Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Zmiana modeli gracza.


Najlepsza odpowiedź wiwi249, 17.09.2014 18:59

Łap mój stary kod, który robiłem koledze, skonfiguruj pod siebie.

new const CT_Models[2][] = {
	"modelct",
	"modelct_vip"
}

new const TT_Models[2][] = {
	"modeltt",
	"modeltt_vip"
}

Powinno działać jak trzeba, jak coś będzie nie tego, to znaczy, że to nie wina pluginu tylko czegoś innego.

Do starszyzny, wiem, że nie musiałem tego robić switchem ale robiłem to na szybko i jakos średnio sie zastanawiałem nad formułami. Może zaraz wrzucę poprawiony.

 

I proszę sie nie śmiać, że w AMXX Studio robiony bo używam i bardzo lubię :D

 

PS. Z autopsji radzę Ci pobrać .sma i skompilować lokalnie, a nie pobierać z załącznika AMXX skompilowane przez nasz kompilator.

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Dziobak?

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 271
Wszechwidzący

  • Postów:645
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 17.09.2014 18:49

Poszukuję pluginy który podmienia graczą wygląd który nie wywala błędów, bo np obecnie posiadam coś takiego

/* Plugin generated by AMXX-Studio */


#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>



public plugin_init()
{
	register_plugin("Zmiana modeli gracza", "1.0", "Play");
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1);
}



public plugin_precache()
{
	precache_model("models/player/MwTT/MwTT.mdl")
	precache_model("models/player/MwCT/MwCT.mdl")
}

public Odrodzenie(id)
{
	if(get_user_team(id) == 1)
	{
		cs_set_user_model(id, "MwTT");

	}
	
	else if(get_user_team(id) == 2)

	{

        cs_set_user_model(id, "MwCT");
    }

}

 

i wyrzuca graczy z serwera z błędem

Reliable channel overflow

  • +
  • -
  • 1

#2 Rellik #

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:148
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Random
Offline

Napisano 17.09.2014 18:56

Jeśli się nie mylę to ten błąd:

Reliable channel overflow

wywala ponieważ twój serwer wysyła za dużo informacji/wiadomości do gracza (hud, say, pliki) . 

 

Swoją drogą ...Jesteś pewien , że ten plugin jest temu winien?

 

@edit.

 

Również PreThink'i zabierają dużo CPU oraz mogą powodować ten błąd. Więc polecam ograniczenie pluginów z PreThinkami .


Użytkownik sKato. edytował ten post 17.09.2014 19:02

  • +
  • -
  • 0

b_350_20_1A1A1A_1A1A1A_ADADAD_1A1A1A.png

b_350_20_1A1A1A_1A1A1A_ADADAD_1A1A1A.png
Nie jestem zaawansowany w dziedzinie AMXMOD-X.
Staram się pomóc na tyle ile potrafię.

Piszę poprawnie po POLSKU.

Psychopaci.Eu


#3 wiwi249

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 150
Profesjonalista

  • Postów:440
  • GG:
  • Imię:Wiktor
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 17.09.2014 18:59   Najlepsza odpowiedź

Łap mój stary kod, który robiłem koledze, skonfiguruj pod siebie.

new const CT_Models[2][] = {
	"modelct",
	"modelct_vip"
}

new const TT_Models[2][] = {
	"modeltt",
	"modeltt_vip"
}

Powinno działać jak trzeba, jak coś będzie nie tego, to znaczy, że to nie wina pluginu tylko czegoś innego.

Do starszyzny, wiem, że nie musiałem tego robić switchem ale robiłem to na szybko i jakos średnio sie zastanawiałem nad formułami. Może zaraz wrzucę poprawiony.

 

I proszę sie nie śmiać, że w AMXX Studio robiony bo używam i bardzo lubię :D

 

PS. Z autopsji radzę Ci pobrać .sma i skompilować lokalnie, a nie pobierać z załącznika AMXX skompilowane przez nasz kompilator.

Załączone pliki


Użytkownik wiwi249 edytował ten post 17.09.2014 19:02

  • +
  • -
  • 1

Wykonuję strony internetowe, zlecenia AMXX i HLDS - w tym pisanie pluginów, ogarnianie serwerów, edycja i tworzenie modeli.

Potrzebujesz czegoś? Pisz!

 

"śpieszmy się pisać posty, tak szybko banują..." ~ sebul


#4 wiwi249

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 150
Profesjonalista

  • Postów:440
  • GG:
  • Imię:Wiktor
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 17.09.2014 19:09

W załączniku powinna być poprawiona, lepsza wersja, konfigurujesz tylko w tablicach, które wskazalem w pierwszym poście.

Dodatkowo przewidziane są modele dla VIPa, jak nie potrzebujesz to wywal.

 

Vip, jak widać, jest na flagę ADMIN_LEVEL_A. Jakby coś nie chodzilo to pisz.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

Wykonuję strony internetowe, zlecenia AMXX i HLDS - w tym pisanie pluginów, ogarnianie serwerów, edycja i tworzenie modeli.

Potrzebujesz czegoś? Pisz!

 

"śpieszmy się pisać posty, tak szybko banują..." ~ sebul


#5 Dziobak?

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 271
Wszechwidzący

  • Postów:645
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 17.09.2014 19:13

To jest wina znacznie tego pluginu jaki podałem, bo jak go wyłączyłem to nikogo już nie kicka :)

 

Łap mój stary kod, który robiłem koledze, skonfiguruj pod siebie.

new const CT_Models[2][] = {
	"modelct",
	"modelct_vip"
}

new const TT_Models[2][] = {
	"modeltt",
	"modeltt_vip"
}

Powinno działać jak trzeba, jak coś będzie nie tego, to znaczy, że to nie wina pluginu tylko czegoś innego.

Do starszyzny, wiem, że nie musiałem tego robić switchem ale robiłem to na szybko i jakos średnio sie zastanawiałem nad formułami. Może zaraz wrzucę poprawiony.

 

I proszę sie nie śmiać, że w AMXX Studio robiony bo używam i bardzo lubię :D

 

PS. Z autopsji radzę Ci pobrać .sma i skompilować lokalnie, a nie pobierać z załącznika AMXX skompilowane przez nasz kompilator.

 

ja też korzystam z AMXX-Studio, ponieważ mi najlepiej odpowiada, dzięki ci sprawdzę plugin :)


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych