Ostatnio zabrałem się za tworzenie pewnego moda. Potrzebne mi tam są jak cholera dodatkowe animacje modelu. Pobrałem potrzebne programy, w sumie wszystko da sie zrobić w milkshape3d. Zdekompilowałem gracza, zrobiłem animację, zapisałem, skompilowałem ponownie, wchodzę w grę, chcę odtworzyć swoją animację, ale nie wiem jak lookup_sequence nie znajduje jej po nazwie jaką jej nadałem. Ok, mogę próbować zmieniać sekwencję od 1 do nieskończoności z nadzieją, że kiedyś ją znajdę, ale chyba nie tędy droga, gdyby była do znalezienia to lookup_sequence by ją znalazło.
Poszedłem inną drogą, zamieniłem istniejącą sekwencję strzału z tarczą (nie planuje używania tarczy więc te animacje mam do dyspozycji) na własną animację, położyłem ludzika tj tylko obróciłem model o 90 stopni na każdym slajdzie, zapisałem itd no jest pół sukcesu, ludzik leży ale...w powietrzu, tak z metr nad ziemią. W sumie logiczne-pomyślałem, w końcu obracałem go względem kości ogonowej więc d*pa została na tej wysokości co była. Kolejne podejście, obniżenie całego modelu o bodaj 30 unitów na każdym slajdzie. Efekt? gracz wygląda jakby go lumbago połamało, a ja tylko go przesunąłem w dół nic więcej. (Nie wiem co to jest lumbago, moja nauczycielka zawsze tak mówiła:D).
-Czy słusznie założyłem, że dodatkowa sekwencja nie jest do znalezienia i wywołania, czy coś zrobiłem źle i lookup_sequence jej nie widzi?
-Czy używam optymalnego programu do edycji animacji modeli cs, czy są jakieś bardziej niezawodne?
Wszystkie animacje sprawdzam na stworzonym bycie, a nie na normalnym graczu, jednak byt ten ma model gracza, który to edytuje.
Musi być możliwe skuteczne stworzenie takiej animacji, ktoś już to przecież zrobił...
jest tu masa niestandardowych animacji
tak teraz zauwazylem, ze to source, a nie 1.6, ale tez sie to chyba opiera na animacji postaci
Użytkownik grankee edytował ten post 19.09.2014 00:55