I jeszcze jedno pytanie. Jak złapać moment przełączania się pomiędzy graczami w momencie gdy nie żyjemy oraz moment przełączania trybu oglądania (zza pleców, itd.)? Tutaj próbowałem z eventami "spec_target_updated" i "spec_mode_updated" ale też nic.
Dodam, że wszystko co tutaj napisałem, sprawdzałem na botach, więc może to jest powodem?
Kod który testowałem
#pragma semicolon 1 #include <sourcemod> #define PLUGIN_VERSION "0.1" public Plugin:myinfo = { name = "Test", author = "Sebul", description = "Test", version = PLUGIN_VERSION, url = "http://www.amxx.pl" }; public OnPluginStart() { HookEvent("spec_target_updated", EventSpecTarget); HookEvent("spec_mode_updated", EventSpecMode); HookEvent("buymenu_open", EventBuymenuOpen); HookEvent("buymenu_close", EventBuymenuClose); } public EventSpecTarget(Handle:event, const String:name[], bool:dontBroadcast) { new client = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid")); if(client == 1) { LogMessage("Target"); } } public EventSpecMode(Handle:event, const String:name[], bool:dontBroadcast) { new client = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid")); if(client == 1) { LogMessage("Mode"); } } public EventBuymenuOpen(Handle:event, const String:name[], bool:dontBroadcast) { new client = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid")); if(client == 1) { LogMessage("Buy open"); } } public EventBuymenuClose(Handle:event, const String:name[], bool:dontBroadcast) { new client = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid")); if(client == 1) { LogMessage("Buy close"); } }