags(target), get_user_flags(target) & ADMIN_LEVEL_H ? "*Tak*" : "Nie") return PLUGIN_CONTINUE; } new nickgracza[32]; get_user_name(id, nickgracza, 33); new mojezycie = get_user_health(id); set_hudmessage(255, 255, 0, -1.0, 0.01, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "||HP: %d | Moj nick: %s | KillStreak x%d||^n||Fragi: %i | VIP: %s | 4FUN | Ranga: (Chwilowo niedostepne) ||", mojezycie, nickgracza, killstreak[id], get_user_frags(id), get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H ? "*Tak*" : "Nie") return PLUGIN_CONTINUE; }
PS: Z góry dzięki za pomoc