Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Ile metrow/unitow gracz przeszedl.


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 No Chance

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:26
  • Lokalizacja:PS Store
Offline

Napisano 11.09.2014 20:09

Chcialbym sie dowiedziec czy jest jakis gotowy stock na sprawdzenie ile gracz przeszedl.

Myslalem nad taskiem i wzorze V = m/s czyli s*v = m lecz to bylaby ostatecznosc poniewaz nie wiem czy to jest najbardziej optymalny pomysl na wychwycenie takiej informacji.

Przegladalem forum lecz nie znalazlem nic takiego.


  • +
  • -
  • 0

#2 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 12.09.2014 18:53

to wzór na prędkość średnią i co to jest m?

 


  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#3 No Chance

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:26
  • Lokalizacja:PS Store
Offline

Napisano 12.09.2014 19:37

Chodzilo mi o droge (S) a zapedzilem sie i napisalem "m" czyli metry tak samo jak z czasem (t) chodzi mi o sekundy czyli "s".

 

v_s_t.gif


  • +
  • -
  • 0

#4 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 12.09.2014 22:56

no to najprościej chyba sprawdzać czy gosc sie porusza (velocity > 0) i tam masz prędkośc w danej płaszczyźnie możesz to sumować i obliczać średnią co jakiś czas np sumujesz co 0.1 s a obliczasz średnią co 5s oczywiscie będzie to wynik przybliżony i to bardzo ale będzie 


  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#5 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 517
Wszechwiedzący

  • Postów:1 500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 14.09.2014 06:59

Ha wiesz ile zabawy w ten sposób, gracz przecież może się poruszać z róźnymi prędkościami, które zmieniają się co setne sekundy.

Najrozsądniej jest chyba sprawdzać co określony czas np. 0.1 sek dystans powiędzy punktem początkowym i punktem gdzie gracz znajduje się obecnie, (get_distance czy jakos tak, na pewno jest funkcja do sprawdzenia odleglosci miedzy dwoma punktami-uzywalem jej kiedys) następnie dodanie do zmiennej zliczającej przebyty dystans, zapisanie pnktu koncowego jako poczatkowy do nastepnego obliczenia. Im czesciej tym wieksza dokladnosc, ale mysle ze 0.1 bedzie wystarczajaco precyzyjne. Jedyne przeklamania to np. zeskoczenie z mostu, ogolnie skoki, ale jesli chcesz liczyc przebyty dystans doslownie a nie teoretycznym dwuwymiarze po podlodze to przeklaman nie bedzie wcale.


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych