Wiecie może o co chodzi? 2-3 lata temu ta mapka zawsze śmigała na pewnym serwerze.
A teraz musieli ją wywalić bo wyrzuca klientów steam, zaś NSy mogą sobie grać...
(Steamowców wywala z błędem memory can't be read + dużo cyferek)
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 17.09.2014 08:00
Wiecie może o co chodzi? 2-3 lata temu ta mapka zawsze śmigała na pewnym serwerze.
A teraz musieli ją wywalić bo wyrzuca klientów steam, zaś NSy mogą sobie grać...
(Steamowców wywala z błędem memory can't be read + dużo cyferek)
Napisano 03.11.2014 11:13
Podeślij to mapę
Napisano 03.11.2014 19:08
http://www.17buddies...e_rats6_v1.html
Jeśli rozwiążesz ten problem to masz u mnie gigantyczne piwo.
Bo masterem i tak dla mnie jesteś (twój blog <3)
Naprawdę jest to duży problem dla serwera only rats, gdzie mapa była jedną z ośmiu w mapcycle...
Użytkownik pomen edytował ten post 03.11.2014 19:09
Napisano 12.11.2014 08:16
Popatrz co Resgen wygenerował i zwróć uwagę na to co jest po decals.wad
Mapa jest spartaczona, co nie znaczy że nie da się tego ogarnąć.
Tu masz wycinek z pliku *.ent który jest wpisany w każdy *.bsp, da się go zripować, edytować i ponownie skompilować.
Takiego czegoś w życiu nie widziałem, chodzi o pierwszą linijkę
Ogólnie to nie wiadomo które WADY są potrzebne a które twórca amator dodał bo mu się tak podobało i tu jest cały problem.
Poprawiłem plik BSP tej mapki i wygenerowałem Ci nowy RES (załącznik)
Aby mapa działała na 100%, musisz mieć wgrany plik de_rats6_v1.res z załącznika oraz wszystkie pliki *.wad które są tam wpisane.
Sprawdź czy te zaznaczone pliki masz na serwerze wgrane, jeżeli nie to je znadź w sieci i wgraj do głównego folderu /cstrike/
aaaa.wad
itsitaly.wad
jos.wad
de_rats4_final_btm.wad
cs_bdog.wad (standard)
cs_office.wad (standard)
cstrike.wad (standard)
decals.wad (standard)
gfx.wad (standard)
halflife.wad (standard)
liquids.wad (standard)
tswad.wad (standard)
PS: *.bsp waży dokładnie tyle samo co poprzedni ale musisz go podmienić ponieważ ma zripowany *.ent
Jak będziesz miał na serwerze wszystkie *.wad z poprawionego pliku *.res to nie ma opcji żeby mapa nie działała.
Powodzenia
Napisano 12.11.2014 19:49
O rany, ale wstyd!
Sam jestem mapperem (http://amxx.pl/topic...=de_rats_lata90) i doskonale wiem o co chodzi z plikiem .ent
Natomiast nigdy nie zwróciłem uwagi na tą pierwszą linijkę, a wyciągałem listę bytów już ze 3 razy i to ripentem oraz BSPVieverem!
Za pomysł z ResGenem wielkie dzięki! nie wpadłem na to, byłem pewien że wyskoczył by błąd o brakującym pliku czy coś.
Tak propo to prawie na każdym ratsie z mojego serwera mam zripowane .ent - a to echo usunąłem, a to respy poprawiłem, a to dmg ze spraya zlikwidowałem
Wielkie dzięki za pomoc! (ciekawe czy nie mieliśmy już gdzieś ze sobą już do czynienia? hlmaps, vhecenter, kokoszka)?
Napisano 14.11.2014 11:10
Tak, ta oczywiście też działa, wystarczy tylko podrobić te pliki .wad jakimiś 1KB z nazwą jak trzeba i nie wyskoczy żaden błąd (te .wad i tak nie są używane)
BTW itsitaly.wad jest w standardzie
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych